Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mua ottaa suunnattomasti päähän kun kävelen koiran kanssa niin jatkuvasti joku on sanomassa jotain tai tulossa silittämään koiraani tai päästämässä omaa koiraansa haistelemaan...

Yleensä kuuntelen lenkillä ollessamme musiikkia eikä kyl voi olla huomaamatta että on kuulokkeet korvissa. Eiks ihmiset tajua että jos kävelen reippaasti(?) ohi, lyhennän koiran flexiä niin ettei pääse ihmisten tai toisen koiran luo ja katson suoraan eteen ettei mua TODELLAKAAN KIINNOSTA NYT olla sosiaalinen ja jutella kaiken maailman tyhjänpäivästä paskaa.

Lapset jotka kauniisti kysyvät saako koiraa silittää on ihan asia erikseen mutta menee hermo aikuisiin ihmisiin kun eivät tajua jättää rauhaan.

Olen muutenkin vähän sosiaalisesti estynyt tai jotain ja vituttaa tollanen käytös... Mäkään kenenkään seuraan väkisin tunge!

Kommentit (4)

' ' Eiks ihmiset tajua että jos kävelen reippaasti(?) ohi, lyhennän koiran flexiä niin ettei pääse ihmisten tai toisen koiran luo ja katson suoraan eteen ettei mua TODELLAKAAN KIINNOSTA NYT olla sosiaalinen ja jutella kaiken maailman tyhjänpäivästä paskaa.' '

Jos vikistään " kis, kis, kis" tai jotain tyhmää läppää esim " mitäs peto" tms niin en vastaa, korkeintaan mulkaisen enkä varmana pysähdy.

Koirani on alle 2 kiloinen yorkki;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat