Vierailija

Viime vuonna, ekana opiskeluvuonna olin niin väsynyt pääsykoeprojekstista ja elämämuutoksesta että vetelin kaikki rimaa hipoen ja hylsyjä keräillen läpi. Se masensi.

Nyt uusi syksy ja uudet tuulet!

Yksi tentti ohitettu jo ja jännityksellä odotan tuloksia, ainakin olin tyytyväinen itseeni että luin kunnolla.

Kaksi luentokuulustelua huippuarvosanoin läpi.

Mä näytän niille!

Kommentit (5)

Viimeksi kävin lukiota ja sain huonoja numeroita kursseista, en juurikaan opiskellut, kunhan vain jotenkuten läpäisin kurssit. En edes läpäissyt kaikkia.

Nyt parin vuoden tauon jälkeen aloitin lukion uudestaan, tai siis jatkan ja fiilikset ovat ihan toiset!

Olen lukenut paljon ja tosissani panostanut oppimiseen, jännittää, että olenko osannut tehdä mitään oikein ja miten tämä oiekin sujuu kun vasta alussa ollaan, mutta nyt on ainakin motivaatiota ja aikaa!

Onne sulle! Toivottavasti jatkuu yhtä hyvin kun on alkanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hienoa, että tämä syksy on lähtenyt hyvin liikkeelle!

Ja muistathan, etteivät ne arvosanat loppujen lopuksi niin tärkeitä ole, turhaan ei stressiä kannata kerätä siitä, että pitäisi menestyä.

Pääasia, että saa opiskella mielekästä alaa.

tuo on hieno tunne kun asiat lähtee rullaamaan ja sehän motivoi todella paljon kun tentit sujuu ja opiskelu maittaa :-)

mulla nyt vähän opinnot jäissä, mutta kaipa se tästä helpottaa ajan kanssa

En tavoittele kaikista parhaita, yritän nyt voittaa itseni! Viime keväänä olin vielä samaan aikaan töissäkin ja sain 3 hylättyä. Se nolotti ja pänni ihan älyttömästi... Nyt tsemppaan niihin uudelleen. Taktiikkani on, että joka päivä lukemista hyvissä ajoin! Aktiivisuutta!

:) ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat