Vierailija

Kommentit (27)

Vierailija:

Lainaus:

Eiköhän olis herännyt, JOS olis ruvettu jyystämään. Mitä en edes usko, että olis tapahtunut...

Olihan se housujen veto vähän reteetä, mut ei nyt ihan niin hirveetä, että pitäis ruveta raiskausta kiljumaan..!

Sekö on sitten oikeutettua, ruveta jyystämään ja lopettaa jos toinen herää??? Kun se toinen on ensin sanonut että älä, ja sammunut/nukahtanut...

ja teini-ikäisillä tuo maailma on ihanan mustavalkoinen.

Vierailija:

Lainaus:

Uskomatonta, että suurin osa näistä viestien kirjoittajista on naisia. Tiedättekö, että tuollaisella asenteella naisten seksuaalisuudesta, kasvatatte omista pojistanne raiskaajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi heesus ristus 19. Jos omat rajasi ovat noin häilyvät, eikä sinua häiritse " pieni hyväksikäyttö" , niin ymmärrätkö, että kaikki eivät ole kuten sinä? Onko sinulle sana periaate ja sen merkitykset selviä? Pystytkö kuvittelemaan esim. kuinka monta teini-ikäistä tyttöä sammuu bileisiin joka viikonloppu (luulisi, että pystyt, koska kuulostat saman ikäiseltä)? Olisiko sinusta oikein ja ihan ok, että he kokisivat saman? Lupia kysymättä, tajuntaa tarvitsematta?

Vierailija:

Lainaus:

Ilmeisesti voisin tulla riisumaan sua, kun nukut. Ei varmaan haittaisi!?

Sitä vaan, että tajuatteko, että voitte itse syyllistyä kunnianloukkaukseen kun huudatte Mikaa " ra**kaajaksi" ?? Epäillylläkin on oikeisjärjestelmässämme onneksi oikeuksia, nämä ei todellakaan ole niin yksiselitteisiä juttuja! Miettikääpä itsenne siihen Mikan paikalle. Sitä vain tarkoitin, et aika kovia tuomioita täällä jakelette... Heti feministit kimpussa.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ilmeisesti voisin tulla riisumaan sua, kun nukut. Ei varmaan haittaisi!?

Sitä vaan, että tajuatteko, että voitte itse syyllistyä kunnianloukkaukseen kun huudatte Mikaa " ra**kaajaksi" ?? Epäillylläkin on oikeisjärjestelmässämme onneksi oikeuksia, nämä ei todellakaan ole niin yksiselitteisiä juttuja! Miettikääpä itsenne siihen Mikan paikalle. Sitä vain tarkoitin, et aika kovia tuomioita täällä jakelette... Heti feministit kimpussa.

ap

No eh. Ja tietenkään ei voi myöskään tyydyttää itseään hieromalla itseään toista vasten yms.

Siis, ihan asiaan liittymättömästi pitää ihmetellä miksi ihmisillä on niin käsittämättömän huono mielikuvitus. Oletteko oikeasti omassa seksuaalisuudessakin noin lähetyssaarnaaja-asento- ja yhdyntä -keskeisiä, ettette voi kuvitella kenenkään muunkaan saavaan mitään tyydytystä mistään muusta?

Siis onko nyt jotenkin kaikilta muilta jäänyt huomaamatta, että ei se Mika sitä Sorellaa sinne sänkyyn mitenkään väkisin vienyt?! Hitto soikoon, ne oli ihan hirveessä tuubassa ja jos toinen koko illan hinkkaa itteensä vasten, niin kai sitä alkaa miehellä tehdä pitkän kuivan kauden jälkeen vähän mieli. Kaiken lisäks musta näytti ainakin siltä, että oli jo unessa, kun kuulutus tuli. Peitto ei liikkunut ja molemmat kädetkin oli vaan Soren vyötärön ympärillä...

Kärpäsestä härkänen, sanon minä. Ja ei, mun moraalissa ei ole mitään vikaa, mutta kyllä mun mielestä seksuaalisessa kanssakäymisessä on vastuussa kaksi ihmistä. Tässä tapauksessa toinen vaan sattu sammumaan kesken. Eiköhän olis herännyt, JOS olis ruvettu jyystämään. Mitä en edes usko, että olis tapahtunut...

Olihan se housujen veto vähän reteetä, mut ei nyt ihan niin hirveetä, että pitäis ruveta raiskausta kiljumaan..!

No mua on ainakin sormeteltu, vaiks nukuin. Ja kun heräsin, niin nauratti ja sit vielä käytiin tositoimiinkin... Et hoh, mikä haloo!

-------------------

Kannattais varmaan miettiä mitä antaa miehen itselleen tehdä. Voi olla ettei niitä rajoja pian ole enää ollenkaan.

Uskomatonta, että suurin osa näistä viestien kirjoittajista on naisia. Tiedättekö, että tuollaisella asenteella naisten seksuaalisuudesta, kasvatatte omista pojistanne raiskaajia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat