Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (19)

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen niin tiukkis, että halut menee jo aloitusta lukiessa. Ja se johtuu siitä, että SE ei ole muna, vaan NE ovat munat. Minkä muotoinen ja kokoinen on penis jota voi kutsua munaksi?! Ihan sama jos englanniksi sanottaisiin " the ball" ja tarkoitettaisiin sitä yksittäistä siinä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli kyllä paikat NIIN kipeät sen jälkeen pitkän aikaa, ja oli muutenkin tyhmä juttu. Liikaa viinaa pelissä siis. Sattui joskus opiskeluaikoina, kun päädyimme jatkoille erään hoitoni ja hänen kaverinsa ja tyttökaverinsa kanssa. Need I say more?

mulla tuntui ainakin, että oli jotenkin ahdasta sisällä. kahdella miehellä voi tietysti tehdä paljon muuta kivaa, muttei ne yhtäaikaa sisällä niin hyvältä tunnu.

kokeile vaikka miehesi kanssa niin että laitat dildon toiseen reikään.

Samaa mä kyselin entiseltä mieheltäni, kun ois halunnu mut jonkun toisen miehen kaa jakaa.

Eli jos toinen mies on selällään alla, nainen siinä päällä ja vielä mies päällä niin eikö oo aika homohtavaa touhua kun ukot hinkkaa palleja vastakkain?

Vierailija:

Lainaus:

Mites se kaverin tyttökaveri? Mukana hommissa?

Tavallaan, samaan aikaan runkkaili 6 senttiä paksulla jelly-dildolla. Olimme kuulemma kiihottava näky.

-9

En välttämättä ole kaikkein ylpein tästä kokemuksesta enkä ikinä ole kertonut kellekään tästä, vaikka nyt jo vähän naurattaakin...

Itse olen niin tiukkis, että halut menee jo aloitusta lukiessa. Ja se johtuu siitä, että SE ei ole muna, vaan NE ovat munat. Minkä muotoinen ja kokoinen on penis jota voi kutsua munaksi?! Ihan sama jos englanniksi sanottaisiin " the ball" ja tarkoitettaisiin sitä yksittäistä siinä. :D

Tapahtui niin että ratsastin yhden päällä ja toinen tuli takaa. Täytyy löytää yhteinen rytmi niin toimii. Miehet oli kaveruksia.

Erilainen kokemus ja ei jäänyt pahaa oloa kuitenkin jäi yhteen kertaan. Erikoisuuden tavoittelua ja seikkailua sitä se oli kaikilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat