Vierailija

Kommentit (17)

Tuosta videostahan näki selvästi että Sorella nukkui. Ja Mika oli ihan normaali kiimainen mies ;). Mun mieskin käyttäytyy just noin jos on " monen päivän paineet" . Sanookin aina ettei voi mitään itselleen jos on pallit täynnä. Mitenkähän tuolla BB:ssä miehet paineistaan pääsevät.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos Mika olisi ollut niin päissään kuin väitetään niin tuskinpa olisi jaksanut yli 20 minuuttia kähmiä vaan olisi todennäköisesti sammunut. Ja kun käveli sängystä pois, ei kävelytyylistä kyllä nähnyt että olisi ollut juovuksissa. En millään jaksa uskoa etteikö Mika muistaisi tapahtumia... mutta kuten sanoin, ihan normaali kiimainen mies ;D

oisko erona kuitenkin se että teidän ukko on pitkäaikainen tuttavuus ja ilmeisesti diggaatte häntä?

vähän eri asia joku kännipano kuin oma rakas kumppani. jälkimmäiseltä sallii enemmän.

Mikalla on tyttöystävä. Hänen pitäisi olla uskollinen tyttöystävälleen, eikä siihen auta selitykseksi, että oli humalassa. Jos on kokonaan uskollinen, niin sitten on kännissäkin uskollinen. Tämä on siis väärinteko numero 1.

Sorella nukkui. Eikä siihen auta, että ennen nukkumista olisi ollut seksuaalisesti halukas. Hän nukkui ja asia on selvä. Se on väärinteko numero 2.

Mika teki siis kaikin puolin väärin ja hänen tekonsa on rikoksen arvoinen asia. Lisäksi ymmärrän myös, jos tyttöystävä jättää hänet tai ainakin on pitkään vihainen.

Jostain ketjusta luin, että Sorella valitti alapään kihelmöintiä. Tähän on kaksi selitystä. Alitajuntaisesti hän kuitenkin koki tilanteen raiskauksena tai seksuaalisena ahdisteluna. Hänellä on paha olla ja se tulee esiin fyysisillä oireilla. Toisaalta hänelle saattoi puhjeta hiivasienen oireet Mikan teon jälkeen.

Moraalitontahan se on tiedottonta käydä kopeloimaan, mutta kyllä Sorella itse antoi ymmärtää, että olis " tarjolla" . Mun mielestä ihan normaalia kännisten ihmisten häsläämistä. Ei voi laittaa vain Mikan piikkiin. Joisi nainen vähemmän, jos ei pysty oleen ihmisiksi.

Mä kyllä luulen ettei SE ollut SIELLÄ koska kunnon nytkytystä ei ollut havaittavissa. Ainakin kun mun mies panoo, niin sänky hytkyy ihan eri lailla ;D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat