Vierailija

Itse olen pelkkä luuranko tällä hetkellä, olen laihtunut 8 kg ja posket lommolla. Elämänhalua ei olisi jos ei lapsia olisi. Yli vuosi mies oli valehdellut minulle ja kaikki alkoi kun olin juuri synnyttänyt. Ny on mennyt 2 kk siitä kun jäi kiinni. On mulla hyviäkin hetkiä, mutta sisältäni olen yhtä sekasortoa, en pysty keskittymään töissä olen ärtyisä, levoton jne.

Kokemuksia?

Kommentit (10)

sama kävi äidilleni. sanoisin, että meni 3-4 vuotta, että kykeni alkaa elämään taas täysillä. 20 vuoden avioliitto loppui miehen pettämiseen.

Aika korjaa. Kysele kunnastasi perheiden kotipalvelua avuksi arkeen. Ja tiedän joidenkin ihmisten käyneen terveyskeskuksen psykologilla purkamassa tuntojaan. Älä jää yksin, kaikesta ei tarvitse selvitä itsekseen.

Jokin aika menee ja sitten näyttää taas valoisemmalta. Hän ei ole kyyneliesi arvoinen.

mulla ja miehellä on vuosia 4 takana. Yksi 2v lapsi ja olen raskaana. petti minua exänsä kanssa.. Niilläkin on yhteinen 7v tytttö en tiedä mitä tehdä tuntuu että sekoan.. Töissä on kiireitä lapsi vie aikaa ... Luulen että tästä ei selviä... olen kanssa kävelevä " haamu" . Senverran uskon jumalaan että hän antaa voimia jaksaa.. lapsien takia. ILMAN PASKAA!!!! Joka ei ole koskaan minua rakastanutkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanotaanko, että eka puol vuotta meni ihan pelkkään selviytymiseen. Sitten alkoi sellanen vihavaihe, jonka sain onneksi typistettyä alkuunsa. Lasten tähden en voinut jatkaa katkeroituneena. Miten tein sitten lopun vihalle ja katkeruudelle? Löysin itsestäni voimaa antaa anteeksi. En edes ole sanonut eksälle antaneeni anteeksi tms. Tein sen vain ihan mielessäni. He ovat sopivampi pari, meillä menee ihan mukavasti lasten kanssa, erosta nyt 3,5 vuotta. Anteeksianto merkitsee sitä, että voin keskustella exän kanssa lasten asioista. Mikä on erittäin tärkeää. Vihan loppumisen jälkeen oma selviäminen erosta myös helpottui, koska kykenin suhtautumaan mieheen välinpitämättömästi jne.

Voimia! Kyllä se siitä! Anteeksianto on parempaa kuin katkeroitua loppuiäksi. Onni löytyy vielä!

Olen katkeroitunut... Itsetunto nollassa... kaikki nollassa... Saankohan elämääni takaisin.. Mun piti opiskella lisää. Miten se onnnistuu kahden lapsen kanssa. saanko ikinä miestä itselleni?!!! Näitä asioita mietin..

ettei mies petä häntäkin, onhan jo edellistäkin pettänyt. Ja ihmiset, jotka pettävät ovat mielestäni huonoja itsetunnoltaan, epävakaita ja heikkoja selvittämään ongelmatilanteita parisuhteessaan.

Vierailija:

Lainaus:

Sanotaanko, että eka puol vuotta meni ihan pelkkään selviytymiseen. Sitten alkoi sellanen vihavaihe, jonka sain onneksi typistettyä alkuunsa. Lasten tähden en voinut jatkaa katkeroituneena. Miten tein sitten lopun vihalle ja katkeruudelle? Löysin itsestäni voimaa antaa anteeksi. En edes ole sanonut eksälle antaneeni anteeksi tms. Tein sen vain ihan mielessäni. He ovat sopivampi pari, meillä menee ihan mukavasti lasten kanssa, erosta nyt 3,5 vuotta. Anteeksianto merkitsee sitä, että voin keskustella exän kanssa lasten asioista. Mikä on erittäin tärkeää. Vihan loppumisen jälkeen oma selviäminen erosta myös helpottui, koska kykenin suhtautumaan mieheen välinpitämättömästi jne.

Voimia! Kyllä se siitä! Anteeksianto on parempaa kuin katkeroitua loppuiäksi. Onni löytyy vielä!

Mä haluisin satuttaa kokoajan miestäni tai exää oikeistaan.. olen raskaana ja jumissa. lapseni on ainoa asia missä näen valoa.. Hän on omatoiminen yms. Olo on sekava töihin menen joka aamu ja poika tarhaan. Jos tästä suosta pääsen niin voi että olen varmaan vahva ihminen. En halua miestä edes synnytykseen teen tämän ihan yksin yms. Eikä hänen tämä ex nykyinen varmaan edes antaisikaan, joten...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat