Seuraa 

Huomenta!

Olinpas minä nopea! Eilen pääsin sairaalasta taas vaihteeksi kotiin. Perjantaina lääkäri jätti siis minut sairaalaan, kun halusi varmistaa, että minun munuaiset vielä tätä raskautta kestää. Ja pelkäävät että se toksemia voi puhjeta jopa puolessa tunnissa minulle... Onneksi vielä pääsin kotiin. Tosin tämä professori oli kovasti toivonut, että tämä vauva osaisi jo nyt syntyä itsekseen ja perjantaina tulikin sairaalassa sitten suppareita 5-7min välein. No näitä kipeitä suppareita on nytkin tullut, mutta ei niin säännöllisesti kuin silloin. Kohdunkaulaa oli enää 1,5cm jäljellä ja ulkosuu oli jo auennut. Ei kyllä sanonut minkä verran, mutta ei kuulema ole mahdoton tilanne enää alkaa kypsytellä. Tosin eivät ala auttamaan vauvaa ulos ennen kuin rv37 täynnä. Paitsi siis jos jommalla kummalla alkaa olla hätä. Huomenna pitäisi mennä nlaan ja sitten perjantaina tai viimeistään seuraavana maanantaina pitää saada aika KYS:lle taas. Tässä on kuitenkin vielä 13 pv siihen tasan rv37. Jotenkin toivoisin, että menisi tuo 13 pv kuitenkin vielä hyvin, en haluaisi, että vauva joutuu teholle... Tosin, onhan se sitten ajateltava omaakin terveyttä. Ei ole kiva, jos mun munuaiset jo nyt sanoo sopimuksensa irti ja joutuu aloittamaan dialyysit... Että eipä sitä arvannut tämän raskaana olemisen voivan olla kuitenkin näin kauheeta ja vaikeeta...

Pikaiseen selasin pinoja läpi ja on monella ollut supistusten kanssa jännät paikat... Täytyy käydä katsomassa päivemmällä onko uutisia!

Nyt aamupalalle!

tikru ja Agentti 35+1

Kommentit (16)

Karmeaa lukea viestejä kun joka toisessa ollaan jo lähdössä synnärille tai pohditaan vähintäänkin muita, jotka siellä on :) Minusta tuntuu yhä ihan samalta kuin koko raskauden ajan: vauva tulee " sitten joskus" . Katsotaan nyt sit milloin tuo " joskus" on :)

SIIVOAMINEN, kiitos kysymästä, etenee täällä - hitaasti mutta etenee kuitenkin. Mies lähti nyt tekemään firman töitä iltapäiväksi ja jäin yksikseni tänne. Illaksi saatiin hommattua pakettiauto viemään kaikki ylimääräiset romut pois, ja SITTEN vasta pääsee esim. pesemään lattiat! Eli meidän siivouspäivä taiskin venähtää neljäksi päiväksi... En tosiaan tajunnut että kestää noin hiivatin kauan aikaa saada nämä huonejärjestykset muutettua. Olkkari on vieläkin osin täynnä romua, mutta alkaa sieltä lattia jo pilkottaa :) Älyttömästi on kuitenkin aikaa mennyt. Mutta oon ajatellut että no, eipä tarvi sitten niin hirveästi siivoilla kun vauva tulee.

ISKIAKSESTA muuten erityisesti Iirikselle (ja nazulle, jos vielä lueskelee viestejä): Mitenköhän sen kanssa synnytyksessä sujuu? Mulla on tässä siivoamisen tuoksinassa iskias alkanut taas vihoitella. Viime yönä pari tuntia oli ihan karmeaa kipua, meinasi itku tulla kun yksin yöllä olin hereillä sängyssä enkä uskaltanut oikein mihinkään liikkua kun sattui niin maan prkleesti. En lopulta tiedä oliko siinä suppareita (ts. menkkakipuja), iskiasta vai liitoskipuja, todennäköisesti kaikkia vähän yhdessä, mutta juolahti vaan siitä mieleeni, että mitenköhän se iskias vaivaa synnytyksessä... mulla kun sellaisessa puoli-istuvassa asennossa ja jalat koukussa - eli ponnistus- tai sisätutkimusasennossa - ottaa kaikkein eniten kipeää.

Nyt meen jatkamaan siivousta. Vielä eka pitää kysyä että MIANNI, sanoit että viikko aikaa, olenko missannut että teille on käynnistyspäivä jo annettu? :o

Coe rv 36+0 (huh)

Pitipä tulla katsastamaan josko Nazu tai Lupicaia olis laittanu lähtöuutisia.. No ens viikolla kuullaan varmaan jo uutisia.

Tikrulle hyviä vointeja ja jaksuja! Toivottavasti vauva sais kasvaa vielä mutta ei noi viikot nyt niin huonoilta näytä vauvan syntyä. Tärkeintä tietty on molempien hyvinvointi, äidin ja lapsen.

Nukuin melkein kymmenen tuntia putkeen viime yönä.. Melkein hävettää kun niin monella alkaa yöt oleen yhtä tuskaa. No ehtii se mullakin vielä se vessaralli alkaa jos/kun tää kaveri päättää laskeutua. Aamulla sängyssä ihmettelin, miten päin vauva oikein lymyää. Alamasu ihan tyhjä, pää oli toisella kyljellä melkein eli poikittain tunki itseään. Nousin sitte äkkii ylös kun ajattelin että kääntyy pian pylly alaspäin. Ei olis kyllä kivaa! Ihmeesti sillä tuntuu tilaa olevan.. Menee varmaan kirkkaasti yli lasketun ajan.

Toivottelen kaikille masuille hyvää sunnuntain jatkoa ja suppareita niitä haluaville!

Sanna ja baby rv 37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

klo.20-01 tuli epäsäännöllisesti 5-20min välein. Sit nukahdin, mutta heräsin kolmelta ja viideltä, kun tuli muutama sen verran kipeä. Kyllä otti päähän aamulla herätä omasta sängystä :/ Toivon synnytyksen alkavan vesien menolla, niin ainakin tietäis, että vauva on sylissa viimeistään parin päivän sisällä!

Jeni: mäkin olen katsonut jo viimeisen mahdollisen käynnistyspäivän kalenterista: 20.10. *miten niin skeptinen* ;)

A & Kirppu h38+3

Päänsärky on IHAN jatkuvaa ollut jo maanantaista asti ja valkuaista koko ajan vähän pissassa. Paineet pysyny ihan ok lukemissa, mutta siis lääkäri sanoi, että paikat on otolliset käynnistykselle ja vauva valmiin oloinen, joten sillon 2.10 päästään sitten tositoimiin.

Käyn vielä ens pe siellä toisella lääkärillä ultrassa + kattomassa kohdunsuun tilanteen.

Piti heti aamusta ehtiä koneelle, kun eilen jäi koko päivä väliin.... ;)

Onkohan tosiaan niin, että NAZU ja LUPICAIA on päässeet vaaviaan hakemaan, kun ei ollut mitään kuulunut!!! Tässä alkaa olla tosi jännät paikat muiden puolesta, täällä kun ei mitään vielä tapahdu, vaikka voisi jo pikkuhiljaa tulla.

Tosin tänään en vielä halua lähteä synnyttämään, kun on miehen synttärit. Eilinen päivä menikin leipoessa, vaikka ei synttäreitä juuri vietetäkään... Me ei siis ketään olla kutsuttu kylään, mutta sen tietää kuitenkin, että mun ja miehen vanhemmat tulee joka tapauksessa käymään sekä mun sisko perheineen ja muutama kaveri. Musta se on kyl ihan kivaakin, että tulevat ihan " vapaaehtoisesti" ;)

Meillä vaan taitaa kotona kaikki olla jo kyllästyneitä leivonnaisten syömisiin, kun ei tahdo enää edes mokkapalat kelvata lapsille. Oon vissiin ollut vähän yliaktiivinen sen suhteen viime aikoina.... Jotenkin on vaan ollut kiva leipoa, kun siihen on kunnolla aikaa nyt. Sitten kun on taas takaisin töissä, ei sitä enää illalla jaksa mitään pullia alkaa vääntämään.

Mutta, täytyy tästä vielä lähteä imuroimaan ja siistimään loput paikat ennen kuin vieraita tulee. Jospa sillä saisi pari supistusta aikaiseksi ;)

Tuittuli ja vaavi 38+2

Eilen taas netti pätki pahasti ja en päässyt ollenkaan koneelle. Hitto mitä tuskaa näinä jännittävinä päivinä kun ei pääsekään vähän väliä käymään koneella. Nyt kirjoitan äkkiä omat kuulumiset ja luen sitten vasta eilisen pinon. Ihan siltä varalta, että tää yhteys taas pätkii.

TIKRULLE jaksuja! Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja vauva saa vielä olla masussa muutaman viikon ja itse pysyt kunnossa myöskin. Voimia!

Vai ovat NAZU ja LUPPICAIA jo kenties synnyttämässä? Oih, kun jännää! Ihanaa, jos näitä vauvauutisia alkaisi meidänkin pinoon tulla enemmän. Toivotaan, että JENI olet ekojen joukossa kertomassa uutisia :) Hyvät viikot sulla jo kasassa!

Omassa navassa ei mitään uutta. Liitoskivut on ihan kamalia edelleen. Eilen yritin vähän kyykkiä taloyhtiön talkoissa, mutta eihän siitä mitään tullut. Positiivista on, että kaksi ihmistä mulle sanoi eilen, että maha näyttää laskeutuneelta. Ja suppareihin on tullut menkkakipumaisia tunteita, jee! Jospa tää olisi pientä edistystä.

Mites COEN siivousviikonloppu sujuu? Saispa itekin jostain jaksamisia siivoiluun. Ei innosta yhtään...

Haleja,

S-I ja Lumikukka 38+5

Tänään on vähän parempi olo kuin eilen, ainakin vielä näin aamusta :)

Eilen oli vähän kökkö olo

ja ihan vähän väliä tuli harjotussuppareita,

vähänkin kun liikahti tai teki jotain, niin samantien vatsa meni kovaksi.

Koitin sitten vaan huilailla.

Onko muilla tullut harjotussuppareita usein?

Voisin sanoa että eilen niitä tuli useita kymmeniä.

Muilla kyllä tuntuu tulevan ihan oikeita suppareita,

tännepäin niitä myös, kiitos ;)

Tikrulle tsemiä,

toivotaan että kaikki menisi parhain päin..

Jokohan joltain pian tulisi vauvauutisia,

niitä odotellen.

Zimppu ja masukki 36+5

Mäkin haluun jo vauvan, kiitos!

Voi hitsit Tikru miten kurja juttu sulla nuo munuaisjutut. Meillä muilla kun nämä raskausvaivat loppuu toivon mukaan synnytykseen, mutta sulla voi pahimmassa tapauksessa olla loppuikä dialyysihoitoja...Toivon roppakaupalla jaksamista ja onnea että kaikki menee hyvin!!!

Voiko olla tottakaan, että Jenillä JO 39vko!!! =O

Taidat huijata ;) Minne ihmeeseen nää viikot on kadonnut kun vastahan tässä plussattiin ja nyt on jo loppuhetket käsillä, uskomattomalta tuntuu!

Suppareita tulee mullakin totuttuun tapaan, mutta aika pessimisti olen niiden tehosta..Noooh, onhan tässä vielä aikaa ja siltikin tuntuu että aika loppuu kesken :D Viimeistään 6 viikon päästä on pakostakin minullakin vauva mahan ulkopuolella, ihanaa!!!

Eilen kattelin nuo vauvan vaatteet koon mukaisiin pinoihin ja täytyy sanoa että on pikkusen livennyt käsistä nuo 62cm vaatteitten ostaminen =O Varmaan kahdetkymmenet eri housut oli tuota kokoa ja bodejakin aikamoinen pino :D Oli miehellä taas aihetta kuittailuun ;)

Mukava viikonloppu ollut, piristää kummasti. Äsken käytiin kivalla lenkillä ja nyt mies ja poika vääntää meille ruokaa(ei nyt ihan gourmeeta, mutta kummiskin;) ja mä saan vaan istua ja oleskella :)

Ai niin, tuli ihan älyttömän hyvä mieli kun eilen kävin yhdessä ihanassa lastenvaate liikkeessä niin se myyjä sanoi että ihanan näköinen maha, että kyllä tuota kelpaa näytelläkin :)) Pienestä se mieli piristyykin, kun muuten ollut olo että näyttää ihan norsun ja hylkeen risteytykseltä :/O=:

Ja tosiaan, eilen tarkeni hihattomalla paidalla koko päivän..Ja ens viikolla vaihtuu lokakuuksi, kelpaa mulle nää kelit =)

Nyt jään odottelemaan vauvauutisia :o)

Voikaa hyvin!

Terkuin,

Camelot 36+3 (voi kun olis tehnyt mieli laittaa samat viikot kun Je_nilläkin ;)

Mitenhän minä oonkin tänä aamuna niin hyvällä tuulella..

No, ehkä suht hyvin nukutulla yöllä on osuutta asiaan.

VIIKKO aikaa laittaa kaikki valmiiksi vauvalle. HUI! Tänään aloitetaan kuitenkin siitä sängystä, viedään siis pinnis muutamaksi päiväksi kokonaan piiloon ja TOIVOTAAN, että kuopus alkaa nukkua omassa sängyssään. Sitten vois loppuviikosta pedata vauvalle pinniksen.

Sitten ensviikolla ajattelin lähtee yhden vauvaa myös odottavan kaverin kans kiertelemään paikallisia kirppiksiä, jos sieltä löytys muutama kiva 56-senttinen pikkuvaate poitsulle :) Ja tietysti viimeisenä sitten 29. pvä se Oulun reissu, riippuen tietty mun olotilasta. Mulla on silloin perjantaina klo 8 lääkäri, sittenhän sen kuulee.

Eilen illalla myöhään (petipuuhastelujen jälkeen *punastuu* tuli NIIN iso supistus, että mies ois ihan tosissaan ollu lähdössä samantien synnyttämään. Siis se kesti reilusti yli minuutin ja teki NIIN kipeää, että semmoisilla tosiaan jo synnytettäs keveesti lapsi, JOS niitä ois tullu enempi kuin se yks ;)

TIKRULLE tsemppiä, toivotaan että tilanne pysyis hyvänä vielä sen pari viikkoa. Toisaalta, ei vauva välttämättä teholle joutus, vaikka aiemminkin syntys. Täällä Kuusamossa pidetään rajana 36 vkoa, eli se kun tulee täyteen niin on vauvan turvallista syntyä täälläkin (jossa ei oo siis minkaanlaista lastenosastoa), sitä pienemmät laitetaan Oysiin syntymään. Mutta esim. mun kaveri sai pojan rv 35+4 ja kaikki meni hienosti, ainoostaan sinivaloa sai pari päivää ja muistaakseni pääsivät jo 4 päivän ikäisenä kotiin.

JENILLÄ taitaa olla tänään veikattu synnytyspäivä, MILTÄS SIELLÄ TUNTUU?? :D

Ja onkohan NAZULLA jo käärö kainalossa, LUPICAIALLA jo viimestään huomenna. On tämä vaan jännää aikaa :)))

Mutta, nyt taidan hipsiä syömään jotain, on meinaan kurniva nälkä.

Supistusrikasta sunnuntaita sitä toivoville!

Mianni 36+1

Taitaa mennä tämän tulevan äippän ennustukset päin mäntyä =D Ei mitään merkkejä, HÖH =/ Olisin kyllä mieluusti jo voinut lähteä.

Viime yönä näin EKAA kertaa sellasta ns. " pelottavaa" unta tän raskauden osalta. Aloin vuotaa verta ja menin ihan paniikkiin, kun yritin soittaa ja soittaa ja ketään ei vastannut enkä osannut näppäillä siinä shokissa numeroitakaan puhelimeen =D =D

NUKUIN KOKO YÖN YHDEN VESSAREISSUN VOIMIN, JIPPIIIIII =) =) =)

Ja arvatkaas minkä idea mies keksi eilen mun käsien pelastukseksi: rullaluistelijan rannetuet/-suojat =D Joo-o, oikeesti!!!! Ovat TOSI tukevat ja ei pääse ranne kyllä minnekään vääntymään ja sen oli PAKKO olla syynä siihen, että joutunut käsien takia valvomaan. NIIN ihanaa!! Piruuttaan hän sitä ehdotti, mutta mun mielestä se oli LOISTOidea heti paikalla!! Tokihan niitä neulustelee, sellasta hetkeä ei olekaan etteikö niin tekis, mutta tää on ihan siedettävää!!

TIKRULLE kovasti TSEMPPIÄ!!! Ei kuulostanu ollenkaan kivalta toi munuaishommeli =( Kaikkea sitä joutuu kestämään...

LUPICAIA & NAZU ovat SATAvarmasti nyytit kainalossa synnärillä!! Voi että, määää en enäääää jaksais millläääään odottaaaaaa omaa nyyttiä!

Toisaalta taas jo eilen kattelin kalenterista, että milles päivälle se äitipoliaika sitten varataan, kun menee yli ja sain sellasen ajan kuin 11.10. Että eihän siihenkään kauaa ole!! JOKA tapauksessa nyytti on kainalossa täälläkin kuukauden sisällä ja luultavimmin ennenkin jo =) Maltti on valttia...niinpä =D

Meillä oli tarkotus vähän kans eilen kokeilla sitä " kolmatta Ässää" , mutta uni vei voiton...että josko sitten tänään...Niin MIANNIN syntymäpäiväveikkaus saattais vielä päteäkin =)

Täällä on taas hieno, lämmin syksyinen päivä tulossa!! Eilen isännälle puhelin, että nyt ois niin kiva ilmat vauvan syntyä ja tulla kotio-ei tarvittis sitä ulkoilun aloittamista ootella niin kauaa. Jotenkin on ollut koko aika sellanen olo, että silloin on jo kyyyylmä ja pakkasta ja jopa lunta, kun vauva syntyy =) Ja nyt kuitenkin vielä tarkenee t-paidallakin! Hienoa!!!

Nyt toivottelen jokaiselle yhdessä ja erikseen oikein mukavaa sunnuntaita!!

VOIKAA HYVIN, YSTÄVÄT=)

Terkuin: Je_Ni & " Pikku-Isäntä" [b][size=3]39+0!!!!![/b][/size]

Täälä ilmoittautuu uusi lokamamma joukkoonne.Lukemassa olen kyllä käynyt viestejänne päivittäin,mutta omia kuulumisia ei ole tullut laitettua.

Olen siis 31v.uusioperheen äiti.Lapset: 18v.,14v.,11v. ja 5v.Nyt odotamme toista yhteistä vauvaa(la 26.10.).Jos vielä pääsee veikkausrinkiin mukaan,niin veikkaan tämänkin vauvan syntyvän tasan laskettuna päivänä(kaksi edellistäkin on syntynyt laskettunapäivänä =) ).Onko muuten joukossa muita uusioperheen äippiä?

Raskaus on sujunut hyvin.Oikeastaan ei ole muuta valittamista ollut,kun kauhea hikoilu yöllä ja selkäkivut silloin tällöin.Selkäkivutkin ovat nytten vähentymään päin,kun olen malttanut olla toiselta työmaaltani pois(olemme siis yrittäjiä kumpikin sekä mieheni,että minä).Toisessa työmaalla on vähän pakko ollakkin,mutta onneksi saa työt tehdä omaan tahtiin ja työmaa on tuossa omalla pihamaalla =)

Täytyy nyt sitten vielä kysyä,että löytyykö joukosta muita yrittäjiä?

Tässä nyt oli tälläinen " pieni" esittely meidän perheestä.

Katsotaan miten tässä nyt innostun laittelemaan kuulumisia.Ainakin tausta lukujoukoissa pysyn =)

Oikein reipasta loppuodotus mieltä kaikille!

Kylläpä niitä tarvitaankin. Aina välillä pääsee vähän ajatuksen menemään synkiksi, mutta onneksi mulla ei koske munuaisiin eikä ne ole mitenkään kosketusaratkaan. Tänään on paineetkin olleet ihan sitä luokkaa mitä niitten on mulla kuulunut ollakin, että josko se oli vaan joku ennakkovaroitus, jota on kuitenkin kuunneltava.

Mies jäi nyt ainakin tiistaihin asti kotiin, sillä vaihtu ajojärjestelijä ja tämä tyyppi oli itse sanonu, että mies on tiistaihin asti kotona. Haluaa kuulema varmistaa, että ei mulla oikeesti ole suurempaa hätää... Kiva huomata, että inhimillisyyttä niistäkin miehistä löytyy! Huomenna aamulla pitää sinne nlaan soitella ja yrittää tunkea itsensä johonkin väliin käymään. Jotenkin on taas sitten sellainen tunne, että jos perjantaina sinne äitipolille pääsen, niin sitten mua ei varmaan kyllä enää kotiin lasketa vaan taitavat sitten käynnistää jo. Mutta ei passaa maalata pirua seinälle. Ihan kiva, kun saa nyt tuon ukon ainakin pitää vielä kotona niin ei yksin tarte huomista pissitulosta pelätä...

Eipä tässä sen kummoisempia tällä erää. Taitaa vaan tämä vauva nyt itsekin jo olla sitä mieltä, että ulos haluaa pikkuhiljaa. Kipeitä suppareita on tullut tänäänkin muutamia, ei vielä säännöllisiä. Tosin taitavat jotain kuitenkin tuonne alas vaikuttaa... Josko se jokin korkeampi voima sitten ratkaisee nämä mietinnät. Eikös se luonto yleensäkin hoida hommat kotiin? Jäin muuten miettimään, että olisinko minä siellä sairaalassa ollessani tavannut Lupicaiaa, mutta en muista siellä ketään, joka olisi ainakaan heti täsmännyt mielikuvaani hänestä. Tosin on voinut olla eri osastollakin mahdollisesti tai tulla minun lähtemisen jälkeen...

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!

tikru ja Agentti 35+1 edelleen...

Ihan hirveä yö takana,heräsin kahdelta supistuksiin jotka olivat jo ihan synnytykseen lähtö luokkaa.No vajaa pari tuntia kesti epäsäännöllisen säännöllisinä,pakkasin jo laukkua valmiiksi.Loppuivat siis mutta kohtu on nyt tosi " herkkä" ja kipeä.

Tosiaan missähän Nazu ja Lupicaia piileskelee,synnärilläkö? :)

Kaveri sai pienen nyytin toissapäivänä,ihanaa!

Tikrulle jaksamisia,ei ole kiva kun ei varmaksi tiedä mitään.Tuleehan sitä miettineeksi että mitäs nyt jos raskausmyrkytys päällä eikä itse huomaa.Ja tuo munuaisjuttu on kyllä varmasti aika vakava asia.

Eikai tässä kummempia,on niin nuutunut olo ja supistelee vähän väliä(mutta ei niitä viime öisiä).En kyllä vielä haluakaan synnyttämään,on paljo hommia vielä.

Wades & Natika 36+5

Nukuinpas taas hyvin ( taidan olla niitä harvoja lokakuisia, jotka nukkuvat kuin tukit) Pakotin itseni ylös sängystä tuossa 9 jälkeen, että ei mene tämä päivä ihan harakoille. Olen nimittäin YKSIN kotona, kun mes on esikoisen kanssa sukulaisissa 150km päässä. Jotenkin outoa olla yksin, mutta nautin tästä NIIN paljon. Viimeajat olen ollut niin puhki kun tuo esikoinen (1v 10kk) vie niin paljon energiaani! On ollut ihana ladata vähän akkuja täällä kotona - olisivat saaneet olla pitempäänkin ; ) Tulevat siis tänään iltapäivällä kotiin.

Tänään on sitten meidän vaavi täysiaikainen eli tasan 38 rv täynnä. Silittelin eilen verhokatosta pinnikseen, muuta en sitten tehnytkään täällä kotona, kun en edes ollut. Heti kun sain vähän " laatuaikaa" niin höntsäsin tietysti kaupungille syömään kavereiden kanssa. Päivän istuinkin toisten kavereiden puutarhassa. Eli se niistä tekemättömistä kotitöistä, mutta en pode huonoa omaatuntoa, sillä OLEN TÄMÄN VAPAAN ANSAINNUT :DDD

Tiettyjen vakkareiden osalta onkin ollut aika hiljaista, joten taitaa tosiaankin olla vauvat syntyneet : ) Viikonpäästä ollaan jo lokakuussa, eli eiköhän tuosta meidän reilun sadan mamman joukosta ala yksi sun toinen nyyttiään lähteä hakemaan...

Oikein leppoisaa sunnuntaita kaikille masuille - lähden tästä syömään aamupalaa jonka saan syödä varmasti YKSIN, ilman että kukaan tunkee syliin tai samalle lautaselle :D

Nyt vihdoin koitti se hetki, että 40 vkoa tuli täyteen, mutta eipähän ole mitään tietoa vielä synnytyksestä... Yöllä näin synnytysunia ja kun heräsin noin 5 aikaan, luulin ensin, että pitäis lähteä sairaalaaan, mutta eipähän ollut merkkiäkään supistuksista (ei vielä kertaakaan ole ollut kipeitä supistuksia), joten yritin sitten jatkaa unia.

No antaa vauvelin kasvaa masussa jos siellä on kerran niin hyvä olla:)

Vitsi miten kuuma päivä tänään on ollu. HUOKAUS! Hiki lentää pelkästä olemisesta... Ja kaiken lisäksi esikoinen on sairastunu inhottavaan yskään ja flunssaan. Ainakin huomiseksi sisäpäivä tiedossa.

Kylläpä kuulostaa Tikrun tilanne inhottavalta. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Mianni:Mullakin eilen illalla petipuuhien jälkeen tuli niin kova supistus ja kipeä että mies oli jo lähdössä synnyttämään :).

Noita supistuksia tulee enempi ja vähempi. Aika kivuliaita ja pitkä kestosia osa jo onkin (reilusti yli minuutin pituisia). Toivottavasti enteileisivät suhteellisen mutkatonta synnytystä...

Jaa mitäs muuta... Niin tosiaan näyttäis Lupicaia ja Nazu päätyneen synnyttämään. Aika ihanaa. Ens viikolla saadaan varmaan kuulla vauvantuoksuisia uutisia... Ajatelkaa,. Huomenna on syyskuun vika viikko ja sitten alkaakin varmaan poksumaan oikein olan takaa ;)

Supistelurikasta yötä kaikille niitä haluaville ja tänne myös :) Huomiseen!

Mamseli rv 37+0!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat