Seuraa 

Sivut

Kommentit (21)

Kävin lauantai aamuna pissitestissä ja tulehdushan se oli, plääh eli se oire ei ainakaan raskauteen liity.Harmittaa!!!

Tein pöljä vielä tänäaamuna raskaustestinkin ja negaa naytti, mutta vielähän se oli liian varhaista edes tehdä kp23/29 menossa.

On tämä vaan niin sressaava tämä kuumeilu jotta ja vielä tällä lapsimäärällä ennestään en olis uskonut moiseen kuumeiluun edes pystyväni.Ei auta kuin toivoa parasta.

Kiitos kaikille tsemppauksesta ja Korallille vielä tuosta linkistä siihen Nipsun aloitukseen!

Mä olen jokseenkin varma, että ei oo tärpännyt tai jos ne oli varjot todellisia niin sitten kävi taas vanha tuttu munasolun ohimarssi...

Inhottava flunssakin sotkee koko ajan tätä oireiden etsiskelyä. mulla kun on aina ollu tuo hajuaistin herkistyminen ihan selkee oire niin tosi kurjaa, kun ei tukkoselta nenältä mitään haista. Höh.

Välillä kyllä käy semmonen lievä eto aalto, mut sekin voi olla flunssaa.

Ja lämpöihinkään ei kai oikein voi luottaa, kun jospa ne onkin tän takia vielä ylhäällä..

Molemmista likoista mä nimittäin just tässä vaiheessa olin jo 100% varma ollu tuloksesta jo pari päivää ja testitkin oli plussaa.

Mut eiköhän huomenna sit pääse testaamaan, illalla viimestään.

Harmittaa, kun tuon talven oli kierrot niin sekaisin, etten pysty luteaalivaiheenkaan pituudesta mitään päättelemään. Kaavinnan jälkeen viimeks kesti 12 vrk, mutta ovis oli aika myöhään. Mut jos sitä kuitenkin pitäis hyvänä merkkinä, kun tätiä ei tänään ainakaan oo tullu.

Eikä kyllä oo vielä mitään tätioireitakaan paitsi lievää juilimista mitä on ollu jo viikon.

Varsinainen ruikutustarina tällä kertaa, sorry...

Mut varmasti ens viikolla satelee sitten niitä plussauutisia oikein roppakaupalla!

piipaa kp 27/29 dpo 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se siitä itsekurista sitten!! Menin ja tein testin Aconilla ja selvää negaa näytti.. blaaah. Nyt sitten itselleni vakuuttelen että koska oviksen bongauksesta on vasta 8 päivää niin ei se plussaa näyttäisikään ja että en tehnyt testiä aamulla vaan keskellä päivää n. 3 tunnin pidättelyn jälkeen jne.jne. Nyt sitten odotellaan tätiä ja yllättäen heti kun testin tein niin alkoi selässä juilia siihen malliin että täti taitaa kolkutella... Voi kurjuuden kurjuus. Mutta vielä en kuitenkaan suostu luovuttamaan!!!

-Emik kp 30/27-32 dpo 8 (?)

Nekkis: Ikävää :P Tsemppiä uuteen kiertoon!

Kisuli83: Onpas komea määrä kp:itä jo kasassa, etkös sanonut, että voi silti olla että on 37 pv kierto? Eli jos tämä päivä menee ilman tädin merkkiä, niin sit ainaki pitäs olla hyvällä mallilla :) Mut jos kierto olis 37, niin välttämättä ei sit kyl huomisaamun testissäkään plussa näkyis. Mut toivotaan ett näkyy ja plussaat!

(.) Kp 7. Ja mä tajusin just, että viikon päästä maanantaina mies lähtee viikoksi reissuun! Apua, miten käy tämän kierron...parissa viime kierrossa on ovisplussa ollu kp 15 eli se olis vasta ens viikon maanantai, ja eihän se ovis välttämättä oo ku päivän parin päässä siitä...voi himputti.. jos vaan tuohon nyt kaatuu. Eli toivon että tulis ovis tässä kierrossa vähän aiemmin. Onhan tietty mahdollista, että vielä tuolloin su-iltana tai ma-aamunaki ehtis...äh, harmittaa. Nyt saa sit jännätä, että tuleeko se ovis milloin, että ehditäänkö mukaan.

Piinailijoille pitkää pinnaa ja plussia!

Koralli73 kp 7/24-32 yk 3

huomenta kesäkuiset!

*haukotus*, heräsin vasta äsken. oltiin koko eilinen päivä pelireissulla ja kun sitten palattiin kotiin kymmenen maissa niin pelikaverit yllitti lähteen vielä iltaa istumaan. meni sit vähän pitkään, kun kolmen aikaan rapistelin ulko-ovea.

nekkis, peipposka ja iksu: pahoittelut tädin saapumisesta. on se kyllä ihme akka kun edelleen kiusaa. mutta pää pystyyn ja uuteen kiertoon sit vaan.

emik: sun oireet on kyllä niin lupaavia et hui kauhistus, plussaahan sen testin on pakko näyttää. hatunnosto sulle kun jaksat piinailla ja odottaa keskiviikooon testin kanssa. vaatii itsekuria.

liipe: mäkin oon miettinyt noita ovisjuttua omalla kohdalla paljon, et ovuloinkohan mä ees ja sit viä sitä luteaalivaiheen pituuttakin pähkäilen. tää on tämmöstä omaan kehoon tutustumista ainaki mulla.

ON: eilen iltapäivällä alko yhtäkkiä sellane menkkamainen kipu oikeella alavatsalla joka kesti reilu pari tuntia. sanokaa siskot onks tollanen nyt sit oviskipuilua? limoja on ollu vaikee seurata tässä kierrossa mut eilen ja toissa päivänä ne oli sellasta erilaista, sitkeempää tai sillain ja tuntu et lorahtelis koko ajan. mut eilen oli jo kp20, että ei ota selvää näistä oireista. voisko ovis olla näin myöhään? ja sit viä toinen kysymys, jos sallitte, kuinkas kauan se munasolu elikään? ja lasketaanko se " elinaika" siitä kipuiluajasta eteenpäin (siis tapahtuuko se ovis sillon, vai onko se jo tapahtunut, vai tulee vasta tapahtumaan) vai mistä?

ainoo huoli on nyt sit vaan et jos toi oli ovis, niin viimeks ollaan pupuiltu pe-la yönä, eilen olin siä reissussa ja nyt tänään aikataulut menee ristiin miehen kanssa niin et myöhäseen iltaan menee pupuilusuunnitelmat. höh. toivottavasti ei tän takia mee kierto sivusuun.

nyt meen myöhäiselle aamupalalle ja alan laittaan paikkoja kuntoon. imuroida pitäs ainakin ja pyykkejäkin on kiitettävästi.

mukavaa sunnuntaita, plussasäteitä ja tsemppiä piinailuun!

heltsy kp21

Tätiä ei näy :D joten toiveet on edelleen korkealla...

Ja tällä valkovuotomäärällä täti ei oo kyllä tähän taloon tulossa ainakaan viikkoon. oon aina ennen tädin vierailua viimesen viikon kuiva kuin sahara, pupuilustakaan ei tuu mitään ilman liukasteita, vaikka kuin tekis mieli...

Vessassa ravaan, kun tuntuu, että jotain lorahti housuun... Joko siellä ei oo mitään tai sit vaan valkkaria...

Testaamaan pääsen vasta iltapäivällä, kun aamupäivä ollaan menossa ja testikin pitää hakee apteekista... Pitää sit vaan muistaa pidätellä muutama tunti...

Kisu kp 38/33 (voi olla myös 38/37, ovisoireet tosiaan oli kaks kertaa tässä kierrossa) tai toivottavasti rv jotain

Heipsan!

Niinpä se kp 31 muuttui kp 1 eli minä ilmoittaudun mukaan kesäkuisiin. Minulla siis alkoi eilen menkat ja tipahdin toukokuisista.

Tämä on siis toinen yrityskierto ja tänään on kp2. Viime kierrossa pupuilimme " mahtavat" kolme kertaa. Pitää tässä kierrossa ryhdistäytyä. ;-)

Plussaonnea kaikille ja älkää tehkö niitä testejä liian ajoissa. ;-)

T: Ona yk2 ja kp 2/31-33

nukuttiin vähän lian pitkään ja lapsi raukat ei nähneet lastenohjelmia, mutta olivat siis kyllä olleet hereillä. me vaan oltiin juteltu kolmeen asti yöllä. :/

oisi liian helppoa jos nyt olisi raskaana. olenkohan muuten ihan hölmö kun mietin kokoajan vaan sitä että ei se voi onnistua nytten kun kaksi muuta on onnistunut ekasta niin nyt ei voi olla niin. ja koko ajan sellainen oli että en voi olla raskaana. mutta kun eihän se kai olisi vielä ees kiinnittynyt kun eikö se vasta kuudentena päivänä ovulaatiosta kiinnity tai jotain sinne päin.

että silleen. sitä vaan odottaa niin kovasti että kun ei mitän tuntemuksia ja jos on ni keksii aina jonkun selityksen kaikille tuntemuksille. tulee vaan epätoivoinen olo vaikka vasta eka yritys menossa. olen kai sitten vähän kärsimätön.

onko muuten mahdollista että ovulaatio ei ole tapahtunut kun minusta sitä limaa ei juuri tullut ja sittenkin se esim plussa päivänä oli vähän kökkäreistä. sitten pari päivää siitä tuli ihan vetistä vv:a ihan hirveesti, mutta sitten sitä on tullut tosi vähän sen jälkeen. en ole siis koskaan ees ajatellut että mulla ei tulisi ovulaatiota joka kuukausi, mutta tuli vaan siitä mieleen että oliko se ihan normaalia.

no nyt sekavien pölinöideni jälkeen jatkan siivoamista.

plussa tuulia kaikille piinailijoilla!!!!++++

kp23/25-32

Huh, mikä päivä takana.. Aamusta lähettiin liikenteeseen ja vasta puol kasilta oltiin takas kotona - sit tuli vielä meille pari miehen kaveria kahvittelemaan. Miehet lähtivätkin just yhtä matkaa, mies meni siis inttiin takas. Et kerettiin tosiaan näkemään 2h ja sekin muiden läsnäollessa :/

Tervetuloa vaan uusille - [b]Maggi78[/b] ja [b]joosu[/b]! Teilläpä olikin siellä niin lupaavat tilanteet, kiva kuulla :) [b]Ona[/b] - peukutukset uuteen kiertoon, alku tuntuu aina yhtä kankeelta ;) Mut kyl se siitä.

Ja pahoittelut tädin hyökkäyksestä - [b]Nekkis[/b] - Pää pystyssä uuteen kiertoon, eiks vaan :)

[b]Liipe[/b] - Ainhan on se inhimillinen mahdollisuus että ovulaatioo ei ole tapahtunut.. Vaikee siihen on kenenkään varmaks sanoo, niin kun varmaan tiiät ;) Mut sitä mietin, kun sulla oli niin vetistä vv heti sen (oletetun) oviksen jälkeen..(?!) Ja mulla sitä " kokkareista" mulla on ainakin ollu ennemminkin kierron loppu päässä - lähellä menkkoja. Tollaseen (sun) järjestykseen en oo vielä koskaan " törmännyt" , siis esim. täällä.. Mut tiiä nyt sitten. Nää on taas vaan näitä pohdintoja, omien kokemusten perusteella :D

[b]Kisuli[/b] - Parempi sit tulla huomenna hyvien uutisten kera!! ;D *pienet paineet* Ei vaiskaan - mut pakko sun on olla raskaan tollasilla kp:llä! Peukutukset huomiselle bd Ja [b]Piipaa[/b] - Myöskin sinne tsempit huomiseen testaukseen!!

[b]Emik[/b] - Jos sulla on noin vähän aikaa oviksesta, niin ei oo ihme et nega pläjähti! Mut jännä ku mulla nuo kipuilut/vihlonnat on yleensä merkki menkoista - vois just kuvitella toistepäin, ainakin mun järellä ;) Ne kuulostaa enempi raskausoireilta!

[b]heltsy[/b] - Voihan se tietty olla et olikin vasta nyt se ovis.. Kuulosti ainaski siltä. Munasolun elinikä on hyvin yksilöllistä, 10-36h varmaan suunnilleen - useimmiten kuitenkin lähimpänä 24h. Niin ja on tosi vaikee määrittää pelkästään kipujen perusteella, millon ovis on - eli mistä " aletaan laskemaan" munasolun elinikää. Meinaan jokaisella voi tulla hyvinkin erivaiheissa kipuiluja esim. ihan jo munasolun kasvaminen voi aiheuttaa kipuja/vihlontoja. Ei pelkästään munasolun irtoaminen. Ite lasken siitä kun bongaan " jojolimat" ja mulla loppuu oikeestaan kipuilutkin sit siihen. Meniköhän hieman sekavaks ;D

[b]Marica[/b] - Luitkohan mun vastausta jostakin aikasemmasta pinosta (perjantain?) (virt.tulehdukseen liittyen..(!?) Kuitenkin, se tulehdus voi hyvinkin liittyä alkaneeseen raskauteen, eli voi olla myöskin raskausoire. (jos jotain positiivista siitä haetaan :) )

Mulla alkaa jo flunssa pikku hiljaa helpottaa - ei kyl ollutkaan kovin pahana. Lähinnä nuha vaan.

Listaanpa tähän oireita mitä tällä hetkellä löytyy:

(ihan itselleni, mielenkiinnon vuoks)

- Vihlonnat molemmissa munasarjoissa - alkanut n. viikko sitten.

- Ajottaiset menkkamaiset jomotukset - alkanut muutamia päivä sitten.

- Maha pallona - eli turvoksissa.

- Tisut pikkasen piukeena ja arat - alkanut vasta tänään.

90% varmasti sanoisin että en ole raskaan - nää on mun yleisimmät tätsky-oireet.

Mutta - Hokasimpa tänään: Mulla on jonkin asteinen migreeni ja yleinen/jokapäiväinen päänsärky, about 2/3 kuukaudesta, mulla särkee päätä. Mutta nyt se on ollut poissa suunnilleen 2vkoa!! :D HaHaa, keksimpä edes yhden raskausoireenkin ;) Ihanaa kyllä kun oikein tajusin, ettei mun päätä säre! Ja kaupan päälle sain siitä raskausoireen itselleni! *väsynyttä tyttöä*

Taidan lähteä nukkumaan tästä hihittelemästä ;D

- nekku kp 26/n.30

Viikonloppu hujahtikin vauhdilla, kun eilen oltiin päivällä tuttavien muksun synttäreillä ja illalla miehen kanssa vähän viihteellä. Tänään sitten paranneltiin eilisillan ja yön juhlimista pitkällä kävelylenkillä esikoisen nukkuessa rattaissa ja mie vielä vetäsin parin tunnin päikkärit tossa alkuillasta.

Kovasti tahtoisin ajatella tän väsymyksen johtuvan raskaudesta, mutta kyllä se taitaa tuo flunssa ja eiliset menot ennemminkin verottaa tätä virkeyttä.

Peipposka, Iksu ja Nekkis olivat saaneet ikävän yllätysvieraan. Pahoittelut teille tädistä!

Kisuli, kovasti pidän sulle peukkuja, että plussaa näyttää!

Wintergirl, sulla on kyllä hyvänkuulloista oireilua!

Emik: pahoittelut negatestistä, mutta kuten itsekin totesit, dpo vasta noin vähän ja testiajankohtakin ei ehkä paras mahdollinen, joten plussaa peukutan sullekin. Oireilu vaikuttaa kuitenkin niin hyvältä. :)

Piipaa, toivottavasti tärppäs sulla kuitenkin vaikka testaus ei ihan onnistunukaa!

Mulla kyllä kanssa tää flunssa häiritsee pahasti oireitten havainnoimista. Välillä on olo kyllä ihan raskaanaoleva: rintoja pakottaa ja pistelee, alavatsalla on välillä outoja tuntemuksia ja erityisesti tuo väsymys, se on ihan älytöntä. Voisin nukkua melkein koko ajan. Mutta esimerkiks nyt kyllä tuntuu taas, että kuvittelen vaan noita oireita ja ne mitä en kuvittele johtuu tosiaan tästä taudista. Lämmötkin on tänään laskenu, en tosin niitä kovin säännöllisesti oo mittaillukaan, mutta jotenki tuli ihan semmonen täti-fiilis. :(

Höh, kylläpä nyt meniki pessimistiseks. Keskiviikkona ehkä jo joudun testaamaan, jos ei tätiä näy. Vaikka mulla on välillä ollu toi kp 29, niin en kyllä viikonlopulle malta odottaa! ;)

Mukavaa illan jatkoa kaikille, mun on pakko siirtyy tohon tv:n (=bb:n) ääreen. =) -S- kp 26/26-29

Vompatti2 ja Sanna-P: Samoissa mennään eli ke pitäisi mullakin ne tädit sitten alkaa, jos ovat alkaakseen. Vompatilla on hyvän kuuloiset oireet kyllä ja sanna-P, jos se flunssa tosiaan olisi sun raskausoire ja muutenkin @ruusu@llakaan ei ollut mitään oireita vaikka plussasikin. Medison tsemppiä sullekin ja toivotaan, että tätiä ei tiistaina näy.

Piipaa00: samaa vuoristorataa mennään täälläkin lämpöjen kanssa,mullakin nyt korkeella, mutta huomenna on aikainen herätys ja lämmöt taas alhaalla ja tiedän, että se heti vaikuttaa fiiliksiin, kun ei tiedä onko se kuitenkaan siitä aikaisesta aamusta vai tädistä johtuvaa.

Emik: Jos siis ovistesti näytti plussaa lauantaina, niin ovis varmaan on ollut sunnuntaina ja siitä laskien olisi sulla dpo 7, joten ei kyllä varmasti näkyisi vielä testissä, vaikka olisit kuinka raskaana. Joten piinailua vaan:)

Laru: Kiitos vv tiedonannosta ja niinkuin tuossa aamuviestissä laitoin niin mullakin on nyt lisääntymässä. Kiitos tsemppauksesta ja pysyhän vaan vielä täällä kertoilemassa kuulumisia!!!!

Pilke07 ja Piipikkä pahoittelut tädin saapumisesta, mutta mukavaa, että pysytte edelleen kesäkuisissa. Iksu07 ja nekkikselle pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon.

@ruusu@: Predictorhan on kaikkein epäherkin testi, vaatii muistaakseni 50iu/ml pitoisuuden, joten jos siinä saat edes haalean näkyviin niin hyvältä kuulostaa. Tuohan antaisi jo vahvan plussan muilla testeillä.

Koralli73: Kivaa, sulla on siis oma vauvakannettava!!! Liipe:samoja ajatuksia täälläkin. Meillä esikoista kyllä yritettiin 3 vuotta ja hormonejakin kokeiltiin, mutta 2. ja 3. ovat saaneet alkunsa 1. ja 2. yrityskierrosta. Ja kyllä nyt on sellainen olo, että ei voi enää käydä niin hyvää tuuria, että heti taas tärppää. Ovulaatiohan tapahtuu n. 24-28h siitä LH-huipusta, ja ovikseenhan liittyy tuo runsas kirkas limavuoto.

Oma napa: No olo on ajoittain pahoinvoiva (tyhjällä mahalla ja iltaisin) pissatus jatkuu. Väsytä ei kyllä juurikaan, rinnat on kipeät, eipä palellakaan. No jos nyt kysyttäisiin niin sanoisin, että voisi jopa olla tärpännytkin, mutta tuo on aina niin oloista ja päivästä kiinni ja hetkestä. Olot ja oireet vaihtelee, että saas nähdä. No keskiviikkoona olen taas varmaan viisaampi.

Plussaonnea koko porukalle!!!

kp 26/29 dpo 11

Kisuli,jännityksellä odotellaan sun hyviä uutisia! plussatuulia sinne päin ja muillekkin jotka testailevat pikapuolin. Itse jännäilen loppuviikolle joko vihdoinkin olis meidän vuoro. Oireita kyllä lupaavasti, rinnat mahdottoman arat, janottaa ja koko ajan tekee mieli syödä jotain,varsinkin suolaista. ja sit röyhtäilen(ei kovin kaunista) mut niin olen tehnyt molemmissa raskauksissa. Toisaalta yritän jättää kaikki tuntemukset sivuun ettei tulis taas petyttyä niin kovasti. minkäs itselle mahtaa. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Wintergirl ja Sanna_P koskas ajattelitte testata, siis jos täti ei hurjastele paikalle. Mä päätän odottaa ainakin viikonloppuun. Yksi 5+6 keskenmeno takana, joten en halua +saa liian aikaisin. Oli se sen verran rankka kokemus.

Ona jotenkin teidän tahti kuulostaa tutulta. meille 3x on luksusta. Enempää en kyllä ainakaan minä jaksa.

Marica2 niin vauvakuume on hassu tauti. Iskee samoin niin nuoreen, kuin vanhaan :-). Vauvat on kyllä ihania. Näin eilen 6kk:n ikäiasen kummipojan. Tosi söpö ja kiltti. En muistakaan enää niitä kamalia yöitkuja.

Empä tiedä näistä oireista, mutta kun nyt niitä etsimällä etsii niin alkaahan niitä tulla: kamala palelu, varsinkin näin iltaisin ja pääsärky. Viime raskaudessa mun päätä särki varsinkin aluksi vimmatusti. Jos täti paikalle kurvaa niin putoaminen on kahta kamalampi, kun tässä jo alkaa luulla vaikka mitä:-)

hyviä viikonlopun viime hetkiä kaikille ja tietysti myös hyvää alkavaa viikkoa!

Vompatti kp 28/31

Eipä mitään uutta ihmeellistä kerrottavaa.. Piinailut senkun jatkuu. Edelleen koko ajan sellainen tunne että kohta lorahtaa ja vessassa juoksen tiheään tahtiin. Kun makaan selällään niin alavatsaa nippailee välillä hassusti. Ei mun mielestä menkkoihin viittaavaa vaan jotain muuta.. nooh, sen nyt sitten näkee. Mielikuvitus kun osaa pistää kaikki tuntemukset raskauteen viittaaviksi! Ajattelin, että mikäli tiistaihin mennessä punahelmaa ei ole näkynyt, niin josko ke-aamuna sitten testaisi. En nimittäin haluaisi tehdä turhia negoja enää... ne kun on niin valtavan masentavia.

Aurinkoista sunnuntai-päivää itsekullekin ja käykäähän kertomassa tuntemuksia!

-Emik kp 30/27-32 dpo 8 (?)

Aattelin tulla laittamaan pinoa pystyyn, kun niin aikasin heräsin.

Ja meillä riittää ohjelmaa koko päivälle, niin en myöhemmin kerkee etes konetta avaamaan..

Täällä ei mitään maailmaa mullistavaa - menkkaoireet jatkuu edelleen, joten en jaksa uskoa enää olleskaan raskauteen..

Kp 26/n.30

MOi, liityn mukaan Kesäkuun muruihin.. toivottavasti oma muru on jo alullaan.. tänään testastin haamuviivan.. muita raskausoireita selvästi on.. rinnat kamalan kipeät ja alavatsassa ihmeellisiä tuntemuksia koko ajan.. ELi oon 28v., mies 35.. toinen lapsi toiveena (meillä nyt tyttö 2,5vuotta), Etelä-Karjalassa asustellaan.. Tsemppiä teille ja muillekin haamuja!!

piti vielä pistäytyä enne saunaan menoa.

wintergirl: kiitos tiedoista.. ehkä se ovulaatio tosiaan sitten tapahtui. !!!

koralli73: aika luksusta kun on oman vauvasivukone!!! minä vien meilläkin koneen lähes kokonaan, mutta välillä vain tulee valitusta kun lojun tässä!!! :)

pilke07, piipikkä, iksu07 ja nekkis: pahoitteluni tädin tulosta :(

täällä tunnustelen kaikkia oireita ja rupesin kirjoittaa taas raskaus päiväkirjaa jota tein kuopuksenkin kanssa.

kp23/25-32 edelleenkin

En ole nyt kerennyt kirjoitella, ja ajattelin vain pikaisesti nyt tulla kirjoittelemaan kuulumisia. Eli eilen oli lämmöt alhaalla jälleen, mutta takana oli kyllä valvottu yö, joten ehkä se selityksenä, kun tänään lämmöt olivat jälleen reilusti koholla normaaliyön jälkeen, eli korkeammalla kuin yleensä olleet luteaalivaiheessakaan. Ja nyt sitten valkovuoto on hiljalleen runsastunut, yleensä siis n. viikko oviksesta kuukautisten alkuun on toosi kuivaa, rutikuivaa, eli hyvä merkki tuo. Illalla oli taas huono olo ja tänä aamuna on sellainen olo, että ihan kuin olisi virtsatietulehdus, pissalla pitäisi rampata, mutta ei kutinaa, ei kirvelyä. Ja kyllä nyt aamullakin olo hieman yökkö.... No täällä siis jännätään kovasti ja oireetkin lupaavia, mutta ah niin vaihtelevia, joten jos huomenna on lämmöt taas alhaalla niin fiilis on toisenlainen.

Plussaonnea nyt kaikille oikein kovasti, että päästäisiin tekemään oikein kunnon invaasio tuonne odotuspuolelle!!!

t. wintergirl kp 26/29 dpo 11

huomenna pääsee taas testaamaan ja nyt siihen tikkuun on pakko tulla se plussa!!! Mitään tätioireita ei edelleenkään oo ja olo on tosi raskaana oleva, joten... Toiveikkain mielin kohti huomista!

Kisu kp 38/33

Heipä hei kaikille!

Liittyisin myös kesäkuisiin. Menkat piti alkaa perjantaina, joten nyt on kp 30/28 ja toiveet on todella korkealla. Sain kesäkuussa keskenmenon eikä varsinaista yritystä ole ollut. Ovulaation aikaan sanoin vain miehelle että nyt ois tärpit kohillaan jos vaikka......

Koitan kestää itteni kanssa enkä ryntää apteekkii vielä huomenna vaan loppuviikosta mikäli tätiä ei kuulu sitä ennen. Toinen olisi toiveissa, sängyssään tuhisee kohta 1,5 vuotias jässikkä.

Onnea kaikille odotuksen odotukseen!

JOosu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat