Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (51)

Sellainen, joka haluaa arkikäyttöön hinta-laatusuhteeltaan hyviä vaatteita. Ei asioi H&M:ssä, Zarassa tai Mangossa, yms. halpisliikkeissä. Käyttää arkikäytössä myös Sandia, Mexxiä, Leviksiä, Filippa K.:ta, edustamiseen Rilsiä ja Andiataa, juhla-asut By Marjasta... eli MINÄ!

Vierailija:

Lainaus:

äläkä pliis aliarvoi mua tolla tavalla. Menee maku.

No, näinpä vähän arvelinkin. Et tiedä muita " merkkejä" kuin H&M ja Zara. Jokos se henkkamaukan postimyyntiluettelo on teille tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka kyllästynyt henkan ja seppälän huonoon laatuun, mutta ei varaa paljon kalliimpiin. Espritissä laatu riittää minun tarpeisiini ja istuvuuskin riittävä.

Sanopa, sitten oi suuri muotigurumme, mikä on kuuminta hottia tällä hetkellä? Ja vihje: Burberry meni muodista jo vuosi sitten... Rilsin kaltaiset klassikot ovat aina muodissa.

Tosin vasta varhaiskeski-iässä, eli 34 v. Mun mielestä Your Face on ihan jees tän ikäiselle, samoin Esprit.

Miten siis kuuluisi tämänikäisen naisen pukeutua?

Ja jos töissä pitää pukeutua formaalisti, niin mitä vikaa Andiatassa on?

Kertokaa varhaismummolle :)

Täällä mainitut " edustusmerkit" Andiata, Rils, By Marja ja Your Face on keski-ikäisten naisten vaatemerkkejä. Okei, by Marjasta voi nuoretkin löytää jotain, mutta tyyliltään nekin vaatteet on suureks osaks tätimäisiä. Suomessa ei valitettavasti osata pukeutua, kyllähän se on yleisesti tiedossa. Toisaalta asia on kyllä niin että Suomessa ei ole kunnon valikoimiakaan, eli mitä muuta tähän voi sanoa kun että tyhjästä on paha nyhjäistä.

Lastemme lähes kaikki vaatteet ovat Espritiä. Päiväkotikäyttöön todella siistejä vaatteita. Ei kulahda, värit säilyy ja niitä saa edullisesti.

2 lapsen äiti. Huomaan joskus olevani alusvaatteita myöten espritiä. Mutta ei kyllä mielestäni kovin edullisia kuitenkaan ole. Esim just ostin blaiserin syksyksi ja maksoi 129¿, mulla aika iso raha.

ja se on tosi persoonaton valinta, myönnetään! Haluaisin persoonallisempia vaatteita, mutta en jaksa/ei ole aikaa juosta pikkuputiikeissa, varsinkin kun Helsingissä ei ole kovin hyvää valikoimaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat