Vierailija

Kävin eilen illalla ähistämässä kovaa kakkaa (ummetusta on ollut jo pitempään...) ja huomasin että emättimestä rupes tulemaan verta. Ei mitenkään kauheesti mutta sillai kuitenkin että pelästytti. Se helpotti kyllä illan mittaan ja housuihin ei tullut mitään, ainoastaan paperiin. Aattelin että katon aamulla uudestaan kun kellokin oli paljon. No nyt aamulla vähän vielä jää verta paperiin silloin tällöin. Pitäiskö mun soittaa äitipolille kun oon siis raskaana rv 25 vai voiskohan vielä katella vaikka huomiseen? Oon vähän kahden vaiheilla...

Kommentit (10)

Tarkistin vielä muutaman kerran että varmasti on emättimestä. Yritin just soittaa äitipolille mut sieltä ei vastattu. Vauva liikkuu koko ajan onneksi ihan normaalisti (eli paljon). Semmosta " vaaleanpunaista" tulee paperiin ihan vähän vieläkin mutta eilen se vuoto oli kyllä ihan helakanpunaista. Kokeilen kohta taas soittaa...

Kiitos kaikille jotka on viitsiny vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain vihdoin äippäpolilta kätilön kiinni. Tosiaan kyseli sata asiaa ja sanoi sitten että lepoa ja jos jatkuu tai menee pahemmaks niin heti sinne. Ja joka tapauksessa huomenna neuvolaan niin tsekkaavat kohdunsuun tilanteen ja laittavat sieltä sitten eteenpäin jos tarttee. Sanoi vielä että ei mitenkään harvinaista tommonen jos on ollut rasitusta ja sitähän on ollut koko viikon...Kolmas lapsi siis tulossa, senkin takia helpommin tulee vuotoja ym.

Täytyy soitella sinne neuvolaan heti aamusta koska unohdin kysyä töihinmenosta siltä kätilöltä.

ap

omasta kokemuksesta voin sanoa, että verenvuoto raskaudessa ei ole ainakaan mun kohdalla ollut mikään normijuttu.. aina on jotain mennyt pieleen :( En jäis kattomaan enää päiväksikään, että mitä tapahtuu.

Soita sinne polille. Itsellä oli sama juttu, he kyselevät 100miljoonaa kysymystä puhelimessa, ja ottavat varmasti ultraan jos heidän mielestä on tarvis tai jos itse haluat. Luultavasti ei mitään hätää, kun se vuoto loppui niin lyhyeen.

onnea raskauteen!

Täällä painellaan jo viikolla 38... =)

Raskausaikana kovan kakan yhteydessä sitä saattaa tulla peräsuolesta, runsaastikin, mikä on merkki peräpukamista. Veri on kirkkaanpunaista, ja sitä pelästyy mutta se on täysin vaaratonta.

raskaana ollessa saattaa pukamat äitiyä ja etenkin jos massu on ollut kovalla saattaa tulla joko pukamista verta tai peräaukkoon tulla kovasta pökäleestä haavauma joka vuotaa vähän. Mä luulisin jos verta tulee vain paperilla pyyhittäessä olis kyse näistä vaivoista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat