Vierailija

Eli siis kuvaile vartaloa, luonnetta jne..

Ihan vaan mielenkiinnolla millasista naisista ja miehistä suomalaiset pitävät.

Kommentit (10)

Eli sellainen, jolla on hyvä itsetunto. Hän on suoraselkäinen (sekä henkisesti että fyysisesti), ystävällinen ja huomaavainen, luontevasti herrasmiesmäinen, kohtelee kaikkia samalla tavalla. Hän huokuu luotettavuutta (tulee tunne " tämän miehen kanssa voin lähteä vaikka kuuhun, ja tiedän, että pärjäämme" ). Sellainen, joka kestää minut sellaisena kuin olen eikä hermostu minuun (olen hidas lähtemään, hirmuisen puhelias, herkkä ja tunteeni voimakkaasti tunteva). Suojeleva ja hyväksyvä. Matala miellyttävä ääni (erittäin tärkeää, sori vaan Kimi!!)

Ulkonäkö: mieluiten pitkä ja harteikas, siistit lyhyet siistit hiukset tai kalju, siniset nauravat silmät.

Unelmamieheni haluaa ja osaa antaa hellyyttä ja huomiota, ja rakastaa viettää aikaa kanssani. Kokeilunhaluinen, avoin, rohkea. Ei pelkää muuttaa rutiineja, vaan rakastelupaikan, -ajan, -tyylin vaihtelu mieluista. Kova kalu, komeat pallit, leveä rinta, hartiat ja vahvat kädet (ei muuten tarvi olla mikään lihaskimppu ja vatsaakin saa olla). Ei häpeä näyttää maailmalle, että olemme pari, vaan päinvastoin on ylpeä naisestaan.

(tällaisia ei ehkä ole olemassa, mutta kaikki nuo piirteet löytyvät yhteensä 4 exästäni...)

(jos vain on aikaa), joka on perusolemukseltaan energinen ja liikunnallinen, mutta ei mikään six pack/bodarityyppi.

Antaa naisen olla itsenäinen ja vapaa mielipiteissä. Ei etsi tyttöystävässä äitiä, joka toruu ja kehuu.

Osaa ratkaista arkipäivän mikrotason ongelmia omilla aivoilla, eli ei 10 yhdessä vietetyn vuoden jälkeen kysele joka päivä vaimoltaan, että " kulta, missä mun sukat ovat?" , " missä kaapissa on juomalasit" tai " miksi roskis on täynnä?"

Ulkonäkö voi olla aika monenlainen, mutta mielellään sopusuhtainen kroppa:

* ei isoa mahaa - lihaksia muttei liian timmissä kunnossa

* iloisen näköiset silmät, jotka hymyilevät kun hän katsoo minua

* tumma tukka ja tummat silmät

Viimeisin kohta on arkielämässä melko merkityksetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ruskeet silmät, kalju, lihaksikas, sosiaalinen ehdottomasti, huumorintajuinen. Sillä pitäs olla järeet käsivarret, muodokas selkä ja isot, paksut sormet. Auttavainen, hyvä pukeutumistaju. Se pitäis mua prinsessana, ei karvainen eikä käytä pikkukalsareita.

Se päästäis mut aina ensin ovesta ja se haluaisin että se ois luonteeltaan mua vahvempi, koska mä oon aika pomotteleva ja saan melkein kaikki miehet tossun alle, eli sen pitäs olla niin pomotteleva itekkin etten mä pääsis tossuttamaan :) (kauhee myöntää itsestään, tiedän että mulla on ongema) niin ja sängyssä sen pitäs olla se pomo, tai ei aina, mutta että sen pitäis osata ottaa ohjat käteen ja antaa ne toki mullekkin.

Mä kiihotun kovasti siitä että mä nään kun saan miehen kiihottuneeksi, ah, ihana näky!

ja nyt kolmas samanlainen ja naimisissa oltu 5v. Suuri arpi huulessa ja hiukan arpia poskissa, ihanat sudensilmät ja paksut mustat kulmakarvat tietenkin...peto..arrg

8

samanlainen huumorintaju kuin mulla, kaunis hymy,hyvät hampaat, iho hyvässä kunnossa, ryhdikäs, puhelias,tunteellinen, avoin, ei mielellään vatsakas, itsestään huolehtiva,puhdas, älykäs.

Mies näillä kriteereillä kun löytyis...

pyöreä perse ja isot, kiinteät rinnat. Tai no, ei tarvii olla mitkään jättilollot mutta semmoset isohkot ainakin. Nätti naama, isot huulet ja mielellään pitkä tukka. mitäs muuta:) No urheilullinen saa olla ja semmonen kiltti ja tyytyväinen luonne.

terhakka sopusuhtainen punapää, paksut hiukset, 155-165cm/50-60kg jolla kaunis suu ja voimakkaat piirteet, hyvin huolitellut kulmakarvat ja kynnet. TEKEVÄ nainen joka ei ensin aina kysy että " miksi et sinä.." vaan " no minäpä voin.." Ei saamaton avuttomaksi heittäytyvä piipittäjä pitää olla luonnetta ja itseluottamusta. Hieman jätkämäistä rempseyttä ja rock henkisyyttä. Aistikas nautiskelija.

Siis maalais (siellähän tällaisia muistaakseni on?) tyttö joka ei ole saanut kaikkea elämässä liian helposti. Ymmärtää että joskus vain voi kaikesta huolimatta tulla tilanne että on pakko vaihtaa itse se rengas autoon. Liikunnallinen mutta ei liian sporttinen, hyvä motoriikka. Ei itsekorostuksen tarvetta eikä mitään femakkotraumoja tai jotain pakkotarvetta jauhaa jotain tasa-arvo soopaa. Nainen joka ei tarvitse leperteleviä kehuja vaan ymmärtää että kehun ja rakastan häntä tekojeni kautta. Ei pitäisi olla paljoa vaadittu..?

M40

Lyhyehkö, harteikas, hoikka, arpinen tai muuten huono iho, paksutukka(ei kaljuuntunutta yhtään), alkoton tai minimaalisesti juova, mökö, juro, ujo, vihreät silmät, velmu hymy, seksuaalisesti aktiivinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat