Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko totta että hiukset on naisen kruunu? vaikuttaako ne?

Kommentit (16)

Mikä aloitusviestissä viittaa millään lailla aapeehen itseensä??

Tää on niin ihana palsta kun nälvimistä pitää keksiä vaikka tikusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

t.ap

Jos mulla oikeesti olis itsetunto-ongelmia niin en ois kertonu mieheni tykkäävän punasista hiuksista. Ei se mua dumppaa mun hiusten takia :D

suomalaisen naisen itsetunnossa on vikaa jos se on kiinnostunut siitä mitä miehet ajattelevat naisen hiuksista? Haluaako tuo outolintu ehkä miellyttää miehiä saamiensa vinkkien avulla?

Muistakaa kaikki naiset että teidän ei tarvitse miellyttää miehiä. Te ootte maailman tasa-arvoisimman maan naisia. vetäkään tuulipuvut päälle ja menkää tukka paskasena ja takussa baariin kaljalle.

jos ap jotenkin ohjailisi vastauksia, tyyliin " eikö olekin niin, että pitkät hiukset (esim.) on kiihottavammat kuin lyhyet, ja varsinkin tummat, onhan näin, eikö olekin?" . Mutta kun esitetään pelkkä kysymys, niin ei mielestäni viittaa mitenkään ap:n heikkoon itsetuntoon. Vastaus kun voi olla mitä vaan.

kyllä tuosta eka viestistä voi päätellä vaikka mitä. mm. sen että miehelläsi on suhde pitkäsäärisen punapään kanssa joka on aivan upea sängyssä. tällä hetkellä ne suunnittelevat kääntävänsä sulta kaikki rahat ennen kuin karkaavat yhdessä lopullisesti. usko pois, kyllä täällä päätellä osataan.

Tää kysymys ei nyt liittynyt mitenkään mun itsetuntoon, tiedän että mulla on kauneimmat hiukset kun teillä muilla, koska mulla on pitkät, tummat hiukset joissa on luonnonkiharaa ja niin hyväkuntoisetkin :D

Kysyin vaan siksi että mua nyt vaan kiinnosti tietää minkälaisista hiuksista miehet pitää.

Oma mieheni tykkää lyhyistä hiuksista ja mieluiten punasista, itse en taas pidä niistä ollenkaan vaan pidän juuri näistä mun hiuksista ja saankin niistä usein kehuja.

tuo hiukset on naisen kruunu. Pitkät pitää olla ja tummanpunaista sävyä. Joillakin naisilla lyhyetkin näyttää hyvältä mutta ne on niitä jotka näyttäisi hyvältä vaikka ilman hiuksia;)

M40

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat