Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulle määrättiin Seronil- merkkisiä lääkkeitä muutama vuosi sitten. Ne eivät silloin sopineet, tuli sellainen olo ettei tuntunut pahalta, mutta myöskään ei tuntunut hyvältä. Olo oli täysin tasainen, ei tuntenut enää mitään. Lääkityksen mukana tuli myös seksivaikeudet, en enää saanut orgasmeja. Lopetin lääkityksen.

Nyt alkaa taas masennus nostaa päätään ja mietinkin onko saman lääkityksen aloittamisessa mitään järkeä.

Löytyykö keneltäkään onnistuneita kokemuksia lääkityksen vaihtamisesta tai muuten tästä lääkkeestä?

Kommentit (5)

JOo, kokemusta on.. Kyllähän ne siihen masennukseen auttoi mutta sivuvaikutukset oli vähän samoja. Tosi kylmä ole jotenkin ja seksi ei todellakaan kiinnostanut. Mulla oli Cipramilit käytössä ja se huono puoli niissä (muissa lääkkeissä myös) että käyttöä ei voi noin vaan lopettaa, sitä pitää vaan hiljalleen vähentää annostusta kunnes ne voi jättää pois. Muuten ne vierotusoireet ovat aivan kauheet.. Inhottavat olivat mun mielestä just ton koukkuun jäämisen takia ja sitä ei ainakaan lääkäri kertonut heti, vasta kun rupesin kyselemään että saako jättää pois kun olo oli parempi ja paniikkihäiriökin lieveni.

kuin 2 ja vieläpä samasta syystä. Oireet pahenivat aluksi, mutta sitten helpottuivat. Lopetin yhtäkkiä ja ei tullut mitään ongelmia. Soin puoltatoista. Lopetin ennen synnytystä, kun en viittinyt sairaalassa noista puhua. En siten aloittanut uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mikä kenellekin sopii. Jos Seronil ei silloin sopinut, on monta muutakin vaihtoehtoa.

Ja tuo on iha n sopaa että näihin jäisi koukkuun, vähittäinen lopetus on siitä syystä etteivät masennusoireet palaisi -> jos lopetat yhtäkkiä aivojen serotoniinin taso laskee myös yhtäkkiä ja masennus saattaa palata, joten hoito on ollut turha.

Kyllä mulle ainakin tuli ihan hirveitä migreenejä kun lopettelin lääkettä. Tietty se on yksilöllistä mutta ainakin mun kohdalla johtui varmasti Cipramilista, kun koskaan aikaisemmin tai sen jälkeen ei migreenejä ole ollut :)

Aplle vielä että muuten kyllä suosittelevat tota Cipramiliä, on sen verran tehokas lääke. Ehkä kannattais sitä kokeilla jos vaihtaa haluat.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat