Vierailija

eräs läheinen sukulainen käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani lapsi. aloin muistaa tätä vasta. nyt pelottaa, koska aion paljastaa tämän asian - ensin puhun jollekin luotettavalle taholle, sitten tälle paskiaiselle itselleen, että en halua hänen enää lähestyvän minua tai perhettäni.

missä vaiheessa siis lähestymiskieltoa yleensä on mahdollista saada? tällainen asia, jota ei " ole todistettu" mitenkään, vai pitääkö tämän raiskaajan ensin tunkeutua kotiimme, jonka jälkeen voin hakea kieltoa?

Kommentit (6)

pelkohan minut on pakottanut pysymään vaiti. mitä voisin nyt tehdä, mistä saan sellaista tukijoukkoa ympärilleni, että hän ei voi tehdä minulle mitään?????? pelottaa aivan sairaasti. en uskalla nukkua ollenkaan, kaikissa huoneissa on oltava valot, televisio ja radio päällä, eikä mieskään saa nukahtaa ennen minua!

ap

Jotta olisi henkilön pitäisi häiriköidä sinua, olla väkivaltaa jne.

Kerro miehen yhteisille tuttavillenne insestistä niin että mies sen myös tietää. Se suojaa sinua varmasti riittävästi. Ei kai tuo nyt kimppuun tule kun tietää seuraamukset ja sen, et tekijä selvillä tuttavilla ym.

Uskon et olet vaan niin ahdistunut et pelkäät hänen reaktiotaan. Se ei välttämättä ole lainkaan väkivaltainen. Epäilisin ennemminkin et hän katoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat