Seuraa 

Heipsis!

olisin kysellyt nyt neuvoja oviksesta..mikä on se kiertoväli että ovulaatio tapahtuu ja voi tulla raskaaksi? nyt on jo kp 20 eikä ole oikeen mitään oireita..vähän ehkä limaa tullut..mutta voi toki johtua siitä, että ollaan tädin lähdettyä pupuiltu jtp meiningillä...mietin nyt sitten vaan,että jos en nyt sit ovuloikkaan tässä kierrossa..

ja tosiaan mulla riesana pitkähköt/epäsäännölliset kierrot..huoh..se pieni nyytti olisi niin toivottu..ja kuulin vielä kaverini odottavan vauvaa, joka oli sanonut reilu vuosi sitten ettei halua lasta, ja yhtäkkiä kun aloin puhumaan lapsesta, niin päätti sekin haluta...rankkaa...

ottaisin mielelläni neuvoja vastaan, jos jollain kokemusta.

kiitos jo etukäteen =)

plussaonnea kaikille kuumeilijoille =)

Kommentit (3)

Kierto luonnostaan 21pv. Pillereitä syödessä toki sitten sen 28pv. Kun olen lopettanut pillerit, on kierto aina alkanut vähitellen lyhenemään, ja 3-6kk:ssa kierto on sitten ollut 23-26pv, jolloin olenkin tullut raskaaksi. Takana siis 3 luomuraskautta. Ilmeisesti siis ovuloin 21 pv mittaisella kierrollakin. Kai. Sekavaa.

olen kyllä kokeillu ovistestejä, mutta kun on niin epäsäännöllinen työ, että on aina vaikee tehdä..kun sitä ei saa/suositella tehtävän aamun ensimmäisestä pissasta.eikä ne toisaalta ole mitään halpoja, jos joutuu tekemään vaikka viikon tai reilu että varmasti saa tietää koska on ovis..en ole kyllä lämpöjäkään paljon mittaillut..pitäis sitte käyttää tavallista 10 minuutin kuumemittaria, että saa varmasti luotettavan tuloksen.eikä siihen ole kyllä paljon aamuisin aikaa..

mutta kuulisin mielellään jos joku tietäis että kuinka pitkään/lyhyeen kiertoon ovuloi

plussatuulia kaikille kuumeilijoille =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oletko kokeillu noita ovistesteja? jos sun kierto heittelee niin saatat joutua kayttaan niita aika pitkan ajan, mutta henk.koht. olen sita mielta etta kannattaa kokeilla. vaikkakin itella on ollu vaikeuksia saada positiivista tulosta....ens kierrossa aion tehda testin 2 kertaa paivassa...

ja tietty aamulammon mittaus. lampo nousee selvasti oviksen jalkeen. silla siis nakee etta ovis tapahtui, kun testeilla taas nakee etta ovis on tulossa...

onnea ja menestysta vaan!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat