Seuraa 

Kävinpä aamulla kirppiksellä, mutta tulin tyhjin käsin takaisin. En oikeasti tajua miten ihmiset kehtaa tuoda myyntiin sellaista lumppua. Suurin osa vaatteista näytti olevan nukkaista, venynyttä ja värinsä menettäneitä. Ja ulkovaatteistakin huomasi malleista, että olivat kyllä useita vuosia vanhoja. Myynnissä oli jopa äitiyshousut, joissa oli n. 10 cm viiltoreikä. Itse juuri ja juuri voisin viedä tuollaista tavaraa UFF:ille, mutta roskiskamaa olisi suuri osa.

En tiedä sitten olenko liian vaativa, mutta itse en tuollaisia vaatteita ottaisi edes ilmaiseksi. Ehkä ne on niitä 5 lapselle kierrätettyjä ja sitten tuotu myyntiin. Itse vaadin kyllä käytetyltäkin vaatteelta siisteyttä, lumppuja en osta. Täytynee keskittyä noihin kirppisliikkeisiin, niissä yleensä on vähän parempilaatuista tavaraa ja jopa merkkivaatteita.

Mikä teistä on kirppareiden idea - myydä lumppuja ja käytettyjä, mutta kuitenkin siistejä vaatteita? Mielestäni ne eivät enää monen lapsen käytön jälkeen yo. ominaisuuksia täytä.

Kommentit (1)

ihmetellyt samaa.

En ymmärrä miten joku voi kaupata likaisia ja rikkinäisiä vaatteita.

Mielestäni on aika omituista jos ei edes viitsi pestä selkeästi likaista vaatetta myyntiä varten. Ymmärrän, että joskus vaatteessa voi olla jokin pikku vika, jota myyjä ei ole huomannut, mutta ihan risojen kauppaaminen on aika omituista.

Onneksi niitä lumppuja ei ole pakko ostaa. ( :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat