Vierailija

Kommentit (11)

Olin vielä haastattelussa kehunut, että lapsiluku on täynnä, mutta näin se elämä yllättää ;-)))

Salasin raskauden mahdollisimman pitkään (myös keskenmenon varalta) ja kun sitten kerroin asiasta, työnantaja ei ottanut sitä henkilökohtaisena loukkauksena, vaan suhtautui asiaan ihan myönteisesti. Äitiysloman jälkeen sain samasta työpaikasta uuden määräaikaisen pestin ;-)

Odotin kuudennelle kuulle, jolloin vakinaistamisen jälkeen vasta kerroin raskaudesta. Olin poissa töistä 1v3kk, jonka jälkeen palasin töihin 2kk:ksi ja irtisanouduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miten sitten kävi - ettehän te voineet viedä määräaik. työsuhdetta päätökseen, tarkoitan. Palkattiin sijainen? Ja asia oli täysin ok työpaikalla?

ap

ja jo työhaastattelun aikoihin tulin raskaaksi eli olin paksuna kun aloitin uudessa paikassa. Nyt viikkoja on 23 enkä ole saanut kerrotuksi, mutta huomenna on jo pakko... Maha on tainnut jo joillekin työkavereille paljastaa, mutta kukaan ei ole kysynyt mitään. Todellakin nolottaa ja pelottaa kertoa, varaani on laskettu paljon ja jään pois 6kk töissä oltuani. Onneksi määräaikainen sopimukseni vakinaistettiin hetki sitten...

Ilmotin raskaudesta n.1kk työn aloittamisen jälkeen. 2 viikkoa sen jälkeen kun sain itse tietää. Pomo siinä ensin kirota päräytti, mutta sitten onnitteli iloisesti. Pelotti kyllä sanoa ja olin ihan paniikissa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat