Vierailija

Kommentit (12)

kyselemässä/katselemassa vaikka laattoja. Niillä on siellä listoja valmiina ja lykkää kyllä sulle pari numeroa, johon voit pirauttaa.

Meillä oli Jabell Oy ja ihan keltaisilta sivuilta poimittiin. Hyvää jälkeä tuli.

Mun veli pyysi 5m2 suihkuhuoneesta (nyt muovimattolla) + saunasta tarjouksen kahdelta viralliselta firmalta, jotka siis purkaisi ja sitten tekisi uusiksi. Ilman putki- ja sähkötöitä tarjoukset oli 15300 ja 17100 Euroa... Sisältäen keskihintaiset laatat.

No, hän hommasi paikalle hyvämaineisen laatoittajan ja tuo heppu lupasi tehdä hommat 900 Eurolla. Arvioi ajaksi noin 1,5 viikkoa. Noiden rakennusfirmojen laskelmissa työtunteja oli yli 200 eli 1,5 kk työ. Haloo. Kehtaavat. Kokonaisbudjetti on toki silti edelleen auki, kun tuon tonnin päälle tulee sitten tietysti kaiken maailman tarviketta ja sähkäriä. Eiköhän se silti jää paljon alle 10 000 Euron, elleivät innostu ostamaan jotain erityiskalliita materiaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse tehtiin työt, koska ne nosti hintaa. Erikoishommat teetettiin, mihin ei omat taidot riittänyt.

En voi kyllä suositella Bauhausia mitenkään. Meillä laskutus oli ihan pielessä, palvelu tökki ja aina kun kävi hakemassa tavaraa sai jonottaa joka paikassa.

Remppa makso 3000e tavaroineen, pesuhuoneeseen tuli lattiantasoitus, uudet seinälevyt, vesieristeet ja kaakelit sekä pieni kodinhoitonurkkaus. saunaan uudet lauteet ja paneelit sekä kiuas. Mielestäni hinta oli siedettävä näin.

Jos joku olis tehnyt koko rempan olis hinta ollut noin 7000-8000e. Tai ainakin tarjouksessa oli tuollainen arvio.

Laitoin tässä keltaiset sivut auki ja niistä katselin.... pakkohan on ottaa joku firma sitä tekemään, koska en osaa itse mitään... ja tuttuja ei oikein ole...

Sen takia haluaisin ihan niitä firmojen nimiä! Ja kiitollinen olisin kaiksita kokemuksista ja toteutuneista hinnoistakin! Meillä kyseessä ihan tavis kerrostalokylppäri.

Otettiin Sipoon insinöörirakentajat (toimivat pk-seudulla), koska taloyhtiöllä oli niin hyviä kokemuksia ko. firmasta. Nyt on remppa puolivälissä, kaikki toimii hyvin. Hinta-arvio on noin 3500e meidän osuus, taloyhtiö maksaa noin 1500e vesieristeitä ja putkitöitä. Tuon 3500 euron päälle tulee vielä kalusteet sekä sähkömies. Kalusteet maksoivat 2000e (sis. kaikki vesihanoista ja kaakeleista vessanpyttyyn). Sähkömies maksaa arviolta 500e. Yhteensä budjetti on noin 6000e, tuohon pyrimme. Kotitalousvähennys toki vähentää kovasti omaa osuutta, kun tuon työn voi vähentää melkein suoraan.

Tämmöistä meillä!

Bauhaussia en muistanut edes ajatella... joten kiitos!

Osaisinkohan itse edes purkaa tuota kylppäriä? Jos joku auttaisi alkuun, niin osaisin varmasti kaakeleita ehkä repiä?:D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat