Seuraa 

mieheni lähtee ruotsiin puoleksi vuodeksi töihin (ei lähetetty työn tekijä) minä ja meidän lapsi jäämme suomeen asumaan. kelan mukaan meidän pitäisi hakea lapsilisää ruotsista koska mies sielä töissä ja minä olen kotona suomessa. miks pitää tehä niin vaikeesti siinä ei ole mitään muutakun paperi sotaa ruotsin ja suomen välillä ja samoista summista on kumminkin kyse... onko teillä kellää samainlaista tullut vastaan? olen ihan turhautunut että pitää rupee hakee ja säätää....

Kommentit (1)

mielelläni minkälaisia kokemuksia ihmisillä on. Meillä sellainen tilanne että minä ja lapset muutamme Suomeen vuoden alusta ja mies jää edelleen nykyiseen kotimaahamme töihin. Minun pitäisi saada myös lapsilisää ja kotihoidontukea (aion hoitaa vielä kotona reilu 1v lastamme) ja mielenkiinnolla odotan kuka nämä tuet sitten maksaa.

Tsemppiä teille! Minua ainakin jännittää miten käytännösä pystymme olemaan miehen kanssa toisistamme erossa pitkiä aikoja ja miten lapset reagoivat... Muutto Suomeen tuntuu kuitenkin tällä hetkellä meidän tilanteessamme parhaalta vaihtoehdolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat