Vierailija

Tiedättekö aina missä lapsenne viilettää? Mihin aikaan täytyy olla kotona arkisin/viikonloppuisin? mihin aikaan nukkumaan? Saako olla ulkona tai kavereilla tai jossain koko päivän? Täytyykö välillä ilmoitella missä on, tai soitatko itse ja kysyt?

Kommentit (11)

Saa olla kavereilla, mutta läksyt pitää olla tehty.

Kotiin pitää tulla arkisin viimeistään 20, viikonloppuisin saa olla 21-22, riippuen siitä, missä asti on. Siis tyyliin naapurissa tai omalla pihalla voi olla 22, mutta ei todellakaan hengaile missään ostarin kulmilla!

arkisin kotona viimeistään klo 20 (omalla pihalla), vkl saa olla ulkona 20.30 asti. Omalle pihalle pitää tulla viim klo 19. Nukkumaan 21. Vkl saa valvoa 22:een. Neljäsluokkalainen kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sääntönä on et koulusta tullaan suoraan kotiin. Tehdään läksyt ja syödään välipalaa. Sen jälkeen saa mennä kavereille, kunhan ilmoittaa minne menee. Lounas syödään koko perheen kesken noin klo 17.

Kotona oltava arki-iltoina viimeistään 19.30. Ja nukkumassa klo 21.

Siis tiedän ainakin parinsadan metrin säteellä missä poikani on. Kännykkäkin kulkee mukana joten saa aina kiinni ja poika itsekin soittaa jos haluaa mennä esim. jollekin kaverin kotiin. Tiedän myös mitä lapseni syö sillä olen itse kotona, välipaloja ei saa kysymättä ottaa, mutta eipä tuo paljoa kysele kun tietää että huolehdin niistä kyllä.

Kotiin 19.30, viimeistään kuitenkin 20.00 jos on jäänyt vaikka kiva leikki kesken. Samoin viikonloppuisin (sillä heti maanantaina pitkä päivä alkaa jo klo 8) paitsi ihan erikoistapauksissa, sukujuhlissa, pihatapahtumissa jne. saa valvoa pidempään. Muuten yritän olla sekoittamatta unirytmiä.

Sängyssä pitää olla 20.30.

Kotiintuloaika on arkena ja viikonloppuna 19.30 ja nukkumaan käy 20.30. Saa olla ulkona tai kaverilla koko päivän, soitellaan puolin ja toisin päivän aikana.

Tyttö 9,5v

missä lapsi viilettää ja kenen kanssa. Yritän kyllä tietää, mutta paikkoja ja kavereita näytetää nvaihtavan aika lailla lennosta. Kun siis lapsi sanoo lähteissään menevänsä Y:n kanssa pyöräilemään A:n kaupunginosaan niin tunninpäästä soittaessaan hän voikin olla Y:n kanssa skeittaamassa B:n rampeilla.

Meillä pitää olla arkisin kotona noi 18:30, viikonloppuisin klo 20 tai jos on oikein hyvä selitys niin 20:30. Kesällä aikaa oli klo 21 asti, mutt akouluaikana se ei enää käy. Klo 21 pitää olla jo nukkumassa.

Ja ihan koko päivää ei saa olla, pitää välillä käydä kotona näyttäytymässä, syömässä ja joskus vähän rauhoittumassa. ja soitellaan vähintään tunnin välein. yleensä minä soitan ja kysyn, koska mulla on halvempi liittymä.

lapsi on 11.

Saa olla klo 19 asti omassa pihassa. Nukkumaanmeno aika klo 21. Pihasta poistuessaan kysyy aina luvan ja kertoo mihin on menossa ja milloin tulee takaisin.

suurinpiirtein tiedän (kaupunginosan tarkkuudella) missä viilettävät. Tosi hyvin myös itse soittavat ja kertovat, jos menevät jonkun luokse. Koko päivää eivät saa olla ulkona tai kavereilla, vaan kotona käydään ainakin ruokailemassa. Arkisin kotona ollaan (jos läksyt on tehty aiemmin, kuten pitäisi) nyt valoisan aikaan viimeistään 19-20 aikoihin, talvella routa tuo porsaat kotiin jo aiemmin. Harrastuksia on sen verran, että eivät onneksi pelkästään laahusta maailmalla.

Arki-iltapäivisin hän menee koulusta kotiin, tekee läksyt, syö välipalan ja menee siitä leikkipuistoon, jos hän haluaa mennä kaverille, hän soittaa ja kysyy luvan, jos hän haluaa mennä meille jonkun kaverin kanssa, hän soittaa ja kysyy luvan.

Arkisin kotona pitää olla 19.30, paitsi silloin, kun on partio. Viikonloppuisin ulkoillaan koko perheen voimin ja silloin ollaan kotona noin klo 20 aikaan.

Nukkumaan meno aloitetaan noin klo 20 arkisin. Sängyssä saa lukea ja valot laitetaan kiinni noin klo 21.

Soitellaan siis puolin ja toisin arkisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat