Vierailija

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

mun mielestä jokaisessa parisuhteessa jossain vaiheessa käy nuin että mies yrittää naisen jo nukahdettua et alkasko nainen millekkään...musta tota aihetta on paisuteltu aivan liiaksi...raiskaus ym...Sorella itehän illan mittaan tyrkytti itteensä aina ku mika käveli ohi,tarjos takapuoltaan tyyliin" ota mut takaa päin..." ja roikku koko ajan jätkän kaulassa...hohoijaa,sais saorellakin mennä itteensä....kuten sanonta kuuluu:antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...

Vierailija:

Lainaus:

mun mielestä jokaisessa parisuhteessa jossain vaiheessa käy nuin että mies yrittää naisen jo nukahdettua et alkasko nainen millekkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisivat vaan keskeytyksen jälkeen jättäneet asian siihen. Turhaan nostivat ison haloon. Mistä sitä tietää onko Sorella tosiaan sammunut tai nukahtanut niinkuin itse sanoi.

BB on tähän metakkaan syypää ei kukaan muu!

Mikan olisi pitänyt huomata että Sore sammu. Soren ei olisi pitäny vongata mikaa (ja liehakoida muiden miesten ja Miran kanssa) koko iltaa. EIKÄ MENNÄ SÄNKYYN!

Ne olis pannu, jos Sore ei olis sammunu. Netissä oleva nauha ei kerro koko totuutta. Itse katsoin 24/7 ja open meno oli hurjaa.

Mika teki väärin muttei ole ainoa syyllinen.

mun mielestä jokaisessa parisuhteessa jossain vaiheessa käy nuin että mies yrittää naisen jo nukahdettua et alkasko nainen millekkään...musta tota aihetta on paisuteltu aivan liiaksi...raiskaus ym...Sorella itehän illan mittaan tyrkytti itteensä aina ku mika käveli ohi,tarjos takapuoltaan tyyliin" ota mut takaa päin..." ja roikku koko ajan jätkän kaulassa...hohoijaa,sais saorellakin mennä itteensä....kuten sanonta kuuluu:antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat