Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla viime talvena ostettu Joutsen- untuvatakki, maksoi melkein 300 euroa! Saakin sitten olla monen vuoden takki....

Kommentit (38)

En oo rikas todellakaan ja noi on " aina muodissa" joten käytössä toivottavasti seuraavat 10v mikäli en hirveesti liho nimittäin se on ihan just tip top sopiva takki eikä luonnollisestikaan veny =)

Eikä tietty talvella riitä joten talvitakit erikseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle mittojen ja oman mallin mukaan suunnitellut punaiset saapikaat maksoivat n. 800 euroa. Sitä luokkaa on muutkin kenkänä, ehkä pari sataa halvempia.

Ostan vaatteet kirpparilta ja ompelen itse, mutta kenkiin ja hyviin liiveihin voi sitten mennä hiukan enemmän rahaa. Tuolla taitaa olla parit n. 70 euron kengät tällä hetkellä.

Halvalla siis olen vaatteistani selvinnyt, huomasin juuri kun aloin miettiä! Tulipas hyvä fiilis :)

Oli ihana, voitin 2002 syksyllä New Yorkissa erään muotitalon arpajaisista 5000 dollarin ostokset. Shoppailin muutakin todella sika-kallista, mutta tuosta takista (sellainen hippi-tyyppinen pitkä) tuli pitkäksi aikaa suosikkivaate, jotkut jopa tunnistivat sen dioriksi eikä äidin 60-luvun kauhtanaksi. Kadotin takkini keväällä 2005 eräissä bileissä. Eí ole näkynyt sen jälkeen. Mutta jos kadulla tulee vastaan, turpiin vedän sitä, jonka päällä se on.

Mä en raaski ostaa kalliita vaatteita kun on rahasta vähän tiukkaa. Tai no, tuohon talvitakkiin olisin laittanut enemmänkin mutta en läskien takia sopivampaa löytänyt.

Jos sitä ei lasketa, niin... mikähän sitten. Varmaankin pitkä villakangastakki (joka on tosin ollut käytössä monia vuosia, joten vähän eri luokkaa tuo kustannus per käyttökerta kuin tossa hääpuvussa...) tai sitten laadukkaat Salomonin vaelluskengät ovat olleet samaa luokkaa takin kanssa.

Talvitakista olen pahimmillani maksanut 150 Euroa, yleensä 50-70. Juhla-asusta maksoin joskus peräti 100 Euroa. Kengistä kalleimmat on yhdet juhlakorkkarit, joiden hinta oli huimat 79 Euora. Rintsikoista en ole koskaan maksanut yli 20 Euroa...

Olenpas pihi. Meillä on aika hyvin rahaa, mutta panostan paljon kotiin, remontteihin ja hienoihin/tasokkaisiin matkoihin. Vaatteissa pihistän.

Minulla ylioppilasjuhliin ostettu mekko, maksoi 600 markkaa, kyllä kirpaisi. Sen jälkeen olen ostanut yhden pitkän talvitakin, joka maksoi 69¿. En olisi itse hennonut, mutta mies suostutteli, koska tykkäsi siitä niin kovin ja ostoa en ole kyllä katunut. Ihana takki vieläkin ja aina harmittaa laittaa kesäsäilöön :)

Kengistä maksan kork. 50¿, eikä ole vielä koskaan niin paljoa tarvinut niihin sijoittaa. Lähes kaiken ostan kirpparilta ja etsin aleista. No, sortuu sitä joskus heräteostoihinkin. En voisi sijoittaa itseeni suuria summia, tuntuisi liian itsekkäältä, kun toiset näkevät nälkää. Mutta joskus on erittäin perusteltua ja ekologista ostaa kallis ja pitkäikäinen vaate. Itse olen vain niin vaihtelunhaluinen, että suosin siksi kirppareita (ja rakastan vanhaa tavaraa, jolla on historia) :)

Hääpuku oli 770 euroa, mutta sen olen jo myynyt. Nykyisistä vaatteista kallen taitaa olla musta, pitkä villakankainen talvitakki siirrettävällä turkiskauluksella, yht. 700 euroa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat