Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko muita? Ihan kivahan tuo väriyhdistelmä on, mutta nyt kun sitä tuntuu olevan joka paikassa ulkovaatteista sisävaatteisiin. Kaksi vuotta sitten tuntui vielä kivalta ja uudelta. Mutta nyt alkaa jo kyllästyttää. Talvivaatteita kun haeskelin, niin tuli mieleen, että ruskeaa ja vaaleanpunaista on sitten joka toisella tytöllä tänä talvena (ja lopuilla kirkkaanpunaista, johon siihenkin olen kyllästynyt aikoja sitten). Olen etsinyt esim. kivaa lime-talvivaatetta tytölle, turhaan. Remulla oli kiva kaksios. puku pojille, tekis mieli tytölle ostaa, kun on nätti sininen. Mutta toisaalta maksaa 99 e ja edellinenkään Remu ei oikein kestänyt.

Jonathanin värit oli suorastaan kaameita.

Kommentit (18)

Sehän on aika kova väri ja vaatii varmaan vähän totuttelua ennenkuin sen " hyväksyy" lastenvaatteissa. Ruskea on kuitenkin aika paljon lempeämpi väri ja sopii paremmin useimmille suomalaisille kuin musta.

meillä tuli tänäänkin paketti jossa kaikille lapsille poika ja kaksi tyttöä oli pääosin ruskeita vaatteita, varsinkin vaaleanpuna-ruskea on minusta ihana yhdistelmä tytöille, pojalle ruskea-oranssi !! ja limenvihreä ja vaal.sininen pojalle vielä =)

ehkä mekin siis vastikään löydettiin joten ei kyllästytä ;)

tuusis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta olen sen sijaan LOPEN kyllästynyt kirkkaanpunaiseen!!! En kestä, kun lasten vaatteita pyykätessäni huomaan 3/4 koneellisista olevan punaisia.. Olen päättänyt välttää tästedes kirkkaanpunaisten lastenvaatteiden ostamista. Valitettavasti välillä saan käytettynä niin hyväkuntoisia vaatteita, että en viitsi värin takia kieltäytyä.

Jännä juttu, meillä on vaaleanpunaista ollut koko ajan käytössä, mutta nyt vasta tänä syksynä ostin toiset ruskeat housut, luulin ko. yhdistelmän olevan tämän syksyn uutuus ;o)

Ruskea-valkoinenkin toimii hyvin, samoin ruskea-turkoosi. Ruskea on todella hyvä ja monipuolinen perusväri, sopii hyvin vaatekaapin perustaksi. Mulla on vain poika, niin tuo ruskea-vaaleanpunainenkaan ei vielä hypi silmille, kun sitä ei ole kotona kaapissa (paitsi itselläni) Olen vain haikeana katsonut henkkamaukan tyttöjen puolta, kun on ihania ruskeita vaikka MITÄ ja pojille sitten taas... no, jotain muuta.

Mulle ruskean paras mielleyhtymä on, että se on " epäsporttinen" väri. En tykkää pikkupojille tupatusta urheiluhenkisestä pukeutumisesta yhtään, ja ruskealla sitä voi vähän kiertää.

oli niin paljon ja on nyt sitten edelleen. Sinänsä kiva väri, kiva väriyhdistelmä, mutta meillä on aina lapsilla ollut v.sin.-beige-valkoista paljon, joten odotan nyt mustaa kautta kera punaisen ja valkoisen. :)

Jos vaaleanpunainen tökkii ja haluat jotain ihan muuta, niin oletkos huomannut Reiman tämän talven uuden värin, aivan ihanan turkoosin? Se on tosi kaunis väri, ostin juuri pojalle turkoosi-harmaan takin ja on aivan syötävän ihana takki ja ainakin erottuu puistossa punaisen ja tummansinisestä massasta. Tätä juuri hainkin!! Ei tule varmaan jokaisella vastaan. Tätä väriä on kuulemma myyty paljon sekä tytöille että pojille. En tiedä mitä kokoa (babies vai kids) etsit, mutta käyppä vilkaisemassa reiman sivuilta tuota ihanaa väriä. Pienille oli myös etsimääsi limeä.

Limet ja oranssit on sen verran shokkivärejä, että kesällä menivät, mutta jos vaikka talvella tarjoiltaisiin muuta. :)

Tykkäisin pojilla myös harmaasta v.punaisen (ei possu, enemmän v.pinkki) ja kirsikanpunaisen kanssa.

Heh ja kyllä noita itseasiassa jo löytyykin, muttei ihan joka marketista.

On ruskeaakin helppo yhdistellä. Ruskea on mun mielestä tosi helppo ja kiva yleisväri. Ruskeaan en siis ole kyllästynyt ollenkaan, mutta ruskea-vaaleanpunainen yhdistelmään kyllä jo hiukan joo.

Nyt pojan vaatekaappistä löytyykin pääasiassa ruskeaa, vaaleansinistä ja beigeä. Tuntuu että kaupassakin katse löytää aina ne ruskea-vaaleansiniset vaatteet :)

Eilen vähän harmitti KappAhlilla yksi collegeasu. Väreinä oli ruskea ja vaaleansininen MUTTA se koko etumuksen peittävä printti tökkäs pahasti :( oi, miksi se piti sillä pilata..

Itse olen sen nyt vasta löytänyt ja näyttää silmään todella hyvältä =) Tähän asti olen koko elämäni inhonnut ruskeata mutta nyt oikein etsin sitä. Ensimmäiset ruskeat vaatteet ostin tytöille pari viikkoa sitten. Niin ja itsellekin meinasin ostaa ruskean paidan...joskus...

Mutta tosiaankin, ekan ruskea-vaaleanpunaisen vaatteen ostin tytölle 1,5 vuotta sitten ja edelleen sitä tungetaan joka paikasta:O

Mun mielestä keskimäärin kaikki Remut, Joonathanit, Reimatecit ym. " perushaalarit" on aika karseen värisiä, esim. just Reimalla on suorastaan kammottavia väriyhdistelmiä haalareissaan. Mieluummin ostan sitten ihan peruspunaista ja -sinistä kuin näitä ihme muta- ym. yhdistelmiä.

Ticketin (tämän talven?) haalareissa on muuten yksivärinen limen värinen haalari, tosin nopeasti vilkaistuna melko räikeä vihreä, muttei ainakaan ruskea-vaaleanpunainen;) Tsekkaapas se.

Meillä silti lähes kaikki sisävaatteet on noissa väreissä, ainoastaan farkkua ja valkoista on lisäksi. Ruskea ja valkoinen on kivat yhdessä, samoin vaaleanpunainen ja valkoinen. Eli peliä ei ole menetetty ;-)

Ulkohaalareissa meillä on tänä vuonna isommilla vahva oranssi ja tumma lila väreinä, molemmat Ticketin (pienimmällä on ruskea, hankin sen jo viime vuonna, on se ihana kuitenkin vaikkakin jo vähän passè). Ticketien värit ovat ihanat ja piristävät varmasti aamuja! Ticketillä on aivan ihana vihreäkin valikoimissa.

...viime talvena sitä käytettiin ja jotenkin haluaa nyt jo jotain muuta. Nyt tuntuu että kaupat täynnä ruskeaa, kun sitä ei itse enää hae.

Samaten nuo ruskeat haalarit, viime talvena oli meillä tytöllä v.pun asustein ja sai kissojen ja koirien kanssa metsästää että sai haluamansa, mutta nyt kun ei missään nimessä halua enää ruskeaa haalaria niin niitä löytyy melkein joka shopista ;)

Tyttö vasta vuoden vanha ja nyt vasta ruskeita saatu vaatekaappiin enemmän. En olisi uskonut että tykkään pitää vaaleanpunaista kun en ole siitä ikinä piitannut, mutta näin se mieli muuttuu. Ruskeasta olen aina tykännyt, joten niitä olisin varmaan valinnut vaikka buumia ei olisikaan. Tai olisikohan niitä edes kaupoissa...

Pojalla ei ole mitään vaaleansinistä ollut aikoihin, mutta ehkä taas niitäkin alkaa muutamia eksyä vaatekaappiin. Sopii pojalle hyvin, mutta vauva-aikana tuli yliannostus. Nyt se alkaa taas näyttää kivalta. Pojalla on ruskeaa ollut kaiken aikaa, mitä nyt olen kivaa löytänyt.

itselläni sitä sitten onkin........

Lapsille pirtsakkaa perusväriä tsin, pun, vpun, vsin, pink, kelt, valk, lvalk

oikeestaan lasten värit ja niitä helppo yhdistellä kun on oikeasta väriskaalasta.....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat