Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kännissä. Huumeet ja tyrmäystipat eri asia.

Kommentit (15)

Tai sitten - toivottavasti - jätkä valehteli mulle. Tyyppi otti kuitenkin itse asian puheeksi samana iltana, ja kehtas jopa minulle ns. todisteeksi sanoa jotain tyyliin, että en olisi (ainakaan) aluksi halunnutkaan, kun en ollut uskoa häntä.

Itselläni on monen tunnin muistikatko illan kulusta, ja ensimmäinen asia, jonka myöhemmistä tapahtumista hämärästi muistan on se, kuinka kävelen jossain ja itken, ja ko. tyyppi seuraa perässä selitellen jotain. Olin tuolloin 17 - vuotias, tuota ennen neitsyt, enkä todellakaan olisi vielä kaivannut sen menettämistä (mahdollisuuksia olisi kyllä aiemmin ollut).

V*ttaa, etten tajunnut selvittää tuolloin asiaa kunnolla, sillä esim. kaverinikin (varsinainen kaveri tosiaan) myöhemmin pahoitteli, että oli jättänyt minut ko. bileisiin, kun en ollut pysynyt edes pystyssä. Hävetti vain niin paljon, enkä edes tiedä, mitä olisin lopulta voinut tehdä, kun en kerran muistanut mitään.

En siis ollut sammunut/tajuton, vaan ihan mukana, mutta mitään, siis mitään en muista yön tapahtumista. Olin aika kännissä, nukahtanut ja sit herännyt. Täydellinen black out vaan itellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai olettaisin että ei herää panemiseenkaan kun ei kerran herää korvasta vääntämiseen, kasvojen läpsimiseen tai siihen että oksentaa. Mä hoidin siihen kuntoon menneitä ihmisisä aikoinaan työkseni

olen joskus herännyt ilman alaosan vaatetusta miehen vierestä. Eli aloitettu seksihommat ja ite olen sammunut. Silloin ollut ihan miehen oman moraalin varassa mitä on tapahtunut. Ei ole ollut mitään todisteita (esim. videonauhaa,kuvia) eikä muistikuvia tapahtumista joten parempi jättää asia sillensä. Maailmassa pahempiakin tapahtumia kuin tuollainen.

Mutta mielestäni voi vetää niin lärvit että muisti menee täysin eikä osa illan tapahtumista palaudu ollenkaan mieleen.

Olin siis hirveessä kännissä nukahtanu kesken kaiken ja herässin siihen kun tää kundi jo oli sisällä. Ruesin huutamaan ja kämppis tuli ja heitti ukon pihalle. Elämän kauhein kokemus. Olo oli sen jälkeen niin likanen ja hyväkskäytetty ettei voi sanoin kuvata.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat