Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itsekin, vein erään naikkosen miehen ihan tosta vaan kun vähän keimastelin. Miehet on heti niin otettuja kun joku kaunis ja seksikäs on kiinnostunut. Pääsin ilman koulutusta naimisiin varakkaan menestyneen miehen kanssa. Ja kun ero tuli sain kivan summan pääomaa, jolla pärjään hyvin. Lapseni elastusmaksukin on kiva:)=

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että menin naimisiin varakkaaan miehen kanssa, joten ei tarvi välttämättä ellei itse halua, herätä 20asteen pakkasella kello 7 töihin tai opiskelemaan. Jo sen ajattelu saa mut hyvälle tuulelle!

Mutta mullahan on jo kaunis talo, rahaa, ihana lapsi, hyvä mies. Enhän mä muuta tarvi. Mitä se ulkonäkö nyt enää tähän vaikuttaa?

Mukavahan se on vanhetakin. Olen nyt 22 vee

Ap, teoriasi ontuu. Ehkä opiskelujen myötä opit sen, ettei kannata tehdä yleistyksiä heppoisin perustein. Sinänsä kiva sinulle, että olet saanut mitä haluat.

en tietenkään halua vakaata parisuhdetta, ainakaan vielä.

Tarkoitus oli mennä naimisiin. Mutta sitten en enää välittänyt miehestä, joten erosin. Ei siis ollut tarkoitus mennä naimisiin ja erota. En itseasiassa ajatellut koko asiaa (eroa) kun menin naimisiin

En tiedä äö:stäni. Miksi tarvis olla viisas? Eikö se riitä, että on ite tyytyväinen. Vaikka sitten ois pinnallinen. Jokainen elää tyylillään.

olet todella täynnä itseäsi. Leuhkit täällä, että veit toiselta ja se on mielestäsi ihan ok. Siksi sinua inhotaan täällä. No, opit nöyryyttä, kun muutaman vuoden päästä nuoremmat menevät ohitsesi vääjäämättä.

Mitkä nuoremmat menevät ohitseni ja missä? Se oli niinku vitsi se, että vein toisen naisen miehen.

Eikö sitä sitten sais olla täynnä itseään?

Ja ah, minun lapseni ei tarvitse mennä päiväkotiin. Ei niitä kamalia aamuisia herätyksiä, hyi hyi.

eli taas siis minusta leimattiin paha ihminen? Miksi?

Voin myöntää, että on ihanaa olla kaunis ja olen lähdössä o.p.i.s.k.e.l.e.m.a.a.n :=)

Ainakin aloituksesta päätellen Ap on saanut kaiken mitä halusi, joten tavoitteena ei ollut kestävä vakaa parisuhde. Aika harva menee avioon erotakseen. Mutta nyt sekin on nähty.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat