Seuraa 

Pitäisiköhän ryhtyä kamalan huolestuneeksi, kun en vieläkään tunne lapsen liikkeitä massussa, vaikka viikkoja on jo 18+2?

Edellisessä raskaudessa tunsin vähäistä liikettä viikolla 19. Tämä on siis toinen raskaus, jolloin liikkeiden kai kuuluisi tuntua aiemmin.

Onkohan tämä vielä normaalin rajoissa?

Kommentit (3)

Tiedätkö missä istukka sijaitsee? MInulla nimittäin on etuseinässä ja en myöskään tunne vielä liikkeitä. Minulla viikkoja nyt 17+5 ja kolmatta odotan.

Kakkosta odottaessa tunsin ekat liikkeet 16+? viikoilla, oltiin elokuvissa ja ne äänet sai vauvankin kovin liikkumaan =). Esikoisesta meni yli 20 viikolle, ennen kun liikkeet tunnistin. Ja siis noissa molemmissa edellisissä raskauksissa istukka on ollut takaseinässä, joten liikkeiden "esteenä"/ hidasteena ei ole ollut mitään.

Että jos sullakin istuuka vaimentaisi liikkeet? Mutta en olisi silti huolissani vielä, vauvahan on vielä tosi pieni. Onkohan sulla kohta jo rakenneultra tai neuvola? Voihan sitä käydä neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet jos kovin alkaa huolettamaan =).

Jospa ne liikkeet pian tuntuisi sinulla ja minulla myös =)

mehiz kera lasten 05&07 ja rv 17+5

Ja olen tuntenut jotain epä määräistä...ehkä liikeitä..

Nyt tulos toinen ja ekasta liikkeet vasta 22 + jotain

Täälläkin odottelen niitä selviä liikkeitä, kun en ole varma ovatko nuo mitä tunnen niin liikeitä vaiko ilmaa :|

Neuvola onneksi maanantaina ja sit seuraavana maanantaina jo ultra :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on kolme kertaa ollut istukka etuseinässä ja tässä kolmannessa raskaudessa tunsin liikkeet varmuudella vasta joskus viikolla 20 ja risat. Aiemmin olen tuntenut aikaisemmin. En tiedä miten muissa raskauksissa oli, mutta kolmannessa istukka oli rakenneultrassa etuseinästä kohdun pohjaan ja kätilön mukaan se on kaikkien tehokkain liikkeiden vaimentaja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat