Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

Sen kun lopetatte. Eikö lapsi riitä motivoimaan? Olen itsekin polttanut joskus nuorena lähinnä humalassa, joten tiedän mistä puhun. Lopetin molemmat huonot tavat kun aloin haaveilla vauvasta ja perheestä. Lopettamiseen riittää päätös!

t. ap

En ymmärrä pointtia? Osuipa silmään tämä aloitus (itse tein sen aloituksen kuumepuolelle).

Kaikki halukkaat mukaan vaan! Toivottavasti muut ymmärsivät idean oikein.. Tarkoitus siis lopettaa tupakointi kun vauvakuume kerran on iskenyt. t. viilis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se on kuitenkin niin yleinen tapa ilmaista asia. Ja kuten sanottu lakossa olen itsekin ollut ennenkin, joka kerta olen päättänyt lopettaa todella, mutta ryhtynyt polttamaan kuitenkin myöhemmin. Tiedän että tätä on vaikea ymmärtää, jos ei itse ole ollut riippuvainen tupakasta. En kuitenkaan ymmärrä, miksi joku (ap) viitsii tehdä aloituksen tästä aiheesta, siis siitä että huhuilen muita, jotka haluavat lopettaa TAI ryhtyä LAKKOON vauvasta haaveillessaan. *pudistelee päätään*

viilis

tupakoinnin lopettaminen jo hyvissä ajoin ennen yrittämisen aloittamistakin olisi fiksua: parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi.

tosi paljon apua olisi siitä jos mieskin lopettaisi

Vierailija:

Lainaus:

TUPAKKALAKKOpino vauvakuumepuolella? eix toi ole vähän paksua.. itse ajattelen, että jos lapsen haluaa niin sitten lopettaa savuttelun!

Joo vai ei?

Eikö joo?

Juu ei.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat