Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

yöpukua?

Minä, mieheni ja kolme lasta, nukumme aluspaita ja pikkuhousut yöasunamme. Illalla suihkun jälkeen laitamme puhtaat, ja nukumme ne päällämme.

Olen lapsesta asti nukkunut t-paita-pikkarit -yhdistelmässä ja tuntuisi ihan oudolta alkaa kietoutumaan johonkin yöpaitaan tai pyjamaan =)

Kommentit (7)

Itse nukun pelkissä pikkuhousuissa, joskus jätän nekin pois. Samoin mies nukkuu vain boksereissa. Lapsilla tosin käytämme yöpukuja, sillä he potkivat peiton aina pois ja muutoin heillä tulisi kylmä. Mutta kesähelteillä hekin toki nukkuivat pelkissä vaipoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kylmillä ilmoilla vedetään laitan pojalle pyjaman. Syystä että, meillä vetää ja huonekin on välillä ikävän viileä ja peitto ei pysy pojan päällä. Tyttö on jo sen verran vanhempi että itse päättää mitä päällensä laittaa tai on laittamatta. Ainakin nyt on sellainen kausi menossa että, yökkäri on päällä.

Mä en koskaan nuku itse yökkäri päällä. Se ahdistaa, mä onnistun aina nukkumaan niin että, se jotenkin ikävästi kietoutuu mun ympärille. Aamulla saatan vetää paitulin päälle.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat