Vierailija

Menossa rv24+. Supistuksia tulee kotioloissa harvakseltaan, niistä en ole huolissani. Eilen kun tein rauhallisen kävelylenkin n.1km, vatsan ympärillä tuntui koko ajan kiristävä vanne ja selkään sattui samalla. Itse asiassa oli vaikea erottaa mikä on supistusta ton selkäsäryn takia. Kiristely loppui, kun menin kotiin palattua makuulle joksisin aikaa-

Mietin vaan, että pitäiskö tollaista toimintaa rajoittaa, joka selvästi saa supistelemaan? Toisalta 2-vuotias esikoinen saa usein kiukkuilullaan supistelemaan... Mulla toka raskaus ja ensimmäisessäkin kyllä supisteli rv20 jälkeen silloin tällöin. Vauva syntyi ajallaan.

Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Minulla alkoi supistelemaan tuolloin rv24-25. Välillä sattui kunnolla. Oli myös selkäkipua jota en silloin tajunnut supistuksiin liittyviksi.

En pystynyt olemaan töissä kun selkä tuli niin kipeäksi etten päässyt enää sohvalta ylös. Konttasin vessaan. Neuvolassa sanottiin että juu ihan tavallista on!!!! Suutuin ja sanoin että en nyt kuitenkaan mene töihin koska en kertakaikkiaan pysty! Laittoi minut lääkärille hakemaan sairaslomaa. Onneksi sattui olemaan lääkäri jolla oli ultrauslaite. Teki ultran ja pisti minut äitipolille. Sain lääkityksen ja makasin rv34 asti....

Onneksi en uskonut neuvolan ammattitaitoon. Lapseni olisi luultavasti syntynyt tulloin rv25 paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

töitä, kaikki kuulostaa normaalilta kun rauhoittuvat kun menet lepäämään. Rv 15-17 eteenpäin voi tuntua supistuksia päivittäin mutta kuuluu normaaliin raskauteen. Jatka vain elämää ns normaalisti, eri asia jos alkavata olemaan kivuliaita, säännöllisiä tai eivät rauhoitu kun lepäät. Hyvää vointia. t kätilö

tulee monilla paljon etenkin niitä kivuttomia. Jos supistuksiin liittyy minkäänlaista jomotusta selällä tai vatsalla niin itse ainakin pyrkisin ottamaan rauhallisesti. Mikäli silti tulisi suppareita keskustelisin asiasta nevolassa esim tulehduksien mahdollisuus olisi hyvä sulkea pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat