Seuraa 

Heippa!

Onko kellään muulla alkuraskaudessa ollut järkyttävää hikoilua öisin?

Lakanat märkinä, kun hikoan niin paljon. Ilman peittoa kuitenkin palelee... Mikä avuksi?

-Jempula-

Kommentit (3)

Minullakin jatkuvaa ja aivan järkyttävää hikoilua (!tosin myös päivisin!)

Mutta yöllä olen huomannut, ainakin itselläni että jos laitan yöhousut ja hihattoman t-paidan ja ikkunan ihan hitusen auki niin sekin jo helpottaa..

sitten toinen on että käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa ja kun matkalla suihkusta makkariin tulee jo vähän vilu niin on ihana kömpiä sinne lämpöön..

Mutta konstinsa kullakin, nämä ovat ainakin minulla auttaneet, tosin ei joka yö :D

Sussu rv 7+1

johtuu kai jostain kilpirauhasen lisääntyneestä toiminnasta ja aineenvaihdunnan lisääntymisestä. Itte siis hikoilen aina, että ei paljon eroa normaalitilasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on hiki 24/7. alussa oli tosi paljon. kesäksi helpotti tais olla kesällä keskiraskaus menossa? tms.. ja nyt loppuraskaudesta, öisin kaikista pahin. alasti on nukuttava, peitto on liikaa, lakanakin on liikaa mutta pakko pitää kun ei osaa oikeen olla ilman mitään. p***amaista kyllä lakanat vaihdettava kolmen päivän välein viimeistään kun maitoa pukkaa tulemaan niin vuolaasti! ikkunaa ei oikeen uskalla öisin pitää auki, asutaan ekassa kerroksessa. suihkua ja kärsivällisyyttä, mulla ainakin helpottaa suht pian :) jossei vaan jatku synnytyksen jälkeen..

ootellaan 34+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat