Vierailija

Valitettavasti joudun yleistämään, kun on niin paljon kokemusta asiasta.

Sivut

Kommentit (78)

sairaan alipalkattuja, sanovat ainakin itse... Eli tuskin ne nyt niin houkuttelevia on. Jos on useampi lapsi, hoitomaksuihin menee enemmän kuin tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paremman tason fiksuja hoitsuja? Mikä se on se fiksuuden mittari? Ja onko tässä nyt kyse ammatillisesta osaamisesta vai muuten jostain pöljyydestä?

kun kävi ilmi, että oli hutiloinut kuopuksen rokotuksissa ja esikoisen hammashoidossa. Soitin ylihoitajalle ja vaadin toisen ja sain saman tien. Uusi soitti vartin päästä ja pahoitteli.

Sairaalassa kun olin tiputuksessa, hoitaja hamusi ja hamusi suonta ja hermostui kun ei osannut. Soitin hoitavalle lääkärilleni kotikännykkään ja vaadin toisen hoitajan ja sain.

Jne.

17

vaan ammattitaitoista hoitajaa. Ja joo, kärsin kroonisesta sairaudesta ja haluan hyvää hoitoa, en esimerkiksi sitä että kun käyn joka päivä tiputuksessa, käteni murjotaan siniseksi ja tunnottomaksi, eikä siinä silti ole tippaa.

17

että yksityisellä olisi automaattisesti parampaa, mutta siellä saa valita paremmin. Terveyskeskuksessa lyödään omalääkäri ja neuvolan terkkari ja jos haluaa vaihtaa, saa helposti valittajan leiman otsaansa.

Ja minä muuten kyllä teen omaa työtäni koko lailla tasaisesti. Olen tässä työssä tämän alan huippuja, joten varmaan sitten osaan vaatia sitä ammattitaitoa muilta. Ja haluan vaatia, koska se ammattitaito on joka työssä tärkeintä.

Minulle lääkäri tai hoitaja saa olla töykeäkin, kunhan osaa työnsä, mutta jos on sekä töykeä että ammattitaidoton, pitää kyllä vaihtaa paremmin kykyjä vastaavaan työhön.

17

ja käyn siellä vain mittauksissa ja rokotuksissa. Tsekkaan etu- ja jälkikäteen tutultani, mitä pitää tai olisi pitänyt tehdä, että tiedän, meneekö neuvola edes lähelläkään siellä missä pitää.

Ja maksan yksityistä vakuutusta kaikille perheenjäsenille, että pääsemme hyvään yksityissairaalaan leikkauksiin, jos sellaisiin on tarvetta. Sielläkin kyllä katson tarkkaan, mikä on hoitajan taso ja vaadin vaihtoa, jos on ihan dorka.

Jos joku tyhmä on niin sinä. Ei kukaan järkevä edes yleistä noin, vaikuttaa selvästi kateellisen keski-ikäisen, työhönsä kyllästyneen rupsahtaneen akan kateudesta nuorempia äiti-ihmisiä kohtaan. Anteeksi nyt mutta paistaa aika selvästi läpi. Kateus on kamala kansantauti

joka on ollut työssään 30 vuotta. Ja itsekin kyllä näen aika nopsaan, onko hoitaja hyvä vai ei. Ja vaihdatan huonot, asiakkaana minulla on siihen oikeus. Enkä aio tällaisen asian takia vaihtaa kotimaata, huolehdin vain itselleni tasokkaan hoidon, kun kerran kykenen.

17

Kuulostaa aika hurjalta tuo sinun yleistämisesi. Anna nyt niitä konkreettisia esimerkkejä. T. sairaanhoitaja

Vierailija:

Lainaus:

Valitettavasti joudun yleistämään, kun on niin paljon kokemusta asiasta.

keikkaa sekä julkisella että yksityisellä puolella. Ihmisethän ne niitä töitä tekee, oli kyseessä sitten yksityinen tai julkinen sektori. Hih hih!

Mutta silti ap:lle täytyy kommentoida, että yleistät kyllä totta tosiaan... ;-) Itsekin voin yleistää, että tunnen paljon äitejä, jotka ovat vieneet lapsiparkansa vieraalle hoitoon heti äitiysloman jälkeen, ja kaikki he ovat hädintuskin peruskoulun läpäisseitä duunareita. Suurin osa kotiäititutuistani taas on kaltaisiani korkeakoulutettuja fiksuja ihmisiä, jotka haluavat suoda lapselleen parasta, eli hoidon kotona.

Ja vielä yksi yleistys on, että kotiäidit tai kotihoidetut lapset ovat vain kotona. Me käymme kerhoissa, kylässä ja harrastuksissa lähes päivittäin. Tämän lisäksi itse käyn iltaisin (miehen hoitaessa lapsia) pitämässä luentoja ja muutenkin keikkailemassa omalla alallani. Pitää mielen virkeänä, suosittelen sinullekin! ;-)

verikokeen otto tai tipan laitto ensimmäisellä kerralla. Minä en siihen kuole. Minun ei tarvitse korostaa omaa erinomaisuuttani sillä, että kuka tahansa ei kelpaa minua hoitamaan. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ei se minulta pois ole, jos sinä vaadit itsellesi toista hoitajaa, sinullahan on siihen oikeus.

Taloudellisesti olisi mahdollista mutta mies on niin ahne että vaattii vaimon käyvän töissä vaikka vaimo haluaisi hoitaa pienet lapsensa kotona. Mutta RAHA RAHA RAHA vaan merkitsee sille miehelle. Niin ja siis tämä nainen on sitten niin kateellienn kaikille niille joiden mies antaa hoitaa lapset kotoja ja siksi haluaa arvostella kotiäitejä. Eli kateutta tuollainen. Sääliksi käy

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat