Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedän. Olen idiootti kun menin lukemaan miehen viestit hänen ollessa suihkussa. olen aiemmin pitänyt periaatetta ettei toisten puhelimiin kajota. Joku vaan, ilmeisesti pieni epäluulo pisti minut lukemaan viestit. sydän hakkasi ja selasin viestejä.. monelta eri naiselta viestejä, naisilta joista en ole mitään kuullut IKINÄ kahden vuoden aikana... esim. sellaisia viestejä, joissa on selvästi vaihdettu enemmänkin ajatuksia/kuulumisia. Ei mitään kauheaa, mutta kuitenkin selkeää yhteydenpitoa.

olen aiemmin sanonut miehelle että toivon hänen kertovan minulle kaikista asioista elämässään, jotta voin luottaa, sillä minua on ennen petetty. minä kerron hänelle kaikista asioista, siis jos joku mies on yrittänyt vaikka iskeä, niin naureskellen kerron miehelle tästä. Minulla ei ole mitään ihmissuhdeasioita, joita mies ei tiedä. en tietenkään setvi ystävieni asioita, mutta siis minulla ei ole mitään salattavaa.

Ratsasin puhelimen ja mies tietysti näki että jotain on tapahtunut. kysyin häneltä onko hänellä kavereita tai tuttavia, joista en tiedä mitään. mies väitti, että tiedän kaikki hänen kaverinsa (joihin kuuluu kyllä myös naisia ja se on minulle tietysti ok). ei maininnut sanallakaan tätä " mariaa" ja " johannaa" , jotka esim. ovat hänelle viestejä laitelleet. mies suuttui valtavasti kun epäili että olen lukenut viestit. hermostui ja kysyi olenko tehnyt jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä. en sitten myöntänyt. Väitin että tulipa vaan mieleen kysyä tällaista.

Mies asuu toisessa kaupungissa. Näemme parin viikon välein. Nyt hän lähti näissä tunnelmissa vihaisena pois. Mitä pitäisi ajatella? Tai tehdä? Jos myönnän että katsoin viestit niin saattaa mies vaikka jättää.. vaikka sisimmässään se taitaa tietää, että olen ne katsonut..

Sivut

Kommentit (99)

Miksi ihmeessä sinä tyydyt anelemaan ja piipittämään?

Tuossa vaiheessa minä olisin jo ajat sitten sanonut, että " ei nyt sä vedät tämän jutun överiksi, minä en enää aio kuunnella raivoamistasi, soita minulle sitten kun olet rauhoittunut, ja jos sinusta ei mitään kuulu, oletan että et olekaan ollut aivan rehellinen, heihei"

Ei ole normaalia alkaa raivoamaan ja venyttelemään pientä asiaa.

Tuntuu, että miehellä kuitenkin on jotain salattavaa ja nyt purkaa omatuntojaan raivoamalla sinulle.

SInuna tosiaan en jäisi piipittelemään, sanot suoraan niinkuin aikuinen aikuiselle, että ottaa yhteyttä vasta kun osaa keskustella normaalisti ja kunnioittavasti.

Minkälaisen kuvittelet tulevaisuuden olevan jos jo nyt tuntuu siltä ettei ole hyvä ja luonteva olla yhdessä? Eli ei voi luottaa ihan täysillä? Sitten kun tapaat HYVÄN miehen, ei tarvi olla tekemättä tai puhumatta tärkeistä asioista siinä pelossa että mies jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten hätäpäissäni väitin etten ole niitä lukenut.. Olen nyt tosi ahdistunut, en tiedä miten pitäisi tehdä :(. on toisaalta inhottava tenttailla miestä ja paljastaa oma typeryys/uteliaisuus..

ja monesti on sellainen omituinen tunne.. joka pisti ehkä katsomaan tuota puhelinta. sitä en vaan voi tietää voiko omaan tunteeseen luottaa? ja mies hermostui selvästi, meinasi lähteä ovet paukkuen menemään ellen olisi hihasta ottanut kiinni että hyvästellään nyt kunnolla kun ei vähään aikaan nähdä :(.

-ap

Olithan hankkinut tarpeet suklaakylpyyn ensi viikonlopuksi. Ja kävit seksikaupassa ostamassa uuden asun. Mutta jos hän ei kerran pääse käymään, niin löytyyhän näille ideoille muutakin käyttöä.

Mies tietää näistä kavereista eikä minua haittaa vaikka mies lukisikin ne jutut. Ei minulla ole mitään salattavaa, joten en edes yritä pitää mitään yksityisasianani. Se miten minä elän, vaikuttaa puolisoni elämään ja hänellä on oikeus tietää missä mennään.

En ymmärrä miksi ap roikkuu kynsin hampain mokomassa ihmisessä kiinni. yksinjäämisen pelko on varmasti suuri, mutta lupaan sulle, että sekin takaan laadukkaamman elämän kuin moisen häntäheikin kanssa eläminen. Takaan ja vannon, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

..mieheni oli aina valtavan raivoissaan, jos olin katsonut tai vaikka vain vahingossa nähnyt jotain epäilyttävää. Minua syyttämällä sai huomion pois itse asiasta. Ja sairaalloisen mustasukkainenkin kuulema olin, vaikka ennen esilletulleita valheita en koskaan osannut epäillä häntä mistään (vaikka syytä olisi ollut!).

Kun kysyin 200 ¿:n laskun alkuperää, sanoi sen tietokonefirmaksi, josta oli kuulema tilannut osia; en uskonut ja sain pyydellä anteeksi sitä, kuinka inhottava olenkaan (tietokonefirma osoittautui myöhemmin seuralaispalveluksi..).

Älä siis anna tilaanteen mennä niin, että sinä vain pyytelet anteeksi ja saat mustasukkaisen leiman. Jos hänen kanssaan ei voi puhua, jätä hänet. Ehkä hänellä ei ole muita suhteita mutta jonkinlaiset merkit epäluotettavuudesta riittäisivät minulle.

Jos joku ystävä vaikka laittanut, että " mennään leffaan 10.10." niin en minä sitä viestiä poista ennen kuin tapahtuma on mennyt ohi. samoten oikein hyviä sutkautuksia säilyten puhelimen muistissa jne. viestejä mahtuu parisensataa puhelimen muistiin. Ei pitäs sua noin riipiä mitä saamillani viesteillä teen?

2

asiassa vielä jotain ongelmaa. Jos ajatellaan, että hänellä ei olisi muita naisia, hänen olettaisi odottavan että sinä kysyt häneltä, onko enää ongelmaa siinä että katsoit puhelinta. Ei niin päin, että HÄN kysyy onko enää ongelmaa. Varsinkin kun teille tuli vielä uusi riita siitä, että mielestäsi asia ei ollut selvitetty ja ongelma oli vielä olemassa. Jos mies olisi syytön, olisin kuvitellut hänen mieluummin lepyttelevän, todistelevan syyttömyyttään tms. eikä riitelevän.

Miksi teillä on riita siitä, että katsoit puhelinta, eikä siitä että hän ei ollut kertonut sinulle kaikkea?

Minun mieheni kerran löysi housujeni taskusta lapun, johon oli kirjoitettu yksi miehen nimi ja puhelinnumero. Hän tuli ihmeissään ja epäilevänä kysymään minulta, mikä se lappu on. Sen olemassaololle löytyi rehellinen syy, ja juttu nauratti meitä pitkään. Kuitenkin siinä vaiheessa, kun itse SYYTTÖMÄNÄ jouduin epäilyksen alaiseksi, ei olisi mieleenikään tullut ruveta riitelemään siitä, että hän on löytänyt sen lapun housujen taskusta, vaan ensisijaisen tärkeää oli vakutttaa mies syyttömyydestäni. Myöhemmin kyllä kysyin, miksi hän yleensäkään tutki taskujani.

Surullisena luin tämän viestiketjun.

Olen itsekin tilanteessa, että oma intuitioni kertoo minulle jotain, mitä en haluaisi uskoa. Hyvä puhumaan, tämäkin mies.

Voi ap, nyt ei tunnu siltä vielä pitkään pitkään aikaan, mutta olen ihan varma että tulee aika, jolloin voit katsoa taaksepäin tätä suhdetta ja todeta itsekin, että hyvä oli kun kävi ilmi nyt. Nyt eikä myöhemmin. Olen pahoillani puolestasi, oikeasti täällä ihan suru naamalla, kun muistan miltä luottamuksen menettäminen tuntuu. Mulla mies myönsi pettäneensä. Vieneensä toisen naisen MEIDÄN lakanoihin, kun asuin itse toisella paikkakunnalla. Siinä meni pohja kaikelta, vaikka yritettiinkin vielä jatkaa.

Voimia sulle, ap. Älä hätäile tentistä, niitä tulee uusia. Ja toisaalta, siitä voit kyllä saada voimiakin, jos suljet miehen pois ajatuksista nyt pariksi päiväksi ja keskityt tenttiin.

Pärjäile.

Hyvä, että totuus tuli esille tässä vaiheessa kun teillä ei ole lapsiakaan ettekä ole naimisissa! Kyllä ukollasi on ihan selvästi tunnon tuskia kun piti alkaa selitteleen ko. naisen käyttäytymisestä.

Hyvän ystävän neuvo: Tiedät, että mies osaa puhua, mutta älä ota häntä takaisin. Ei muutu miksikään. En antanut minäkään petturille anteeksi (ei kyllä yrittänytkään takaisin kun olin aina sanonut, että mikäli pettää niin takaisin ei ole tulemista).

Kaikkea hyvää sinulle, ap!!!

Haluaisin niiiin kovasti todisteita joko miehen viattomuudesta tai syyllisyydestä, mutta kun konkreettisia sellaisia tuskin saan :((. Mies voi väittää että keksin kaiken ja olen hullu mustasukkainen tms.. VOIKO intuitioon ja näihin " todisteisiin" luottaa? -ap

jos olisin miehesi suuttuisin kovasti, jo se että katsoit puhelinta salaa saa vereni kiehumaan, ja sitten kiistät tekosi kun alat tentana ja syyttää.

hyi mikä KYYLÄ!

terveisin 14 vuotta saman miehen kanssa yhdessä ollut joka saa lukea miehen puhelimen viestit aivan vapaasti. Samoin mies saa lukea minun puhelimen sisällön...

Varsinkaan, jos tunnustaa asian. Parisuhteessa tulee varmasti kaikenlaisia vaiheita, vaikk ei tietenkään pettämistä arvitse kenekään sietää.

Voimia kuitenkin sinulle, tapahtuu mitä tapahtuu.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat