Vierailija

... Olin ystäväni luona vauvan kanssa yötä. Mieheni oli meillä ystävänsä kanssa. Ystävän tyttöystävä laittoi yöllä viestiä et hän on yhden sinkku kaverinsa kanssa myös menneet meille yöksi. Mieheni ei ilmoittanut mitään.

Aamulla kun mieheni soitti olin vihainen ja kysyin kenen vieressä on nukkunut ja ketä sielä ollut vastasi et ei ketään. Mä sitten päättelin et on tapahtunut jotain, kun pitää salailla ja suutuin kamalasti.

kotiin tullessani selvisi et se sinkku kaveri oli lähtenyt pois jo yöllä ja mieheni ei ollut halunnut pahoittaa mieltäni. Pyyteli kovasti anteeksi ja mä olin vihainen kuin ampiainen... HUOH! Johan oli taas sotku ihan turhasta!!

Kommentit (5)

En voisi kuvitella et tekisi mitään, eikä ollut tehnytkään.

Suutuin kun ei ilmoittanut meille tulleen lisää porukkaa ja aamulla kuin kysyin niin valehteli et meillä ei ole ollut ketään. Siitä siis suutuin en niinkään vieraista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehelle tuli siis naisvieraita yöllä ja mies valehteli vaimolleen ettei ketään ollut tullut. Valehtelu on väärin ja minusta joissakin tapauksissa riittävä syy vaikka eroon, vähintään suuttumiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat