Vierailija

Eli, te ketkä ootte sen sairastaneet, miten kauan olitte sairaslomalla? Mun olo on aika heikko, ja en voi kuvitellakaan hoitavani toisten lapsia.

Kommentit (6)

totta kai siitä saa sairaslomaa, pöljät! Ja vaikka olisi kuumeeton, voit olla niin heikossa kunnossa ettet pääse sängystä ylös. KUUME ei ole ainut kriteeri poissaololle!

menin maanantaina lääkäriin, olin jo sunnuntain ollut pois töistä. Sain saikkua ma-ke. To menin töihin, vaikka olo oli aika voimaton ja vieläkin yskittää aivan kauheasti välillä. Ja väsyttää nämä antibiootit ja tulehduskipulääkkeet, joita sain järkyttävään jokapaikan särkyyn. Mielelläni olisin ollut vielä pois töistä, mutten kehdannut hakea lisää sairaslomaa, kun kuumetta mulla ei oikein ollut koko aikana, lämpöä vain. Olo on kaikinpuolin vielä aika " rähjääntynyt" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

keuhkokuumeen. Ja jos se on bakteerin aiheuttama, siihen tarvitsee antibiootit. Jos ihmiset ei osaa levätä kun ovat sairaita, ei ihme että ne sitten kiertää kaikki läpi. Itse aion pyytää tarpeeksi pitkän sairasloman jotta yleiskunto taas kohenee. Ja en edes epäile, etten saisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat