Seuraa 

Olen 25v lähihoitaja, mutta nyt olen kotona lasten kanssa, en siis töissä. Mies on 24v käy töissä. Lapset: poika 4v, poika 3v, tyttö 1,5v, sekä odotan vauvaa (rv 38). Meillä on kiva suuri talo(omakotitalo); 4makuuhuonetta,keittiö,olohuone,sauna+suihkutilat,kodinhoitohuone,

työhuone,kahdenauton autotalli, sekä varasto. Meillä on kaksi hyvää autoa, ja miehellä vielä moottoripyörä. Lapsilla on takapihalla hiekkis ja pieniliukumäki, sekä leikkimökki. Hyvin lapset viihtyvät. Käymme usein kaikenlaisissa mukavissa paikoissa lasten kanssa, ja lapset harrastaakin vähän. Olemme onnellisia.

kysyttävää?

Kommentit (10)

Naisella ei ilmiselvästikään ole omaa elämää. Nuorena vakiintunut ja lapsia pukkaa. Mitä häneltä kysyisi? On kuitenkin liian väsynyt ja kiireinen, että tekisi mitään mielekästä.

Vaikka ei se mitään, mulla ei oo kysyttävää. Miks olis kun en edes tunne sua?? Tosi kivan kuulonen perhe kyllä sulla, vähän kadehduttaa kun ite en voi saada lapsia enää.

: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nainen ei kerro itsestään mitään muuta kuin iän. Ja iästä päätelleen ei juurikaan ole töitä ehtinyt tehdä kun jälkikasvua pukkaa taukoamatta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat