Vierailija

jos siis mies muuten ihan ok

Kommentit (31)

Lyhyt mies ei pystyisi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa mikäli itsetunto ei olisi kunnossa, samoin on naisen kohdalla. Harvaahan se pelkkä pituus haittaa, vaan se että mitähän ne muut siitä ajattelee. Aika surullista, jos peilaa itseä toisten ihmisten kautta noin vahvasti. Entä mitä sitten jos mieheltä alkaa lähtee tukka ja olis aina ajatellut ettei ikinä ottaisi 3-kymppisenä kaljuuntuvaa miestä? Tai mitä jos mies lihoisi? Onko ne jotenkin huonompia miehiä sen jälkeen? Kuoreenko siinä ollaan silloin rakastuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toinen oli pari senttiä lyhyempi ja toinen neljä senttiä. Olen itse 172 cm pitkä ja hoikka. Joskus oli vähän hirvimäinen olo. Nykyinen mieheni on pari senttiä pitempi kuin minä.

mä oon ite 160cm ja mies, josta välitän, on ehkä 163cm. Se mies on tosi sympaattinen ja kiltti ja söpö ja on musta kiinnostunut. Ahistaa vaan tuo pituus, vaikka onhan mies mua vähän pitempi

Itse 158, mies 165, isä 165, veli 168, äiti 157 eli olen tottunut pikkusiin ihmisiin ja välillä en edes tajua, että ollaan kaikki näin lyhyitä.

Se on jotenkin aina ollut näin, eikä meille koskaan mikään ongelma. Tuntuu, että toiset tekee joskus asiasta ongelman ja osoittavat typeryytensä.

hoikka, niin aika hassultahan se näyttäisi.

Lyhyet miehet ovat muuten aina paljon aloitteellisempia kuin pitkät.

Kyllä olisi kiva katsoa miestä ihan niska kenossa ylöspäin, mutta sellaista ei juurikaan ole tapahtunut mun suhteissa.

Niinkun voisin seurustella oikeasti lyhytkasvuisenkin miehen kanssa, pyörätuolissa olevan miehen kanssa, kaljun miehen kanssa, silmälasia käyttävän miehen kanssa, ulkomaalaisen miehen kanssa, kuuron miehen kanssa, jne.

Ei tuollaiset ulkoiset seikat paljoakaan painaisi jos vaan kemiat toimii, ja jos mies " sytyttää" omalla ihanalla persoonalla!

Varsinkaan, jos miehellä olisi pituudestaan joku kompleksi, ts. käyttäisi jotain korkokenkiä.

Olen vain 163 cm, joten mies todella olisi huomattavan lyhyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat