Vierailija

Olen vain sh ja kyllä silti elämääni tyytyväinen, onnellinen työssäkäyvä perheenäiti. Aina minua on haukuttu tyhmäksi, mutta mieheni ja ystäväni ovat palauttaneet itsetuntoni kohdalleen.

Kommentit (25)

Ihan järkevä ihminen, mutta köyhästä perheestä, eikä ollut mahdollisuutta opiskella kun piti tehdä töitä. Siksi nykyllä arvostaa niin kovasti " naapurin mattia koska hän on YLIOPPILAS (ihan kuin tänä päivänä ei olisi muita ylioppilaita)" Ja tuttavaperheen tyttö se vasta on jotain SUURTA ja ihmeellsitä. Hän on oikein ala-asteen opettaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

EI mitään väliä miten dorka ja ruma rupisammakko on muuten, kunhan on koulutettu! Sekös on hienoa. Taitaa tosiaan olla ap tyhmä

MOnta kertaa juuri sellaiset jotka itse ovat huonosti menestyneet, pitävät jotenkin ihmeellisen arvostettavana jos joku on kouluja käynyt. Ja se, mikä on koulutukseltaan, ei kerro välttämättä älykkyydestä. Jos halua on niin pystyy lukemaan itsensä miksi haluaa, jos kiinnostusta vaan on. Kyllä se niin on. Mutta jos on TYHMÄ niin sitten ei auta lukemiset eikä itkut

jonka äiti odotti että lapsesta olisi tullut nyt oikein maisteri? Siksi asia noussut elämäsi suurimmaksi ongelmaksi? Nouse sieltä maan alta ja nosta pää pystyyn. Lopeta se miehesi palvominen ja ylistäminen. Koulutus on aika pieni osa ihmistä. Kyllä normaalit ihmiset pitävät tärkeämpänä jotain ihan muuta. Käy ammattiauttajalla niin pääset itsetunto-ongelmistasi.

Ja kas kummaan, minulla on tänäpäivänä asiat parhaiten, hyvä työ (myös palkka), kunnollinen (hyväpalkkainen) työssäkäyvä mies ja perhe asiat muutenkin ok.

Luulen, että mun vanhemmat aina välillä ihmettelee, että mitenhän tuossa noin kävi...

Ennemmin tekisin aloituksen: Mieheni on hyvännäköinen, miehekäs, lämminsydäminen ja niin poes päin. Mutta taittaa oikeasti olla niin että on ainut positiivinen puoli miehessäsi tuo koulutus. Kaiken muun koitat kestää kunhan saat päteä vaan ja näyttää kaikille kuinka tyhmä nyt on saanut viisaan miehen :) :) :) :)

Nykypäivänä ei ole kuule mitenkään harvinaista ja erikoista jos ihminen on koulutettu. Entisaikoina sillä oli merkitystä enemmän, koska kaikilla ei ollut VARAA opiskella. Nykyaikana se ei rahasta ole kiinni, vaan viitseliäisyydestä. Että turhaan kuvittelet ihmisten nyt kummastelevan kuinka VAIN sh on saanut koulutetun puolison! Huhhahhei, sanoisko että herää tälle vuosisadalle muumio

Eikö ihmisessä ole mitään muuta kuin koulutus? Itselläs se taitaa olla maailman tärkein asia etkä muuta näe. Ehkä joku saattaa päivitella miten olet kelpuuttanut sellaisen miehen kuin sulla on. Sellaiset normaalit siis joille se koulutus ei ole ykkösasia elämässä. Meilläkin asuu naapurissa KOULUTETTU poikamies. Maha roikkuu, samoin naama, hiljainen hyssykkä, suorastaan kuvottava. Ihmettelen jos joku akka sen huolii.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat