Vierailija

Miten sais itsensä rentoutettua? Häät siis viikonloppuna ja tän jännittämisen takia tekisi mieli perua koko juttu

Kommentit (10)

Ihmisiä ei tarvitse pelätä. Ne ihmiset rakastavat sinua, tapahtui mitä tapahtui. Jos sinua pelottaa että itket, niin kyllä pelottaa hääväkeäkin, sielläkin nenäliinoja tarvitaan...

Minä itken aina häissä, omissa ja muiden. Ja se kuuluu asiaan, aivan luonnollista. Älä sisko hyvä sitä murehdi.

Ja kyllä se pappi sinua hätistelee jos et muista kommentoida hänen kysymystään ;)

Ja jos kovasti pelottaa, niin ota lasillinen kuohuvaa jo ennen vihkimistä. Sehän itse asiassa kuuluukin prinsessapäivään.

Ota rennosti ja nauti. Se kirkkokohtaus on ohi niin kauhean nopeasti. Liiankin nopeasti.

Onnea jo etukäteen ja nauti! Itke jos siltä tuntuu, ei se haittaa. Minä raukka itken ihan vieraidenkin häissä ;)

Kun ratkaiset sen, voit ratkaista myös ongelmasi.

Pelkäätkö:

- avioliiton solmimista?

- ihmisten edessä olemista?

- pappia?

- miestäsi?

- sitä että unohdat sanoa " tahdon"

- että itket?

- että kompastut?

Kommentoipas, eiköhän me ratkaisu keksitä.

- kaksi kertaa vihitty neuvoo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos vaikka itkisit, ei se haittaisi ne ovat sinun hääsi ja on varmasti ihan luonnollista olla herkkä. Kukaan ei ihmettelisi sitä!

Unohdat sanoa tahdon? Tuskin unohdat, ja jos vähän unohtaisit pappi kyllä muistuttaisi sinua ja saisitte ainakin jotain muisteltavaa myöhemmäksi!

Ihmisten edessä oloa? Pelkäätkö että pyörryt, vai että saat paniikkihäiriön ihmisten edessä tai menet lukkoon?

Tuollaisia pelkoja varten on olemassa täsmälääke mikä otetaan ennen jännittävää tilaisuutta niin, ettei sydän ala liikaa hakata yms.

Ja kaikki ymmärtävät että olet hermostunut! Eli ei kannata ainakaan ottaa siitä stressiä! Muistaa vaan hengittää ja käydä vessassa ennen alttarille menoa ja muistaa että se on melko nopea toimitus!

Tsemppiä paljon! Itseäni varmaan pelottaisi myös hyvin paljon nimenomaan se kaikkien edessä oleminen..

mulla olikin sitten propral-lääkitys (betasalpaaja) hääpäivänäni, jonka ansiosta nautin koko päivän joka hetkestä tuntematta mitään jännitystä.

voisin melkein suositella sullekin :)

ja siellä olo pelottivat kamalasti. Kun omat häät koittivat, en pelännytkään. Päällä oli niin upea puku ja ihana kampaus + meikkaus, etten meinannut morsianta itsekseni tuntea. Ja rakkaus on ihmeellinen voima. Minä esiintymiskammoinen nautin kaikesta yli 150 ihmisen edessä kaupungin suurimmassa kirkossa. Kyllä sinä selviät. Onnea!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat