Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sain lääkäriltäni kyseisen ehkäisytablettireseptin ihan norm. gyne käynnillä... En vielä hakenut pillereitä, mutta luin netistä kyseisestä valmisteesta ja olen ihan pihalla!!!

Lainattu valmisteen ohjeesta:

"Naisille androgeeniperäisen aknen, seborrean ja lievän hirsutismin hoitoon.

Raskauden ehkäisyyn naisille, joilla on androgeeniperäinen akne, seborrea tai lievä hirsutismi.

Vaikka Cypretyl valmistetta voi käyttää myös raskauden ehkäisyyn, sen käyttö tulee varata naisille, jotka tarvitsevat hoitoa androgeeniperäisiin oireisiin."

Mulla ei todellakaan ole mitään edellä mainituista, joten olen ihan kysymysmerkkinä???

Onko kenellekkään määrätty näitä ihan ns. normaalissa tapauksessa raskudenehkäisyyn?

Ihmetyttää...

Kommentit (8)

Jep, kyseessä siis Diane Novan rinnakkaisvalmiste. Minulla määrätty aikoinaan akneen, mutta täytyy sanoa, että ei ole ollut aknea vähentävää vaikutusta. Toisaalta ei ole myöskään ollut mitään sivuoireita ja toimii ehkäisynä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käytetään tosiaan juuri noiden sairauksien hoitamiseen. Jos sulla ei niitä ole, älä aloita! On korkeahormoninen verrattuna muihin pillereihin.

t. Kokemusta on

niinhän tuo kävi minullakin. ei mitään noista oireista, mutta käväisin gynellä(yksityisellä) ja nuo se tunki käteen. ei oo ollu pahemmin mitään sivuoireita eikä ole ollut muuta ehkäisyä käytössä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat