Vierailija

Viikonloppuna isot juhlat joissa haluisin olla edukseni. Eli tyylitietoiset, HOI!!! Mitä kannattaisi ylipainoisen ihmisen suosia? Siis juhlissa pelkästään nuoria ihmisiä; ei tartte varsinaisesti olla juhlavaatteiden mutta kuitenkin tavallista hienompaa sekä myös sellaista että käy baariin.

Antakaas vinkkejä. Aattelin jo alkuviikosta kierrellä kauppoja. Ja missä kaupassa on teidän mielestä parhaimmat isojen tyttöjen vaatteet?

Kiitos jos joku osaa auttaa tyylitajutonta..!!

Kommentit (13)

En kehtais edes mennä mihinkään juhliin jos mulla olis tommonen ongelma. Laihduttakaa ihmiset niin mahdutte kivoihin vaatteisiin eikä teidän tarvii piiloutua telttoihin! Valitettava totuus on se että lihavan päällä ei juuri mikään näytä hyvältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lorellassa on joskus löytöjä, mutta enimmäkseen tanttaa. H&M ja Lindex ja Seppälä voi joskus toimia, mutta niistä ei kannata kuvitella mitään laatulöytyöjä tekevänsä, joskus voi osua hyviä bilevaatteita tai perusvaatteitakin. Moda-ketjun joissain kaupoissa on jonkun verran isompia, ja ne on sitten laadukkaita. Tosin riippuu siitä mikä se koko on, itse en koossa 52 todellakaan löytänyt mitään, mutta nyt 46-kokoisena alkaa jo jotain saadakin. Odotan innolla pääsyä sinne kokoon 38-40 ja toivon lottovoittoa ennen sitä ;-) Ja jos johonkin haluat panostaa, niin laadukkaan alusvaatteet kyllä tuovat yllättävän paljon ryhtiä ja hyvää fiilistä, esim. Figura ja muut oikeat kunnon alusvaateliikkeet auttavat kyllä mieluusti.

Jos ei muuta, niin sitten jotkut eleettömät perusvaatteet, jotka saa kyllä olla mustatkin, mutta sitten oikeanlainen huivi tai kaulakoru tai muu skarppaamaan kokonaisuutta. Toki 180-senttinen ylipainoinen on erilainen puettava kuin tällainen lyhyempi alle 160-senttinen punkero :-P Juhlafiilistä voi myös hakea meikkineuvonnasta ja kampaajalta.

Hyviä juhlia, äläkä noista aiemmista kommenteista piittaa - niillä ei ymmärrys riitä tajuamaan että laihtumiseen menee ehkä vähän enemmän aikaa ;-) Sitä innostusta laihtua kyllä lisää se, että löytää sen hyvännäköisen naisen itsestään pyöreämpänäkin - minä ainakin olen laihtunut parhaiten silloin kun olen alkanut panostaa ulkonäkööni nyt, enkä vasta sitte joskus hoikempana. Ja ei muuten harmita, vaikka kalliit vaatteet jää isoiksi.

T: kuutonen

Jos on muotoja, niin ei kannata pukeutua säkkiin. Mieti mikä on paras puolesi, ja korosta sitä hillitysti. Musta ei oikeasti hoikenna, mutta eivät myöskään jättikokoiset kukkakuviot ;-) Yksinkertaista ja tyylikästä mielummin kuin hörselöä ja tärkeintä on että vaatteet ovat suhteellisen mukavat. Mikään ei vähennä tyylikkyyttä tehokkaammin kuin se, että ei viihdy vaatteissaan ollenkaan, tai ei jaksakaan vetää sitä mahaa sisään koko iltaa tai jalat huutaa tuskissaan liian korkeissa koroissa tai nykii koko ajan liian isoa kaula-aukkoa ylemmäs. Ja kokeile myös istua vaatteissa, kumarrella ja kyykistellä - liian moni sovittaa vaatteet vain peilin edessä seisten ja varvistellen ja mahaa ja poskia sisään vetäen ;-)

T: BMI 37

..baarireissulla päälläni musta tunika, jossa kultaisia paljetteja, musta jakku ja ´´liituraitaiset´´ housut! Korkeakorkoiset nilkkurit oli myös, mustat nekin. Niissä asusteissa oli ihanan kotoinen, mutta juhlava fiilis =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat