Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lasteni isä maksaa mulle 135 e/lapsi/kk. Lapsia on kaksi. Kun oltiin yhdessä elintasomme oli mun mielestä melkosen hyvä. Oli autoja sun muita menopelejä ja myös lapsilla uutta vaatetta ja tavaraa.

Eron myötä lasten olot on heikentyneet selvästi. Mun bruttotulot on 1200e.

Mies yrittäjä jolla aina oli selkeesti paremmat tulot ku mulla. Ja yhä vieläkin hän elää sitä ns. leveempää elämää.

Ja älkää ymmärtäkö tätä väärin. En ole naukumassa rahan perään. Jo yhdessä ollessamme toin varsin selväksi kantani siihen että raha ei tuo onnea. Olisin halunnut että oltais eletty pienemmillä tuloilla, mutta perhe yhdessä. Mutta iskä halusi rahaa ja olla siten paljon töissä.

Joten lasten olot on muuttuneet aika ratkasevasti. Eivät ole kyllä hirveästi valittaneet. Uusien lelujen perään välillä kyselevät, mutta elintasomme ei millään yllä siihen että voisin antaa lapsille samanlaiset olot kuin ennen.

Miten teillä???

Kommentit (3)

Pointti tässä on se, että käytiin sossussa asiaa sopimassa ja tätit siellä oli kovasti ymmällään kun eivät ymmärtäneet miehen tuloslaskelmasta ja taseesta juuri mitään. Eikä kyllä mieskään osannu heille kertoa. Laitettiin sit summassa tollanen summa.

Luulen vaan et jos niistä miehen papruista jotain oisivat ymmärtäneet, se maksu ois saattanu olla jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä voi yrityksen taseen perusteella määrätä! Vaan sen määrän mukaan, mitä miehesi saa palkkaa. Yksityisyrittäjänä hän tajunnee pelata rahat siten ettei maksa itselleen enempää palkkaa... Et varmaan saa enempää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat