Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

kun alkaa rupsahtamaan. Mieskin voi alkaa katselemaan nuorempi jos kotona rupsahtanut emäntä, ainakin näin taitaa luulla moni sen ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silloin pohdin asioita ja tunsin itseni aikuiseksi, mitä en pitänyt ollenkaan hyvänä asiana. Nyt olen 35v, eikä neljänkympin kriisiä ole vielä tullut. saapi nähdä.

Moni juuri neljänkympin kriisissään punnitsee omaa siihenastista elämäänsä ja tulevaisuuttaan ja kääntää totaalisesti kelkkaansa! Esim. vaihtaa ammattia, puolisoa tai perustaa lopultakin perheen.

Itse vaihdoin neljänkympin kriisissäni sohvaperunaelämän sporttisempaa ja olen nykyään fyysisesti (ja henkisestikin) paljon paremmassa kunnossa kuin kolmikymppisenä! Ammatillinen lisäkoulutuskin tuli hankittua :-)

On usein pahempi kuin 3-kympin kriisi. 4-kympin kriisiä läpikäyvä yleensä miettii kuka oikein on, mitä on saanut aikaiseksi elämässä vaiko yhtikäs mitään, mitä näkee tulevaisuudessa jne. eli on vähän sellainen käännekohta elämässä. Monilla menee avioliitto/suhde rikki näitä pohtiessa, varsinkin jos kummallakin sattuu kriisi yhtä aikaa.

Itse olen selvästi 4-kympin kriisin kynnyksellä. On alkaneet tuollaiset ajatukset liikkua mielessä. Täytyy toivoa ettei hirveäksi kriisiksi mene....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat