Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ovatko muut kirjoittajat täällä niin suuri uhka, että täytyy tehdä yleistys tyhmistä AV-mammoista tai vaikka tomppeleista sairaanhoitajista, että tuntisi itsensä paremmaksi?

Ok, osan kirjoitusten taso on mitä on, mutta ne on yleensä juuri niitä " fiksuja yleistäjiä" . Olen tavannut tätä kautta joitain ihmisiä ja ihan ovat olleet normaaleja tai fiksuja, miten nyt haluaa arvioida. Vai onko sillä vain sama funtio kuin juoruilulla, jossa panetellaan jotakuta tuttua seläntakana ja nostetaan itseä samalla vähän paremmaksi?

Ja ei ole tarkoitus provosoida tällä kirjoituksella, mutta ihmettelen vain, kuinka paljon täällä löytyy ihmisiä, jotka uskovat olevansa paljon parempia kuin muut, vaikkeivät tiedä näistä muista oikeastaan mitään.

Kommentit (6)

Vähän sama juttu kuin rikkaat: jos on oikeasti paljon rahaa, niin ei sitä tarvitse yrittää näyttää, että on rikas, mutta jos on tärkeää olla rikas, niin tekee kaikkensa näyttääkseen rikkaalta.

Äh, epäselvästi selitetty, mutta tajuat varmaan pointin (hih, en ole niin kauhean fiksu, ihan tavallinen vaan ja siksi en edes osaa vaikuttaa kauhean fiksulta selityksineni ;oP)

Jokainen on mielestään kamalia, tyhmiä av-mammoja viisaampi. Vouhkataan, miten av-mammat sitä ja tätä, ja juuri MINÄ olen se erilainen ja parempi. Toisaalta, onhan se hyvä, että ihmiset saavat buustausta itsetunnolleen, kun voivat verrata itseään av-mammoihin. Ei tarvitse mollata ketään henkilökohtaisesti voidakseen tuntea ylemmyyttä, vaan voi syytellä kasvottomia " niitä" , joihin kukaan ei kuitenkaan samastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat