Vierailija

En missään olosuhteessa voisi kuvitella oman mieheni pettävän minua...hänen arvomaailmansa on niin erilainen, perhekeskeinen.

Nyt joku kommentoi, että juupa juu, luulet vaan.. =D mutta ihan (aikuisten) oikeesti! Luotan häneen täysin! Olenko ainoa laatuani?

Kommentit (8)

Ei sillä, en kyllä epäile että mun mieheni ois mua pettänyt mutta jos pettää niin eipä se niin maailmanloppu oo... jos mä en riitä niin eip voi mitään.

Mut miehesi sitävastoin taitaa olla. Ei ole kovin montaa varmasti uskollista miestä maailmassa. Toki tälle palstalle niitä nyt yhtäkkiä ilmestyy pilvin pimein mut ei uskota niitä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siskoni mies on pettänyt ties miten monta kertaa. Ja aina siskoni vaan jaksaa luottaa ja uskoa mieheensä. Ja yllättyy aina aidosti kun miehensä jää kiinni pettämisestä. Ei, et ole ainut.

Ja vaikka kaikki merkit oli nähtävissä niin siltikään en tajunnut.. En ennenkuin se suoraan päin naamaa heitettiin.

Oon tänä päivänä sitä mieltä, että jokainen pystyy pettämään!

En ollut pätkääkään huolissani et mies olisi pettänyt, vaan pettynyt kun huijasi. Se kotona sitten itki kun oli niin pahoillaan loukattuaan mua. Sanoi et sillä ei ole varaa ikinä menettää meitä ja sen takia ei tule koskaan hölmöilemän... niin rakkaita sille olemme :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat