Vierailija

Oma: YSL:n Yvresse

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Onko Ysl:n Parisia enää?

Poison on nimensä arvoista päänsärynaiheuttajaa. Ei sovi kellekään. Noin karmean lemun on pakko aiheuttaa jo syöpääkin... ;-)

kehoon. Kohtuudella toki niitäkin voi itse kukin käyttää, mutta muistakaa ajatella myös hajusteallergikkoja, joita on PALJON!

Itse pidän sitrustuoksuisista suihkugeeleistä. :-)

Suihkautin sitä lentokentällä ranteeseeni ja voin pahoin koko lentomatkan. En tiedä mikä siinä öklötti mua. Huvitti suunnattomasti kun vierustoveri osti samaa hajuvettä paluulennolla. Selitti, että haluaa hemmotella itseään oikein ihanalla tuoksulla :))

Vierailija:

Lainaus:

Kaikki " tuoksut" tuntuu mun nenää vähän samalta kuin ei-yliherkälle tärpätti tai etikka. Tämä on ollut mun ongelmani viimeiset 6-7 vuotta, sitä ennen pystyin jopa itsekin joskus käyttämään jotain keveitä hajusteita.

T: hajusteyliherkkä.

4711 on siinä mielessä tutun mukava, kun oma mummoni sitä käyttää ja se siis muistuttaa mummosta, mutta en itse kyllä ikinä laittaisi. Jotenkin hyttysmyrkkymäinen haju... On sitä kamalampiakin, esim. jotkut todella äitelät tai vahvan mausteiset tuoksut, mutta en osaa nimetä mitään.

t. 4711:a haukkunut

Kaikki " tuoksut" tuntuu mun nenää vähän samalta kuin ei-yliherkälle tärpätti tai etikka. Tämä on ollut mun ongelmani viimeiset 6-7 vuotta, sitä ennen pystyin jopa itsekin joskus käyttämään jotain keveitä hajusteita.

T: hajusteyliherkkä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat