Seuraa 

[color=HotPink][size=3]Hyvä Herra Haikara,[/size]

tässä on lista kaikista meistä [b]Ensikoista[/b], jotka haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta. Tilaamme kaikille ainakin yhden nyytin ja toimitus tietenkin pikana. Jos törmäät tätiin matkalla, harhauta sitä niin, ettei se enää pääse kiusaamaan meitä!

Parhain terveisin,

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=blueviolet][b]jessica2[/b] Minä siis myös 29-vuotias, tänä vuonna vielä pamahtaa 30 lasiin kylläkin. Mies on 33-vuotias. Asumme Turun seudulla. Yritys aloitettu 06/05.

[color=blueviolet][b]Killa[/b] Minä ja mies 30v, Helsingistä. Pillereistä luovuttu kesällä -04, jonka jälkeen " varmoilla päivillä" menty. Kunnon yritys aloitettu elokuussa -05 eli tähtäillään vähän toisin päin noita päiviä.

[color=blueviolet][b]-Naksu-[/b] Molemmat ollaan 25 ja yritys on vasta aloitettu eli siis 10/2005.

[color=blueviolet][b]Afternoon[/b] Olemme mieheni kanssa molemmat yli kolmikymppisiä ja ekaa toivotaan. Etelä-Pohjanmaalla asustellaan. Pillerit jätin pois huhtikuussa 05 ja yritys aloitettu 07/05

[color=blueviolet][b]masu06[/b] Olen 24v. ja aviomieheni on 28v. Tädin totaalinen karkoitus on aloitettu 6/05.

[color=blueviolet][b]Majita[/b] Minä 24-v., mies 31. Asumme ulkomailla. Ensimmäinen ollut toiveissa huhtikuusta -01.

[color=blueviolet][b]TiggerX[/b] minä 24v., kihlattu 25v. Asumme Kuopiossa väliaikaisesti opintojeni loppuun. Pillerit jäi juuri ennen joulua 2005, ja pikkuhiljaa alamme yrittämään!;)

[color=blueviolet][b]Nellamaija[/b] ikää helmikuussa 30. Mies 31, asustaa työn vuoksi ulkomailla. Esikoinen vasta haaveena, elämäntilanne sallinee hälle luvan tulla maalis-/huhtikuulla -06.

[color=blueviolet][b]hapö2[/b] Esittelyvuorossa olisi 27v pariskunta vantaalta. Yritys alkanut 2/06. Esikoinen olisi erittäin tervetullut vaikka heti tästä ensiyrityksestä. =)

[color=blueviolet][b]hoyt[/b] Olen 22-vuotias ja ensimmäistä aletaan yrittämään. Mies on 26v. ja asustelemme täälä pohjois-pohjanmaalla. Lopetin pillerit 01/06.

[color=blueviolet][b]kathy@[/b] Oon vm.-79 ja mies vm.-78. Pillerit jätetty pois 9/05. Asustelemme Keski-Suomessa.

[color=blueviolet][b]trixie2[/b] Täällä kans haaveillaan ekasta... Minä 27v ja avopuoliso 23v. Ollaan pohjanmaalta. Yritys aloitettu 7/05.

[color=blueviolet][b]Lisbet81[/b] Ikää tulee heinäkuussa 25v ja avopuoliso (10.6.2006 alkaen AVIOMIES :)) toukokuussa täyttää 28v. Esikoista kovasti toivomme. Ehkäisy jätetty pois 10/05, vielä ei ole tärpänny ja menkat ihan päin " hornan tuuttia" !! :(

[color=blueviolet][b]Tuiskutiusku[/b] Olen 24 v. ja mieheni 28 v. Ensimmäistä tulokasta olemme yrittäneet 08/2005 lähtien.

[color=blueviolet][b]Anskuliini82_[/b] Olen 24-vuotias nainen ja mies on 26-vuotias. Asustamme Pirkanmaalla kahden koiran kanssa. Jätin pillerit pois viime viikolla (8/3) ja tuossa huhti/toukokuussa olisi tarkoitus jättää kaikki ehkäisy pois. Haaveissa siis kevätvauva vuodelle 2007. Saas nähdä...

[color=blueviolet][b]fayfiorina[/b] Minä olen 30 ja ukko 31-vuotias. Haikaralle olemme kirjoittaneet ja toiveen ensimmäisestä lapsesta jättäneet. Vuoden verran olemme olleet naimisissa ja kohta 13 vuotta yhdessä. Perheeseemme kuuluu minun ja ukon lisäksi kolme koiraa.

[color=blueviolet][b]Sara-Maria[/b] Oon 25-vuotias ja toinen osapuoli pari vuotta vanhempi. Toivomuksena olis oma pienokainen vuosimallia 2007. Kuumetta on podettu jo jonkin aikaa ja lupa/yrittäminen alkakoon huhti-toukokuussa.

[color=blueviolet][b]Keiju78[/b] Ikää jo lähes 30 (sekä minulla että aviomiehelläni). Asumme Itä-Suomessa. Vauvakuumetta takana monta vuotta. Pillerit jätettiin pois 08/05. Tositarkoituksella aloitettiin yritykset 02/06.

[color=blueviolet][b]desejo[/b] Olemme molemmat mieheni kanssa 28-vuotiaita. Asustelemme pääkaupunkiseudun kupeessa. Esikoista olemme toivoneet viime syksystä saakka, ehkäisy jätettiin pois 09/2005.

[color=blueviolet][b]Adette[/b] Oon vm-79 ja mies vm-80 ja esikoinen siis haaveissa.. Yritystä ollu jo viime vuoden syyskuulta ja kierrot oli aluksi piitkiä ja nyt sain sit clomit ja terot avuksi.[/color]

[color=blueviolet][b]Bianco[/b] Jätin pillerit pois 3/05 ja kierto meni hetkeksi totaalisen sekaisin, tasoittui vasta 6/05. Eli oikeastaan voisi sanoa että yritystä on siitä saakka. Kolmekymppiä täyttyy mulla vielä tän vuoden aikana ja mies on pari vuotta vanhempi, joten biologinen kellokin tikittää jo koko ajan äänekkäämmin.

[color=blueviolet][b]Juliaana-82[/b] Olen vm. -82 ja mies vm. -78, Etelä-Pohjanmaalla asustellaan. Ehkäisy jätettiin pois 5/06. Pari kiertoa yritettiin, ei tärpännyt.. Vauvailu tauolla 7/06 -> yritys jatkuu alkuvuodesta 2007.

[color=blueviolet][b]nuka84[/b] Olen 22-vuotias, samoin avomieheni. Pillerit olen jättänyt pois syyskuussa -05. Miekkonen ei niin vauvakuumeinen ole kuin minä, mutta vauva on kuulemma silti tervetullut, jos on tullakseen.

[color=blueviolet][b]Sininpilvi[/b] olen 25, Vantaalta ja me aloitettiin ihan nyt vasta huhtikuussa -06 yrittämään. En ole syönyt pillereitä 6 vuoteen kun ne ei oikein mulle sopineet. Sormet ja varpaat ristissä, vauva mielessä! :)

[color=blueviolet][b]Paju-82[/b]Oon 24 ja miehellä ikää 26. Etelä-Suomen asukki, henkinen keskisuomalainen. Vika pilleri kurkusta alas 26.4. Kroonista kuumeilua pitkäään!

[color=blueviolet][b]Titi-uu84[/b] Olen vm.-84 opiskelija, mieheni vm.-81 työelämässä. Pian 6 vuotta yhteiseloa takanapäin. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla. Ensimmäinen yrityksessä ja pillerit jätetty pois 04/2006. Ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi heti, mutta raskaus meni kesken rv4 05/2006. Yritys km:n jälkeen aloitettu uudestaan 07/2006.

[color=blueviolet][b]Pandora74[/b] Minulla ikää 31v ja pykälä kolahtaa mittariin lisää ensi kuussa. Miehellä ikää 36 ja kolme lasta edellisestä liitosta. Minulle siis ihka ensimmäinen on hakusessa. 1/05 heti ensi yrityksestä tärppi tuli, mutta se meni kesken noin vkolla 10. Ja sen jälkeen on ollut hipi hiljaista... Joten odotellaan jos jotain tapahtuisi...

[color=blueviolet][b]_apila_[/b] Pienokaista yritetty kohta puolisen vuotta. Minä 22v ja mies 23. Asustellaan Oulun seutuvilla kahden koiravauvan kanssa. Tuntuu että koko elämä on tällä hetkellä yhtä jännäilyä :o)

[color=blueviolet][b]miina79[/b] Minä ja mieheni olemme 27 vuotiaita ja asumme Etelä-Suomessa. Naimisissa oltu vajaa vuosi ja hiljalleen ollaan tilaamassa haikaralta esikoista.

[color=blueviolet][b]-m@y-[/b] Ikää mulla 21 ja miehellä 27, avoliitossa oltu nelisen vuotta. Satakunnassa asustellaan. Varsinaista yritystä ei ollut, et tärppää kun on tärpätäkseen.

[color=blueviolet][b]B_fly[/b] Olen kuumeillut niin kauan, etten edes enää muista. E-pillerit jätettiin pois huhtikuussa 2006 eli yritystä on ollut siitä asti

[color=blueviolet][b]Divina[/b] Olen 23v ja aviomies 26v. Pian tulee 7 vuotta täyteen yhteiseloamme. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Pillerit jätetty jouluna -05. Siitä asti oltu tulee jos tulee meiningillä.

[color=blueviolet][b]Aqua80[/b] Olen 26-vuotias ja mies samanikäinen. Asustellaan pk-seudulla. Ehkäisy jätetty pois helmikuussa -06.

[color=blueviolet][b]B@nzu[/b] Minä ja mieheni 27v., Helsingissä asustellaan. Yhdessä ollaan oltu kahdeksan vuotta. Ensimmäinen vauva haaveissa, pillerit jätetty pois 1/06.

[color=blueviolet][b]Poppana82[/b] Olen 23 ja mies samoin. Asumme Seinäjoella. Vauvakuumetta on tähän mennessä tyydytetty hamsterivauvoilla. Ehkäisy jätettiin pois 5/06 ja nyt ihan maltillisesti katsotaan tapahtuuko mitään vai ei...

[color=blueviolet][b]Leenu-78[/b]Hei! Olen 28 ja mies on 29. Keski-suomessa asustellaan ja ensimmäistä isointa mahdollista lahjaa kuumeillaan. Ollaan nyt aluksi tjot-meiningillä. =) Ehkäisy jätetty pois 05/06.

[color=blueviolet][b]aino-80[/b] Mulla ikää on 25v ja miehellä 34v, yhteiseloa on kestänyt 4 ja puoli vuotta, vuoden päästä kesällä häät. Yritys alkoi 03/06. Mä opiskelen lastenohjaajaksi ja mies käy töissä ja opiskelee avoimessa. Pikku perheeseemme kuuluu 7v saksanpaimenkoiratyttö. Asumme Turussa.

[color=blueviolet][b]ersu82[/b]Elikkä pian 24-vuotias tyttönen ja avomies 27-vuotta, karvaton koira (pian myös toinen karvaton koira) toivovat lisäystä perheeseensä. Ekaa kuumeillaan, kolmas yrityskierto lähti käyntiin tänään. Oulussa asustellaan ja nautitaan kesästä.

[color=blueviolet][b]hermione77[/b] Ensimmäistä kuumeillaan täälläkin, ikää minulla on 29v, miehellä 32v. Savossa asutaan, naimisiin mentiin viime syksynä ja lähitulevaisuudessa olis toiveena oma vauva, toivottavasti pian. Mies haluais vielä odottaa syksyyn mutta minä en.. Ehkä saan miehen mielen muutettua ;-) Toivottavasti täältä löytyy mukavaa kuumeiluseuraa =)

[color=blueviolet][b]MaryRose[/b] Mä olen 18-vuotias ja kihlattuni kaks vuotta vanhempi. Vauvakuume ja pikkuruisten vaatteiden hypistely kaupoissa vei auttamattoman onnellisesti tähän pisteeseen. Tervetuloa, pikkuinen!

[color=blueviolet][b]peipposka80[/b] Olen 25 ja miehellä ikää 31. Asustelemme Etelä-Suomessa. Ehkäisy jätettiin veks toukokuussa 2006. Vauvakuumeilu käy aika kovalla lämmöllä molemmilla :)

[color=blueviolet][b]_edda_[/b] ikää mulla on 20, avomiehellä 22. Ensimmäistä kuumeillaan, ehkäisy jätetty pois 03/06 mutta " vakavampi" yritys alkaa nyt heinäkuussa

[color=blueviolet][b]ebulino[/b] Olen 28 vuotta ja mieheni on kanssa. Herra Haikraa ollaan odotettu kylään jo viime kesästä lähtien. Vauva kuume on meillä molemmilla kova.

[color=blueviolet][b]Brooke73[/b] Olen 32-v. ja mies yli 10 v. vanhempi. Yhdessä ollaan oltu kohta 5 vuotta ja yritystä tulee juuri nyt juhannuksena vuosi täyteen. Lapsi olisi molemmille ensimmäinen. Kovasti toivotaan että haikaralla olisi jo kohta aikaa vierailla meidänkin luonamme!

[color=blueviolet][b]Sofia-75[/b] Olen 30v ja mieheni 33v ja naimisiin menimme toukokuussa 06. Pillerit jäi pois jo vuoden vaihteessa mutta papin aamenen jälkeen olemme alkaneet yrittämään tosissamme.

[color=blueviolet][b]Kiira82[/b] Minä 24v ja mies 26v. Yhdessä kuljettu kahdeksan vuotta ja ehkäisy jätetty pois 5/06. Tjot meiningillä kuljetaan eteenpäin.

[color=blueviolet][b]Tamsku[/b] Täytän 25-v ja mieheni on 27v. Kesäkuussa oli 1-v hääpäivä. Toukokuussa jätettiin ehkäisyt nurkkaan ja nyt kovasti yritellään saada ensimmäistä vauvaa. Vauvakuume molemmilla kova=)

[color=blueviolet][b]Sikurisokeri[/b] Olemme mieheni kanssa molemmat 28v. ja asustelemme pääkaupunkiseudulla. Vakavat vauvatoiveet ovat olleet mielessäni jo pitkään, mutta mieheni on hitaammin lämpiävää sorttia ;) Nyt olemme kuitenkin molemmat täysillä mukana. Pillerit jätettiin ja yritys alkoi 06/06, siis ekaa kiertoa vielä mennään. Kuume on kova, mutta yritän suhtautua maltillisesti... enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi, heh...

[color=blueviolet][b]Simpsura[/b] Olen 24-vuotias opiskelijatyttö Jyväskylästä, ja menimme naimisiin mieheni kanssa muutama viikko sitten. Nyt sitten lasta toivotaan ja odotellaan - kuukautiset on jo lupaavasti myöhässä... :)

[color=blueviolet][b]cerbera[/b] Olen 18 vuotias ja mieheni 23. Vauvakuumetta podettu yhdessä koko kolme vuotta mitä ollaan oltu yhdessä. Kihloissa ollaan oltu puolisen vuotta. Etelä-Pohjanmaalta olemme kotoisin. Minä opiskelen (vielä) ja mies töissä.

[color=blueviolet][b]Remukka[/b] Mie 25 v. ja mieheni 31v. Keväällä sain opiskelut päätökseen ja muutimme pääkaupungista takaisin kotikonnuillemme. Ehkäisy jätetty pois 02/06.

[color=blueviolet][b]LinnaeaBorealis[/b] Meillä mie 25-v ja mies 22-v. Asustellaan aavistuksen pk-seudun rajojen ulkopuolella parin koirulin kanssa. Haaveissa on vauva ollu kauan, mutta yritys alkoi 06/06.

[color=blueviolet][b]ninnuliina87[/b] olen 19v. mieheni 22v. ensimmäinen olisi haaveissa, yritystä takana 02/06. Asustellaan keski-suomessa. Haikara, muista meillekin tuoda!! :)

[color=blueviolet][b]Oon@77[/b] Eli yritystä enemmän ja vähemmän 12/04 alkaen. Molemmat ollaan 30-kympin tietämillä ja pääkaupungin asukkeja.

[color=blueviolet][b]emka[/b] Olemme 1984 maailmaan ilmestynyt, 2004 kihlautunut pariskunta. Asustellaan Hämeessä. Ensimmäisestä tässä haaveillaan. Ehkäisy on jätetty pois 4/06.

[color=blueviolet][b]kindness[/b] Ensikkoa haaveilee myös pariskunta savosta, ikää 26/27 ja yritystä kesän verran. Omaa raksupakkausta toivomme sulostuttamaan elämäämme :)

[color=blueviolet][b]passionate [/b] Olen vm.-81 ja avomieheni -75. Asumme Turussa ja olemme kumpikin työelämässä. Kuume on kova, mutta MITÄÄN ei asialle vielä tehdä (thanks to my man...). Asiasta olemme siis keskustelleet ja näillä näkymin heitämme ehkäisyrenkaan jorpakkoon syksyllä (ehtiihän hänen mielensä tietysti muuttua ennen sitäkin..). Miehellä on pari lasta ennestään ja he asuvat meillä vuoroviikoin.

[color=blueviolet][b]-ninnuli1-[/b] Olen vm.-79 ja mies samaa vuosikertaa ja kaakkois-suomesta olemme. Esikoista yritetty ja toivottu jo reilu vuosi, ja nyt eksyin tänne teidän kanssa kuumeilemaan.

[color=blueviolet][b]LiVe82[/b] Täällä esikoista toivoo 24-vuotias nainen ja hänen 28-vuotias avopuolisonsa. Mies työelämässä ja minulla vielä opinnot hiukan kesken - kai sen gradun saa vauvalomallakin valmiiksi? Kaikki on hurjan jännittävää ja ostin jo alennusmyynnistä yhden äitiyspaidankin... Taidan olla vähän malttamaton :) Viimeisen pillerin nielaisin 26.7., että on tässä vielä aikaa odotella.

[color=blueviolet][b]pariisitar[/b] Olen vm 82 ja mieheni kanssa asustelemme avoliitossa Länsi-Uudellamaalla. Omaa pientä kääröä haaveillaan, yritysajankohtaa ei ole vielä lyöty lukkoon, kun mies totuttautuu tovin ajatukseen. Vuoden sisällä pillerit saavat viimeistään jäädä - ja haikara kutsutaan kylään:)

[color=blueviolet][b]-:saikku:-[/b] Minäpä esittäydyn myös uutena enskana.. Siispä, olemme kumpainenkin kohta 24v., opiskelut kummallikin loppusuoralla. Molemmat tehdään osa-aikahommia opiskelun ohella, minä itse hieman enemmän, kuin mieheni. Ehkäisyn lopettamisesta päätettiin heinäkuun puolivälissä ja ensi viikolla aion siis jättää uuden pillerilistan aloittamatta. Kuumeilua on hirvittävästi, ainakin minulla. Täällä siis yritän mukana roikkua sekä lueskella muiden ja kertoa omia kuulumisiani ensimmäisen nyytin yrittämisestä!! :)

[color=blueviolet][b]sukkaliini[/b] Minäkin haluan ilmoittautua mukaan! Minä olen vuosimallia -78 ja aviomieheni vm -74. Minä olen haaveillut vauvasta jo vuositolkulla, mutta mieheni hyvin vastuuntuntoisena ihmisenä on vaatinut erittäin pitkän harkinta-ajan... Mutta tässä sitä nyt ollaan! :) Yhteisestä päätöksestämme syön enää viimeiset viisi pilleriä, ihanaa!! Viimeisen pillerini nielaisen siis 29.7.06. Asustelemme pääkaupunkiseudun tuntumassa läntisellä Uudellamaalla. Minulla on vielä hieman opiskelut kesken, vaikka koko viime talven ja kevään olinkin töissä ja niin taidan olla myös seuraavan lukuvuoden. Mieheni on ollut jo viisi vuotta tukevasti työelämässä.

[color=blueviolet][b]nennaliina[/b] Olen myös ensimmäisestä lapsesta haaveileva. olen 28-vuotias ja mies on vuoden nuorempi. Yritystä ei ole takana vielä kovin kauaa, mutta lapsesta olen haaveillu niin kauan kun voin muistaa. Aina. Kiva, että täällä on muitakin samassa tilanteessa olevia näin paljon.

[color=blueviolet][b]Kepardiina[/b] Olen 26 -vuotias ja kihlattuni saman ikäinen. Vauvalle on annettu lupa tulla 10/2005. Menkat välillä sekaisin, mutta nyt näyttäisi siltä että kierrot vihdoin tasoittuvat.

[color=blueviolet][b]mineah[/b] Olen siis 22 vuotias ja mieheni on 27 vuotias. Lasta on yritetty marraskuusta 2005 asti. Mies käy töissä ja itse aloitan yliopistossa nyt syksyllä, mutta uskon, että opiskelun ohessa kyllä onnistuu lapsen hoitokin, käyhän osa vanhemmista töissäkin.

[color=blueviolet][b]vanilja84 [/b] Olen 22-vuotias ja mieheni kohta 24. Hänellä on vielä vuosi opintoja jäljellä ja minulla 4 vuotta. Asumme Oulussa. Haluamme kovasti oman perheen ja lapsia nuorena ja vauvakuume on valtava. Olemme keskustelleen ja miettineet asiaa jo pitkään, mutta ehkäisyn jätimme pois vasta viime kuussa. Nyt on jännät paikat!

[color=blueviolet][b]Dheal [/b] Olen 19 vuotias, mieheni on samanikäinen ja asumme Kainuussa. Kummatkin olemme töissä sekä opiskelemme. Olemme seurustelleet lähes 4 vuotta, olemme kihloissa ja talouteemme kuuluu meidän lisäksi lemmikkejä (koiria ja jyrsijöitä). Nyt laumaamme olisi myös hyvin hyvin tervetullut oma pienokainen.

Yritys aloitettu 07/06.

[color=blueviolet][b]Aleida [/b] Olen siis 19-vuotias ja mieheni on 22-vuotias. Asumme Kouvolassa ja perheeseemme kuuluu meidän lisäksi 9-vuotias koiravanhus. Olemme kohtapuolin muuttamassa suurempaan asuntoon, missä sitten olisi tilaa vauvallekkin:) Yritystä ei vielä oikeastaan olla aloitettu, mutta toivottavasti pian. Ollaan oltu yhessä kohta 5 vuotta ja kihloissa 3 vuotta.

[color=blueviolet][b]Dragonfly-76[/b] Olen 30-vuotias nainen Helsingistä. Mieheni on minua useita vuosia vanhempi. Olen liittynyt mukaan tähän daamiseuraan, kun kuumeilu yltyi kovaksi. Yrityksemme kohti Nyyttiä alkoi 06/06. Hiljaa hyvä tulee ja mentaliteettina chill out...

[color=blueviolet][b]PippiLångstrump[/b] Olen 23-vuotias ja kihlattuni 27-vuotias. Asustelemme Espoossa. Nyt kun on asunto ostettu ja miehellä vakituinen työpaikka annoimme vauvalle luvan tulla, yritys alkaa ens kierrosta, eli 08/06. Perheeseemme kuuluu myös pieni koiranpentu.

[color=blueviolet][b]pinkkitaivas [/b]Olen 21.v ja mies 22.v. Minä olen vakiduunissa,mies tekee töitä,kun opiskeluitaan ehtii. Arkeamme hauskuuttaa kaksi kääpiökokoista koiruliinia. Vauva ollut omissa haaveissa pitkään. Pillerit jätetty pois jo talvella ja jos niistä kumeista pääsis lopullisesti eroon nyt eli 08/2006 :)

[color=blueviolet][b]Rouvavauva[/b] on pian kolmekymppinen esikoisvauvasta haaveileva rouva. Miehellä on ikää kolme vuotta enemmän. Asustellaan Espoossa. Pillerit jäivät jo talvella ja nyt elo-syyskuussa on tarkoitus aloittaa yritys.

[color=blueviolet][b]--Sopuli-- [/b] Olen vm-80. Eteläsuomessa asustellaan miehen kanssa. Nyt kaikki olis " sillä mallilla" , että pikkuisia sais vaikka tulla. Pillereitä olen viimeksi syönyt 12/05 mut " yritystä" virallisesti ollut vasta yhdestä kierrosta... Nyt vaan ootellaan...

[color=blueviolet][b]anitah[/b] Täältä löytyy vm. -85 pariskunta päijät-hämeen suunnalta. -06 juhannuksena päätettiin että alamme ihan kunnolla yrittämään pikkuista. :) Aika uusia ollaan vielä näissä jutuissa, mutta innokkuutta kyllä löytyy vaikka parille kaverillekkin jakaa!

[color=blueviolet][b]Nuutti77[/b] Minä ja mies vm-77. Asumme USA:ssa. Minä töissä ja mies opiskelee. Kuumeilu virallisesti aloitettu 06/06.

[color=blueviolet][b]amende[/b] Minä 22v ja mieheni 25v. Kuumeiltu jo aikas pitkään eli pillerit jätetty pois helmikuussa 2005.. Jospa pian tärppäisi!!

[color=blueviolet][b]-muskotti-[/b] me ollaan yritetty ensimmäistä noin 4 kk. Olen 22 vuotias ja avomieheni 27 vuotias perheeseemme kuuluu myös 1,5 vuotias cockerspanieli.Asumme keski-suomessa ja käymme kumpikin töissä.Vauvasta olen haaveillut jo pitkään joten toivottavasti haaveilut palkitaan.Eli Pikku Pähkinä on meille enemmän kuin tervetullut:):)

[color=blueviolet][b]käärö[/b] Minä 23 vee ja mies muutaman vuoden vanhempi. Pohjois-suomee asutetaan tällä erää. Yritys alotettu 04/06 ja 06/05 endo-epäily, 01/06 ovuloimattomuus ja endo-epäilyn vahvistus.

[color=blueviolet][b]Adalmina_[/b]Olen 23v ja kihlattuni 28v asustelemme pohjois-savossa. Pillerit lopetin 07/06 ja nyt olisi pieni nyytti tervetullut vaikka heti. Vauvakuumetta ollut jo jonkin aikaa ja eikun kasvaa koko ajan. Toivottavasti pian tärppäis...

[color=blueviolet][b]erma[/b] 30 v..no okei, TÄYTÄN 30.. ja mies 29v. Ilman ehkäsyntapaistakaan v.2002 asti. 3 IVF hoitoyritystä takana. Ei tietoa syystä miks ei tärppää

[color=blueviolet][b]greetas[/b] Vauvaa on hartaasti toivottu kesäkuusta 06 lähtien. Etelä-Suomessa asustellaan. Minä olen 24v. ja mieheni hieman minua vanhempi.

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]PLUSSANNEET ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=deeppink]

♥ pepsimax7 la 10.9.06

♥ Manteli-81 la 11.9.06

♥ Ull-maij la 13.9.06

♥ Helmi-75 la 14.9.06

♥ nau la 15.9.06

♥ Sippuliini la 23.9.06

♥ Riverlady la 09/06

♥ Olivia@ la 6.10.06

♥ hippi-hiiri la 6.10.06

♥ Espree la 16.10.06

♥ ykkösope la 23.10.06

♥ amy75 la 27.10.06

♥ JoJo1 la 2.11.06

♥ viipero la 6.11.06

♥ Elina-1985 la 10.11.06

♥ Hemuli5 la 17.11.06

♥ jepen la 24.11.06

♥ fiorella la 27.11.06

♥ cactus79 la 1.12.06

♥ laralei la 12.12.06

♥ AinoAurora la 15.12.06

♥ nesselia la 17.12

♥ keinuhepo la 18.12.06

♥ kandivaihe la 31.12.06

♥ leppis06 la 1.1.07

♥ Hiljamaari la 8.1.07

♥ HaKi83 la 9.1.07

♥ siru85 la 17.1.07

♥ Voikukka83 la

♥ poppiupau la 24.1.07

♥ Iisa25 la 25.1.07

♥ Han_ la 1.2.07

♥ Nea81 la 3.2.07

♥ Essi-78 la 30.1.07

♥ Mairanne la 7.2.07

♥ Pajuska83 la 9.2.07

♥ SillySausage la 12.2.07

♥ Aurora@79 la 24.2.07

♥ Tupu77 la 5.3.07

♥ Nektar la 9.3.07

♥ Tappert la 12.3.07

♥ Viipuli82 la 16.3.07

♥ Sadeye la 16.3.07

♥ Yedo la 19.3.07

♥ miauuu la 26.3.07

♥ Jouhi la 27.3.07

♥ EmmaAnna la 5.4.07

♥ Serenity la 6.4.07

♥ Kesämorsian2006 la 7.4.07

♥ Avecos la 9.4.07

♥ iida-linnea la 24.4.07

♥ L.U.N.A la

♥ mooli la 9.5.07

♥ -Lyylis- la 9.5.07

♥ Ninca la 15.5.07

♥ meriheppa la 26.5.07

[/color]

Kommentit (4)

Kun seuraavan kerran esittelypinoa päivittelet, niin kuule otatkos tuosta minun esittelystä sanan " Pian" pois lauseesta " Pian 6 vuotta yhteiseloa takanapäin." Meille kun tärähtää tuo 6 vuotta täyteen tämän viikon perjantaina!

Pistäs kuitenkin koko mun esittelyteksti uusiks. Yritin lyhentää sitä, mut en nyt tiiä lyhenikö se yhtään! :) No, joka tapauksessa, laita vaan tuo alla oleva teksti kun seuraavan kerran päivittelet! Kiitosh!

22-v lähihoitaja-opiskelija, mies 25-v. Ollaan seurusteltu 6 vuotta. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla kera koiran ja kahden kissan. Ehkäisystä luovuttu 04/2006. Km 05/2006. Varsinainen yritys km:n jälkeen aloitettu uudestaan 07/2006.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pahuksen enter-näppäin! Siis mut voisi lisätä listalle, koska mut oltiin ehditty siivoamaan pois pitkän tauon aikan. En kuitenkaan ole vieläkään tärpännyt :(

Esittelytesksti: Olen 27-vuotias opiskelija, joka on toivonut vauvaa jo vuosia. Yritys alkoi helmikuussa -06. Olen ollut kaksi vuotta naimisissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat