Seuraa 

Myönnän, olen out tän hetken vaunutrendeistä. Meillä on 04-vuoden Teutonia Rockyt joita olen yrittänyt myydä useaan otteeseen, mutta ei tunnu kelpaavan kenellekään. Ovat hyvässä kunnossa, väri neutraali sini-ruskea.

Minkälaisia rattaita/vaunuja nykyään käytetään? Kolmipyöräisiä näkyy paljon, sen takiako "perinteiset" nelipyöräiset ei mene kaupaksi? Mikä on käypä hinta hyväkuntoisista, puhtaista rattaista ilmakennorenkailla ja muuten normi varustus, lisäksi erikseen ostetut pyöränsuojat?

T: Ynis

Kommentit (5)

Eli on pehmeä koppa mukana, samoin kaikki muut alkuperäiset varusteet. Yhdellä lapsella käytetyt, joten kulutus aika pieni. Tutuille ei oikein saa menemään, kun kaikilla alkaa olla lapsiluku täynnä.

Luulisi nyt ainakin jollekin tuttavalle menevän, jos eivät täällä Vauvan kirppiksellä mene. Ovatko olleet yhdellä vai kahdella lapsella? Tarjontaa on ilmeisen paljon ja vaunuja tilataan nyt paljon Saksastakin.

Jos kantokassi on mukana, yhdellä lapsella ovat olleet ja siistit ovat, niin ei varmasti 150e voi olla liikaa pyydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja saatiin niistä 100 €. Olivat siistissä kunnossa ja kuosi ajaton. Itse maksettiin niistä aikoinaan yli 600 €, joten tietenkin olisin enemmän niistä toivonut saavani, mutta parempi edes toi 100 € kuin ei mitään.

Olen pyytänyt vaunuista 150-180 euroa eikä hintavarausta huuto.netissä. Mun mielestä ei ole kohtuuton, kun alkujaan maksettiin niistä muistaakseni 500€. Samaa sini-ruskeaa kuosia oli myynnissä vielä pari vuotta myöhemmin, joten sikäli ei ole kauhean vanha malli. Kaveri myi vanhemmat ja kömpelömmät vaunut 220€:lla ehkä pari vuotta sitten.

Eihän tässä paniikkia, mutta pelkään arvon vaan romahtavan, vaikkei kulutus muutu miksikään.

En usko että kolmipyöräiset ovat kovin syöneet nelipyöräisiltä ostajia, molemmilla taitaa olla oma kannattajakuntansa. Mutta paljon varmaan riippuu siitä mikä on hp vaunuillasi. 2004 alkaa olla jo niin vanha malli, että kvin paljoa ei niistä varmaan saa. Huutonetissä liikkuu paljon jo 2008 vaunuja, että vanhoille ei ole kysyntää varsinkin jos on kova pyyntihinta. Nykyään taitaa olla trendinä se että pidetään vaunuja vuoden ja sitten ostetaan jo uudet , siksi noita uusia vaunuja pyörii paljon myynnissä.

Toivottavasti saat myytyä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat