Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kysyisin lahja-apua kun olen ihan pulassa.

Mieheni poika on mennyt kihlaoihin ja minun tehtäväkseni tuli hankkia lahja. Mielelläni sen teen, mutta kun täältäkin olen niin paljon lukenut siitä että ostetaan niin mauttomia lahjoja. Varsinkin anopit, jossa ominaisuudessa tässä nyt taidan olla.

Ongelma on siinä, että minä olen tällainen 36v Ikea-Indiska-Marimekko-sisustaja ja pojan morsian on sitten ihan erilainen. 22v KultaKeramiikka-valkoiset-puhviverhot-Eija Rasinmäki-matot-sisustaja. suomeksi minusta sellainen.. öh... junttityylinen.. (anteeksi anteeksi).

Että mitä ihmettä ostan? Kävisikö pellavainen parempi pöytäliina tai hopealusikat? Jamie Oliverin kattila? Jotain Iittalan lasia, maljakko vaikka, ehkä Aaltomalja?

Antakaa ehdotuksia! Ja kiitos kovasti !

Kommentit (9)

joku todellinen klassikko kuten Kotiruoka tai Maija keittää tms. Ja sitten vaikka Mokosta sellainen ihana emalinen siivilä sekä jotain korkealuokkaisia ruoka-aineksia Stockan herkusta, kuten erikoisempaa pastaa ja jotain miellyttäviä säilykkeitä, kuten antipastoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitäisi kysyä tyttöystävältä varmaan.

Aikomus olisi että lahja saisi maksaa 50-100¿. Kamalan vaikeaa kun on niin eri maku, mutta silti haluttaisiin antaa jotain pysyvämpää kuin raha. Mieheni varmaan löisi satasen kouraan jos saisi yksin huseerata, mutta olen sitä mieltä että pitää sen olla jotain näkyvämpää.

Kattiloiden kannalle alan kääntyä, en vaan tiedä jos heillä onkin niitä jo tarpeeksi kun tyttöystävä on kokki ammatiltaan.

Lisää saa tulla jos joku vielä keksii lisää.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat