Seuraa 

Tere!

Vihdoinkin mieheni lämpeni pikku kakkosen yritykseen ja nyt mietinkin, että muistanko oikein, että e-pillerilevy olisi kannattavaa syödä loppuun ja sitten vasta alkaa yritys vähän niinkuin puhtaalta pöydältä. Meneekö kierto aivan sekaisin jos pillerit lopettaa nyt heti? Levyllä on vielä 11 pilsua jäljellä.

Auttakee viisaammat!

Kiittäen,

Sinne

Kommentit (3)

Itse kokeilin loppukesästä Femilar-pillereitä, jo ekan erän puolivälissä tuli niin huono olo että lopetin ja kuukautiset tulivat normaalisti ajallaan. Sitten alkoimme haaveilla iltatähdestä ja nyt seuraavassa kierrossa kuukautiset ovat jo 2 viikkoa myöhässä ja olen havainnut kaikki samat raskaudenoireet kuin aiemmissa raskauksissani. Tosin testit näyttävät negaa ja aamusella tuli pientä tuhruvuotoa. Kiertoni on ollut aina aikaisemmin säännöllinen ja tämä pillerimerkki tuntui veivanneen hormonitasapainoni täysin vinksalleen...

terkkarille ja kysyin samaa, silloin kun lopetin, hän sanoi, että " ehdottomasti kannattaa syödä lituska loppuun, aina parempi kierron kannalta" , mutta ei minulla ainakaan parempi ollut, ei kai huonompikaan, kun ei ole kiertoa ollutkaan. En tiedä, olisiko merkilläkin merkitystä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat