Vierailija

Tämä siis niille naisille, jotka eivät ota miehiltään suihin. Tästä oli puhetta toisessa ketjussa, mutta alkoi kiinnostaa niin, että oli pakko tehdä oma aloitus.

Sivut

Kommentit (34)

Pitää oikein pakottaa itsensä. Se maku ja hajukin, vaikka olis pestykin (mulla on muutenkin herkkä hajuaisti). En vaan pidä siitä. Tiedän että pitäis ottaa suihin, mutta kun en jaksa sitä itsänsä pakottamista. Aatelkaa jos teidän pitäis vaikka syödä jotain pilaantunutta ruokaa. Kyllähän siihen pystyy jos oikein tsemppaa, mutta... Varsinkin jos/kun aina väsyttää, itsensä psyykkaaminen tuntuu siltä että se katkaisee kamelin selän. Olis kiva jos en olis tällainen, mutta kun olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi se kyllä aika masentavaa, jos mies sanoisi, että hyi, en voi nuolla, kun se pimppi on niin ällöttävä. Mun mielestä mun miehen penis on sitten eroottisinta maailmassa ;) (nää nyt kuuluis kai enemmän tonne seksi-puolelle..)

Oltiin oltu varmaan viisi vuotta naimisissa, kun ekan kerran otin siltä suihin, kun ei ennen ollut antanut. Sen jälkeen on kyllä antanut sitten ihan suosiolla ja pyytääkin joskus, mutta ei itse kyllä anna suuseksiä. Että kyllä ne miehetkin voi olla takakireitä... :-/

mä oon tosi ujo sängyssä. Kerran on toisiamme nuoltu, olin ihan kännissä silloin ja estot laukes. Mut en mä kyl tykännykään siitä touhusta. Muulloin harrastetaan ihan perinteistä lähetyssaarnaajaa. Mä en ees päällä kehtaa ratsastaa, ylipainoa on ja tunnen itteni ihan valaaksi. Mut en kyllä hoikkanakaan siis ottanu suihin. Muita asentoja kyl sillon testattiin, mut ei enää ku oon tämännäköinen. Mä vaan oon niin estoinen, en tajua, enkä pääse estoistani irti. Sanomattakin on selvää, että meidän seksielämä on aika vähäistä ja tylsää, vauvaa koitetaan ny tehdä, oviksen aikaan touhataan, muulloin ei. :/

usein menee pelkäksi 69:ksi. Ihan parasta, mutta vasta harjoitus on tehnyt meistä mestareita... Mun mies parantaa koko ajan, nykyään saan sarjoja tolleen.

Järkytyin kerran muuten aika paljon kun tajustin äitini jostain kommentista, että hän luulee, että suuseksi on vain jotain sellaista, mitä prostituoidut tekevät. Olin pitänyt äitiäni näissä asioissa modernina, mutta olin näköjään väärässä. Onkohan yleinen käsitys 40-luvulla syntyneiden parissa?

Kun mälli lentää niin pois suusta. Sen kyllä tietää milloin lasti lähtee tulemaan ja ehtii vetäytyä pois halutessaan. Joskus toimin noin ja joskus otan suuhun ja sylkäsen paperiin tai jopa nielen sen lastin. Riippuu omista fiiliksistä miten menettelen ja kenen kanssa touhuilen.

Ei mun miehen kalu haise eikä maistu miltään ku se on

puhdas. Mielelläni otan suihin kun mies siitä nauttii niin paljon.

Ja mies haluaa nuolla kun tietää mun siitä tykkäävän ja se tykkää siitä ihan muutenkin. Älkää olko ihmiset estoisia!

Musta se on ihan ok ja erittäin kivaa kun pääsee vauhtiin..

Mutta ainakin mulla on suorituspaineita esim. siitä että mahtaako nöpöttää vai kenties nuupahtaa.. Joo hassua..

Ei tarvitsekaan tehdä niin kuin minä teen. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että mikä voi olla se juttu, miksei ko. juttu tunnu omalta. En minä itsekään mitään hulluja kiksejä saa suihinottamisesta, mutta ei se minua ällötäkään. Ja on kiva nähdä kun mies nauttii aivan sairaasti. AP

ennen kyllä halusin tehdä sitä ja nautin, ja teimme vaikka mitä. Olin oikea villikissa (mies joskus muistelee), enkä saanut koskaan tarpeekseni ja kokeilimme kaikkea mahdollsita,

mutta enää ei vaan huvita, ei tee mieli, ehkä käytin kaikki " varastot" loppuun :).

Ei innosta sen kummemmin miestä kuin minuakaan.

Minulla on ollut jo kuukausia kestävä kausi, en ole halunnut mitään läheisyyttä miehen kanssa vaan hän on lähinnä ärsyttävä ja inhottava (seksuaalisesssa mielessä).

Niinpä elelemme enemmän tai vähemmän sovussa ilman mitään fyysistä kontaktia.

Joskus harvoin kyllä otan silti, koska mies tykkää siitä ihan hulluna eikä se ole minulta pois. Onkohan muita, joita ei ole koskaan nuoltu? Ikää jo 33v.. :-(

Kun ahdistaa imeä niin ahdistaa. Sitä aina toivois että sen jälkeen kun on saanut harjoitusta eli pakottanut itsensä, seuraava kerta olis jotenkin helpompi, mutta mitä vielä. Mies tietysti vaistoaa etten pidä siitä eikä se hänellekään sitten ole kamalan kiihottavaa. Ja sitten koko jutusta jää taas entistä pahempi mieli ja isompi kynnys yrittää uudestaan.

Mielestäni se tuntuisi aika loukkaavalta, jos minun pimppa ällöttäisi omaa miestäni niin, ettei hän voisi minua nuolla. Niin ajattelin vaan, että ei se miehestäkään varmaan hyvältä tunnu, jos naista ällöttää oma muna. AP taas

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat